Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pawłowice oraz w części Michałowa

Gmina Michałów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-411 Michałów, Michałów
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3565243, , fax. 41 3565244
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałów
    Michałów 115
    28-411 Michałów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3565243, , fax. 41 3565244
    REGON: 291010317
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pawłowice oraz w części Michałowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania zadania pn: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pawłowice oraz w części Michałowa Szczegółowy zakres jaki zawiera przedmiot zamówienia: • Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pawłowice o długości 2489mb. • Budowa pompowni ścieków w miejscowości Pawłowice • Budowa części kanalizacji sanitarnej w Michałowie o długości 3 435,40mb. • Budowa przejść pod drogami w Michałowie w ilości 16 sztuk. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zostały dokładnie określone w dokumentacji technicznej, która stanowi podstawę do realizacji robót, będących załącznikami do SIWZ (projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót) stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ Załączone do SIWZ przedmiary robót (załącznik nr 10 do SIWZ) mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia, np.: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy. b) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego. c) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zamówienia wraz z trzema egz. inwentaryzacji powykonawczej oraz wniesieniem inwentaryzacji do zasobów. d) odszkodowania za ograniczenia z korzystania nieruchomości w trakcie realizacji inwestycji oraz wszelkie inne odszkodowania związane z wejściem oraz prowadzeniem robót na działkach. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz do zawarcia w cenie oferty wszystkich niezbędnych kosztów do prawidłowego zrealizowania zamówienia, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Uwaga: Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający, zgodnie z art 29 ust. 3 ustawy pzp dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt – do wglądu w siedzibie Zamawiającego Minimalny wymagany termin gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot: 45.23.13.00 – 8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. Dodatkowe przedmioty: 45.23.24.23 – 3 – Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu robót budowlanych podobnych do robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8..1. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający na okres realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, m.in. osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych, osób wykonujących prace przygotowawcze i porządkowe. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobami zatrudnionymi do wykonywania zamówienia przed zakończeniem okresu jego realizacji, Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zobowiązany jest w ich miejsce zatrudnić inne osoby, 8.3. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu zanominizowanych dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia w/w osób, bądź oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu w/w osób z wykazem wg stanowisk pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 8.5. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców dokumenty, o których mowa w rozdziale 3 pkt. pkt. 8.3 SIWZ, należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby, 8.6. Wykonawca przez okres realizacji zamówienia, na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wykonujących zamówienie o których mowa w pkt. 8.3 8.7. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w rozdziale 3 pkt. 8.3.–8.6 niniejszej SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo zapłać na rzecz Zamawiającego karę umowną określoną §21 ust.2.1 pkt. o - wzoru umowy, 8.8. W przypadku zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie lub nie wywiązywania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących zamówienie, o których mowa w pkt. 8.3, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i/lub naliczyć dodatkowo karę umowną określoną §21 ust.2.1 pkt.p - wzoru umowy, 9. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w załączniku Nr 2 - wzór umowy. 10. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24aa ustawy PZP najpierw dokonana oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które określają: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu i sposobu ich wykorzystania przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. - czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach