Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Mały Baldram, Kamionka, Brokowo i Dubiel -etap II

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 552 792 306
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 552 792 306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Mały Baldram, Kamionka, Brokowo i Dubiel -etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej i ciśnieniowej wraz z pompowniami lokalnymi i przydomowymi na terenie wsi Mały Baldram, Kamionka, Brokowo i Dubiel - gmina Kwidzyn. 2. Zadanie realizowane jest w ramach Projektu pn. „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Kwidzyn poprzez budowę kanalizacji sanitarnej - Baldram Mały, Kamionka, Brokowo, Dubiel”. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) budowę kanałów grawitacyjnych wraz z przykanalikami Dz 160: sieć – ok 3620 m przykanaliki – ok 600 m b) budowę przewodów ciśnieniowych: Dz 40: ok 610 m Dz 50: ok 1070 m Dz 63: ok 40 m c) budowę przepompowni ścieków wraz z dostawą, uruchomieniem i wyposażeniem wg projektu - pompowni lokalnych dwu pompowych wraz z zagospodarowaniem terenu przy obiekcie (ogrodzenie panelowe, utwardzenie z kostki brukowej betonowej) – 4 szt., z czego jedna w ok. 65% zaawansowania prac; - pompowni przydomowych jednopompowych – 17 szt., w tym jedna w 50% zaawansowania prac; - pompowni przydomowej dwupompowej – 1 szt.; d) budowę przewodu powietrza Dn20 – 70,0 m, w ziemi, stal nierdzewna e) budowę instalacji elektrycznej dla przepompowni ścieków; f) wykonanie napraw branży elektrycznej w zrealizowanych przepompowniach ścieków; e) robót rozbiórkowych i odtworzenia nawierzchni. 4. Szczegółowy zakres prac określają: dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany, projekt wykonawczy i przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumenty i decyzje administracyjne, w tym inwentaryzacja dotychczas wykonanych robót oraz inwentaryzacja elementów elektrycznych przepompowni ścieków (załączniki nr 7, 12, 13 i 14). 5. Należy zwrócić uwagę, iż do dokumentacji projektowej zostały wprowadzone zmiany, dotyczące rejonu pompowni Pd9 w miejscowości Kamionka, które wskazano w odrębnym opracowaniu, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Ponadto zakresem zadania objęto dodatkowo podłączenie do kanalizacji sanitarnej budynków zlokalizowanych na dz. nr 88/1, 72, 84/2, 100/2, 84/5, 83 w miejscowości Mały Baldram oraz budynków na dz. nr 44/2, 45/2, 204/1 w miejscowości Kamionka, dla których także opracowane zostały odrębne dokumentacje projektowe (załączniki nr 9 i 10 do SIWZ). Zakres napraw branży elektrycznej w zrealizowanych przepompowniach ścieków, uszczegółowiono w odrębnym opracowaniu, stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót zgodnie z: a) wydanym pozwoleniem na budowę, pozwoleniem zamiennym oraz zgłoszeniami robót, b) projektem budowlanym i wykonawczym, c) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, d) postanowieniami SIWZ wraz z modyfikacjami i odpowiedziami na pytania, e) harmonogramem rzeczowo-finansowym, zatwierdzonym przez Zamawiającego. Załączony do SIWZ przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać lub nie. Do wyłącznej decyzji Wykonawcy pozostawia się wybór technologii wykonania robót budowlanych związanych z realizacja przedmiotu umowy. 7. Dokumenty załączone do SIWZ należy traktować jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające. Ewentualne rozbieżności między tymi dokumentami, o ile będą miały miejsce, nie będą stanowiły podstawy do ograniczenia przez Wykonawcę zakresu robót ani do zmiany sposobu ich wykonania. 8. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne (atesty higieniczne, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, świadectwa jakości, aprobaty techniczne). Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzania Inspektorowi nadzoru Wnioski Materiałowe dotyczące wszystkich materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej, jeśli odpowiadają standardowi określonemu w projekcie lub też standard ten podwyższają, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 9. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania urządzeniami i obiektami kubaturowymi, które są ujęte w inwentaryzacji powykonawczej i zestawieniach stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej. Wykonawca w swojej ofercie nie powinien ponownie uwzględniać robót już wykonanych i dostarczonych już urządzeń. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wymaga warunków gwarancyjnych zgodnie z SIWZ. 10. Zamawiający informuje, że odbiorowi będą podlegały skończone elementy tj. takie, które będą mogły zostać przekazane do użytkowania, wykonane tak, aby rozbudowywały istniejący system kanalizacyjny. System monitoringu musi być kompatybilny z obecnie istniejącym systemem transmisji danych i systemem wizualizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060, w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „Wadium- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Mały Baldram, Kamionka, Brokowo i Dubiel – etap II” - kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku, poz. 310, t.j.). 4. Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy w formie nienaruszonego oryginału dołączyć do oferty w osobnej kopercie, na której zapisana będzie nazwa niniejszego zamówienia z dopiskiem „Wadium- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Mały Baldram, Kamionka, Brokowo i Dubiel – etap II”, złożona w terminie do dnia i godziny składania ofert (Biuro Obsługi Klienta – pokój nr 1). 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien: 1) przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7 i 8 poniżej; 2) zawierać sformułowanie zobowiązania gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty wystawione przez Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7 i 8 poniżej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Z chwilą zaistnienia przynajmniej jednego z wymienionych przypadków zamawiający wystąpi do gwaranta z pisemnym żądaniem zapłacenia kwoty stanowiącej wadium. Żądanie będzie zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji. Dopuszczalnym żądaniem gwaranta może być dokument potwierdzający, że osoba, która podpisała wezwanie do zapłaty w imieniu beneficjenta, upoważniona jest do jego reprezentowania lub przesłanie wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który określony został w Rozdz. IX SIWZ. 11. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji wadialnej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w dokumencie gwarancji winny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach