Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Świdnik Duży -etap V końcowy

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Jakubowice Murowane , Jakubowice Murowane
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 478 17 50, , fax. +48(81) 7465001
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Jakubowice Murowane , woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 478 17 50, , fax. +48(81) 7465001
    REGON: 43102015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Świdnik Duży -etap V końcowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Świdnik Duży -etap V końcowy. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części, zgodnie z art. 36aa ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części zamówienia, na które będzie udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Ilość części, na które będą podpisane umowy zależy przede wszystkim od zaoferowanych cen i posiadanych przez zamawiającego środków. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości: 1. Część pierwsza zamówienia - „Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami w miejscowości Świdnik Duży gm. Wólka (bez przyłączy) odprowadzających ścieki do istniejącej pompowni PI” swoim zakresem obejmuje w szczególności: 1.1. Budowa pozostałych do wykonania odcinków sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej odprowadzającej ścieki do istniejącej pompowni PI (zlewnia ścieków I) średnicy 200mm, o łącznej długości około 1414m wykonywanych głównie przewiertem sterowanym obejmująca odcinki sieci i studnie kanalizacyjne oraz odgałęzienia średnicy 160mm: - od SI 35(istniejąca) do SI 51, - od SI 86(istniejąca) do SI 96, - od SI 53(istniejąca) do SI 54, - od SI 103(istniejąca) do SI 108, - od SI 109(istniejąca) do SI 110, z tym, że studnie określone powyżej jako „istniejąca” i odgałęzienia do studni istniejących zostały już wykonane i nie są objęte przedmiotem zamówienia. Należy jedynie włączyć się do tych studni. 1.2. Zestawienie ilości podstawowych materiałów: - rury PE 100-RC SDR-11 PN16 Dz200x18,2mm około 1414m, - kanały z rur PVC średnicy 160mm (odgałęzienia do granicy działek prywatnych) około 68m, - rury osłonowe do przewiertów około 12m - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śred.1200mm - 13szt, - studnie rewizyjne z tworzyw sztucznych o śred.400 - 20szt, 1.3. Przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie terenu do stanu pierwotnego, w tym rozebranych lub uszkodzonych przez wykonawcę nawierzchni i warstw konstrukcyjnych dróg. 1.4. Odcinki kanalizacji sanitarnej budowane w ramach części pierwszej zamówienia włączane są do istniejącej działającej kanalizacji sanitarnej. 1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie monitoringu wizyjnego kanalizacji - kamerowanie. 2. Część druga zamówienia - „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z odgałęzieniami w miejscowości Świdnik Duży gm. Wólka (bez przyłączy) wraz z budową pompowni ścieków PII i punktu pomiaru ścieków” swoim zakresem obejmuje w szczególności: 2.1. Budowa całej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej zlewni II, obejmująca: - sieć z rur średnicy 200mm, PE 100-RC SDR-11 PN16 Dz200x18,2mm, o łącznej długości około 2967m wykonywaną głównie przewiertem sterowanym, - odgałęzienia z rur PVC średnicy 160mm (odgałęzienia do granicy działek prywatnych) około 83m, - rury osłonowe do przewiertów około 52m, - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śred.1200mm - 34szt, - studnie rewizyjne z tworzyw sztucznych o śred.400 - 34szt, - rurociąg ciśnieniowy PE średnicy 75mm około 8m (od pompowni PII w kolektora sanitarnego) 2.2. Budowa przepompowni ścieków PII. 2.3. Budowa punktu pomiaru ścieków przy przepompowni P1. 2.4. Wykonanie studni zrzutowej ścieków do kolektora sanitarnego. 2.5. Wykonanie przyłącza energetycznego zasilającego przepompownię P1 i pomiar ścieków długości około 41m. 2.6. Rozbudowa systemu informatycznego monitoringu scada u odbiorcy ścieków Pegimek Sp. z o.o. w Świdniku oraz rozbudowa posiadanego przez zamawiającego systemu monitoringu SCADA o pompownię ścieków PII i przepływomierz ścieków. 2.7. Przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie terenu do stanu pierwotnego, w tym rozebranych lub uszkodzonych przez wykonawcę nawierzchni i warstw konstrukcyjnych dróg. 2.8. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie monitoringu wizyjnego kanalizacji - kamerowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium dla każdej części zamówienia, na którą składana jest oferta przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) dla części pierwszej zamówienia, - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) dla części drugiej zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 94868900076500010820000040, tytułem: „Wadium - Budowa kanalizacji sanitarnej - część ……, ….. (wymienić części)”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w miejscu składania ofert lub włożyć do koperty z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych. 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Oświadczenie stanowi część formularza ofertowego. W przypadku długiej listy podwykonawców wykonawca może dołączyć odrębne oświadczenie. 3. Opis „rozwiązań równoważnych" potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z dokumentami-dowodami, potwierdzającymi równoważność oferowanych rozwiązań przez Wykonawcę -w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy -w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub rejestrów ogólnie dostępnych. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, musi określać w szczególności: 6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 6.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach