Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tur – Etap I i II

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2017-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 9235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tur – Etap I i II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tur – Etap I i II. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompleksową i wielobranżową realizację ww. zadania inwestycyjnego, w następującym zakresie: 1) Etap I, w którego skład wchodzi wykonanie kolektorów sanitarnych: a) Rura PCV-U SN 12ø 250 mm SDR 34 kl. S lite – 406 m, b) Rura PCV – U 12ø 200 mm SDR 34 kl. S lite – 16 m, 2) Etap II, w którego skład wchodzi wykonanie: a) Kolektorów sanitarnych, w tym: - Rura PCV-U SN 12 ø 250 mm SDR 34 kl. S lite – 39 m, - Rura PCV-U SN 12 ø 200 mm SDR 34 kl. S lite – 1546 m, - Przewiert sterowany PE-TS SDR 11ø 250 mm - 342 m, - Przewiert rurą osłonową ø 356 mm, rurociąg przewodowy PCV, - U SN 12 ø 200 mm SDR 34 kl. S lite – 8 m, b) Rurociągów tłocznych, w tym: - Rura PE 100 PN10 SDR 17 ø 90 mm – 101, - Rura PE 100 PN10 SDR 17 ø 140 mm – 49 m, c) Kanałów bocznych: - Rura PCV-U SN 12 ø 160 mm SDR 34 kl. S lite – 387 m, - Rura PCV-U SN 12 ø 200 mm SDR 34 kl. S lite – 23 m, - Przewiert rurą osłonową ø 273 mm, - Rurociąg przewodowy PCV-U SN 12 ø 200 mm SDR 34 kl. S lite – 40 m, d) Przepompowni sieciowych – 2 szt. 3) Odtworzenie nawierzchni jezdni, chodników itp. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej w załącznikach do SIWZ. Uwaga: Zamawiający udostępnił pełną dokumentację projektowa, które obejmuje realizację wszystkich etapów inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tur, Żurczyn, Zamość gmina Szubin, natomiast przedmiot zamówienia obejmuje tylko realizację etapu I i II. 2. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1) poniesienia kosztów związanych z opracowaniem i wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu, 2) Wykonania wszystkich robót ujętych i określonych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót (z zastrzeżeniem, że przedmiary maja charakter pomocniczy, poglądowy i informacyjny). 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także roboty towarzyszące, w tym: 1) zaznajomienie się z umiejscowieniem wszystkich istniejących instalacji, takich jak odwodnienie, linie i słupy telefoniczne i elektryczne, światłowody, wodociągi, gazociągi i podobne, przed rozpoczęciem jakichkolwiek wykopów lub innych prac mogących uszkodzić istniejące instalacje; 2) wykonywanie kontrolnych wykopów każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych. Kontrolne wykopy będą wykonane w celu zidentyfikowania podziemnej instalacji, której uszkodzenie może stanowić zagrożenie bezpieczeństwa funkcjonowania szkoły; 3) uzyskanie wszelkich koniecznych zgód i zezwoleń władz lokalnych, przedsiębiorstw i właścicieli, wymagane do niezbędnego zdemontowania istniejących instalacji, zamontowania instalacji tymczasowych, usunięcia instalacji tymczasowych i ponownego zamontowania istniejących instalacji, każdorazowo na podstawie uzgodnień poczynionych z Inżynierem Kontraktu pełniącym nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 4) doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy, dróg, nieruchomości, urządzeń czy też innych obiektów, które wykonawca naruszył w celu realizacji przedmiotu zamówienia; 5) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną w wersji papierowej (w 3 egz.) oraz powykonawczy formularz cenowy (zestawienie kosztów). 4. Niezależnie od powyższych postanowień, do wykonawcy należeć będzie wykonanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w następujących dokumentach: 1) Wielobranżowej dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 702 z dnia 18.11.2014 r. znak WWA.6740.548.2014.J.M wydaną przez Starostę Nakielskiego, projektów wykonawczych, uzgodnieniach i opiniach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zamawiający udostępnia również przedmiary robót, z zastrzeżeniem, że przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i informacyjny. Dokumentacja projektowa stanowi załączniki do SIWZ dostępna na stronie www.bip.szubin.pl 6.Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. w szczególności: a) obsługa sprzętu mechanicznego (np. operatorzy sprzętu), b) roboty ziemne (np. rozebranie podbudowy, wykopy i zasypywanie wykopów), c) roboty instalacyjne, montażowe branży sanitarnej (np. ułożenie kanalizacji sanitarnej), d) roboty drogowe (np. wywóz gruzu, wykonanie podbudowy, ułożenie nawierzchni), e) wykonanie innych robót i usług nie wymienionych w punkcie a-d związanych z realizacją zamówienia. Polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium na zamówienie w kwocie 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359, ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027., z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.31.2017 na Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Tur – Etap I i II Kserokopię przelewu, wpłaty Wykonawca dołącza do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Ponadto w gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty – albo opisowo, albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. Powinny także zawierać klauzule o nie odwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. 6. W przypadku składania oferty przez konsorcjum wadium może być wniesione przez dowolny podmiot z zastrzeżeniem, że konieczne jest wyraźne wskazanie podmiotów w imieniu, których jest składane, czyli wszystkich członków konsorcjum. 7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 9. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być zarejestrowanym we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie; 4) Dowód wniesienia wadium (należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert); 5) Formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach