Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Antoniki, Bałaje, Basznia Dolna i Piastowo, realizowana w ramach projektu Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Załuże - etap II, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-20013

Gmina Wiejska Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 016 632 26 56
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiejska Lubaczów
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 632 16 84, fax. 016 632 26 56
    REGON: 65090065400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Antoniki, Bałaje, Basznia Dolna i Piastowo, realizowana w ramach projektu Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Załuże - etap II, współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-20013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na zadanie składa się wykonanie: 1) kolektory grawitacyjne, w tym: - z rur PVC ? 160 mm typ N, - z rur PVC ? 200 mm typ N, - z rur PVC ? 250mm typ N, 2) przykanaliki z rur PVC ? 160 mm typ N 3) kolektory tłoczne - z rur PCV ? 63 mm typ PN-6 - z rur PCV ? 90 mm typ PN-6 - z rur PCV ? 110 mm typ PN-6 4) przepompownie (zbiornik, pompy, armatura, układ sterowania, tablica złączeniowo - pomiarowa, ogrodzenie terenu), 5) studzienki rewizyjne ?400 (z rurą wznośną ?315 i kinetami ?160-250), 6) studzienki rozprężne betonowe ?1200. W ramach inwestycji zostanie wykonane łącznie: a) kolektory grawitacyjne - 25644 m, w tym: - ?160 - 6946 m, - ?200 - 18468 m, - ?250 - 230 m, b) przykanaliki - 296 szt. - 2633 m, w tym: - Antoniki - 49 szt. - 494 m, - Bałaje - 42 szt. - 345 m, - Basznia Dolna - 164 szt. - 1547 m, - Piastowo - 41 szt. -247 m, c) kolektory tłoczne - 5612 m, w tym: - ?63 - 621 m, - ?90 - 3423 m, - ?110 - 1568 m, d) przepompownie ścieków - 9 kpl., w tym: - Antoniki - 1 szt., - Bałaje - 2 szt., - Basznia Dolna - 4 szt., - Piastowo - 2 szt., e) studzienki rewizyjne ?400 (z rurą wznośną ?315 i kinetami ?160-250) - 849 szt., w tym: - Antoniki - 130 szt., - Bałaje - 117 szt., - Basznia Dolna - 480 szt., - Piastowo - 130 szt., f) studzienki rozprężne betonowe ?1200 - 9 szt., w tym: - Antoniki - 1 szt., - Bałaje - 2 szt., - Basznia Dolna - 4 szt., - Piastowo - 2 szt., g) obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza (3 kpl.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 75.000 zł (siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ w części 12) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ponadto zamawiający odrzuci oferty sporządzone niezgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z art.26 ust.3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu bądź potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na w/w wezwanie oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tj. nie później, w dniu 22.07.2009 r., pod rygorem zatrzymania wadium przetargowego. Zgodnie z art.46 ust.4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wyżej, nie złożył żądanych dokumentów lub oświadczeń albo pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżacych po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana (art.46 ust.5): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki (opracowane wg wzorów załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz sporządzone samodzielnie przez Wykonawcę w przypadku braku wzorów): 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika z innych dokumentów; 3) Kosztorys ofertowy; 4) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy; 5) Oświadczenie Wykonawcy o długości okresu gwarancji; 6) Wykaz podwykonawców, jeżeli będą; oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.: 7) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655, z późn. zmianami/. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedłożenia zaświadczenia wystawionego wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dopuszcza się możliwość potwierdzenia jego aktualności przez organ, który zaświadczenie wydał. 9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (kadra techniczna) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Należy przedstawić dokumenty stwierdzające posiadanie ww. uprawnień oraz zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego. Niezbędne jest wykazanie dysponowania (lub przedłożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób) kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami wymaganymi odpowiednimi przepisami szczególnymi (m.in. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zm.), we wszystkich branżach, które wystąpią przy realizacji przedmiotu zamówienia; 12) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 11, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 13) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami: 4 koparki, 1 spycharka, 1 urządzenie do podwiertów, 1 dźwig, 2 samochody samowyładowcze, 1 pompa spalinowa, 1 komplet igłofiltrów 14) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 13, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 15) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy udokumentowali wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej, niż 2.000.000 zł (dwa miliony złotych); 16) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument ten musi posiadać dowód wpłaty na podstawie, którego można stwierdzić, że polisa została opłacona, o ile nie wynika to z treści samej polisy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach