Gmina Sompolno ogłasza przetarg
- Adres: 62-610 Sompolno, ul. 11 Listopada 15
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2714054 , fax. 063 2714057
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sompolno
ul. 11 Listopada 15 15
62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie
tel. 063 2714054, fax. 063 2714057
REGON: 00053109700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sompolno, w rejonie ulicy Kaliskiej oraz w miejscowości Biele jako I etap zadania inwestycyjnego, na podstawie projektu budowlano-wykonawczego, przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, załączonych do SIWZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
budowa obejmuje: -kanał sanitarny odprowadzający ścieki z budynków mieszkalnych zlokalizowanych w Sompolnie, w rejonie ulicy Kaliskiej i we wsi Biele o łącznej długości: rury kanalizacyjne PVC ? 250, kl. S o jednolitej strukturze ścianki, L = 1378 m; rurociąg tłoczny z PEHD ? 75, PN10, L = 150 m; przyłącza kanalizacyjne PVC kl. S o jednolitej strukturze, o łącznej długości 746 m, w tym ? 160 L = 596 m, ? 250 L = 150 m; -montaż 1 kpl. przepompowni ścieków PB wraz z zagospodarowaniem terenu: zieleń, chodnik o pow. 37 m2 i ogrodzenie terenu o długości 65 m; -wykonanie innych prac przewidzianych w SIWZ oraz dokumentach do niej załączonych: w projekcie wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wzorze umowy. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, chyba, że udzielona przez dostawców materiałów gwarancja przewiduje dłuższy okres. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad oraz wymiany zamontowanych instalacji i urządzeń, w których stwierdzono wady, z wyłączeniem uszkodzeń będących następstwem niewłaściwej eksploatacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj.: zamówienie obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1.400.000 zł (brutto). Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w którym przedmiot umowy został odebrany przez Zamawiającego jako należycie wykonany. b.dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w każdej z niżej wymienionych specjalności: -instalacyjnej w zakresie sieci instalacji sanitarnych, wentylacyjnych, wodociągowych - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy i musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie; -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót; -drogowej - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót i które należą do właściwej izby samorządu zawodowego, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania przez wykonawców warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane poniżej i przedstawione w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wraz z ofertą: a.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy; b.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d.wykaz osób (kadry kierowniczej), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; e.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz, że należą do właściwej izby samorządu zawodowego, f.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt d wykonawca wskazał osoby którymi nie dysponuje samodzielnie, g.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, z którego będzie wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej jedno zadanie o zbliżonym do przedmiotu zamówienia charakterze, tj. zamówienie obejmujące budowę kanalizacji sanitarnej o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1.400.000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzjące, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap V- w ul. Chłapowskiego
Dodano: 2016-07-14 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap V- w ul. Krotoszyńskiej
Dodano: 2016-07-13 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap V- w rejonie ul. Promienistej, - zadanie: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Promienistej
Dodano: 2016-07-06 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap IV - w ul. Osadniczej
Dodano: 2016-07-01 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie osiedla Pruślin - Północ, etap VIII - w ul. Klubowej, w ul. Osiedle Leśne i w rejonie ulicy Osiedle Leśne
Dodano: 2016-06-03 - Budowa kanalizacji sanitarnej do Leśnictwa w Łęknie
Dodano: 2016-06-01 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap V- w rejonie ul. Zębcowskiej, - zadanie: Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Zębcowskiej
Dodano: 2016-05-30 - Kanalizacja na terenach aktywizacji gospodarczej. EtapII
Dodano: 2016-05-24 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej sanitarnej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach miasta Ostrowa Wielkopolskiego, etap IV - w ul. Danysza, Szczecińskiej i Grunwaldzkiej
Dodano: 2016-05-06 - Rozbudowa systemu kanalizacji zbiorczej deszczowej dla miasta Ostrów Wielkopolski - zadanie: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Rejtana
Dodano: 2016-04-19