Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łódź z materiału Wykonawcy

Gmina Stęszew ogłasza przetarg

  • Adres: 62060 Stęszew, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 8197141
  • Data zamieszczenia: 2017-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stęszew
    ul. Poznańska 11
    62060 Stęszew, woj. wielkopolskie
    tel. 8197141
    REGON: 63125852000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łódź z materiału Wykonawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1. Roboty pomiarowe. 2. Roboty ziemne wraz z umocnieniem i odwodnieniem wykopów. 3. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej: ETAP I Kolektor sanitarny PCV kl. SN8 ścianka lita 200 L= 1581,00 m Przykanaliki PCV kl. SN8 ścianka lita 160 L= 279,00 m, 49 szt. Rurociąg tłoczny PE 100 PN10  110 L= 809,50 m Tłocznia ścieków T1 Qdśr = 24 m3/d, 7,2 l/sek, szt.1 ETAP II Kolektor sanitarny PCV kl. SN8 ścianka lita 200 L= 303,00 m Przykanaliki PCV kl. SN8 ścianka lita 160 L= 44,80 m, 6 szt. 4. Przystosowanie i włączenie przepompowni ścieków do istniejącego monitoringu na OŚ Witobel i wg wytycznych Zamawiającego (modem GSM z obustronną transmisją danych, kompatybilny z istniejącym systemem monitowania pompowni, zapewnienie serwisu jednakowego jak dla istniejących przepompowni i systemu monitoringu). 5. Zakup dostawa i montaż studni sieciowych i przyłączeniowych wraz z armaturą, 6. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz wykonanie zasilania energetycznego przepompowni ścieków, 7. Roboty budowlano montażowe, instalacyjne, rozbiórkowe i odtworzeniowe, 8. Przejścia pod ciągami komunikacji pieszej i kołowej oraz ciekami wodnymi metodą przewiertów i przecisków, 9. Demontaż i odtworzenie ciągów komunikacji pieszej i kołowej oraz przywrócenie do stanu pierwotnego, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 10. Obsługę geodezyjną zadania w tym inwentaryzację powykonawczą wraz z wytyczeniem – 5 kpl. map. 11. Odwodnienie i utrzymywanie w stanie suchym wykopów, 12. Opracowanie i realizację projektu organizacji ruchu drogowego, 13. Próby ciśnieniowe, szczelności i płukanie kolektorów sanitarnych, przykanalików oraz rurociągów tłocznych wraz z przedstawieniem protokołów potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego. 14. Na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru inwestorskiego wykonanie kamerowania kanałów i rurociągów. 15. Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową, 16. Odtworzenie i doprowadzenie do stanu pierwotnego wszystkich elementów zagospodarowania działek, na których realizowana była inwestycja, 17. Uporządkowanie terenu oraz prywatnych nieruchomości objętych inwestycją po zakończonych pracach i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 18. Uzyskanie od wszystkich właścicieli nieruchomości objętych inwestycją oświadczenia o doprowadzeniu terenu /działki/ do należytego stanu. 19. Zapewnienie nadzoru nad inwestycją odpowiednich służb i organów i poniesienie z tego tytułu opłat (ZDP, ZGKiM, ENEA, TP SA, WSG Sp. z o. o., Spółki Wodne itp.). 20. Niezwłoczne zgłaszanie uwag i zastrzeżeń właścicieli nieruchomości objętych inwestycją, oraz ponoszenie kosztów odszkodowań z tytułu realizacji inwestycji. 21. Wykonawca elementów stalowych tłoczni musi posiadać certyfikowany system zarządzania jakością w spawalnictwie w zakresie pełnych wymagań wg normy EN-ISO 3834-2. Kopię certyfikaty należy dołączyć do wniosku materiałowego tłoczni ścieków na etapie realizacji Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego – 3 egzemplarze, obejmującego: - dokumentację powykonawczą, - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, - dokumenty wymienione w projekcie umowy dotyczące odbioru robót, Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Ponadto każdy zastosowany materiał należy uzgodnić z Zamawiającym oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego, brak w/w uzgodnienia skutkować będzie wymianą na odpowiedni, koszt wymiany w pełni poniesie Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do polecenia, Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności osobie trzeciej i potrąci poniesione przez siebie koszty z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, będzie dochodził jej zwrotu na zasadach ogólnych. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu plan BIOZ nie później niż w ciągu 7 dni poprzedzających datę rozpoczęcia robót; 4. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 5. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy w stosunku do osób trzecich. 6. Parametry techniczne, rozwiązanie konstrukcyjne, materiałowe i budowa pompowni powinny być zgodne z dokumentacją projektową uzgodnioną i zatwierdzoną przez Zamawiającego. Pompownię należy dostarczyć jako kompletne, w pełni zautomatyzowane, kompaktowe urządzenie, wykonane w warunkach stabilnej produkcji na hali producenta. Na obiekcie dopuszcza się wyłącznie montaż pokrywy pompowni, szafy sterowniczej, kominka wentylacyjnego, zapuszczenie pomp. Pompownię należy podłączyć do istniejącego systemu monitowania pracy wszystkich pompowni dla gminy Stęszew. 7. Wykonawca w dniu podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym – stanowiącego załącznik do umowy Zakres do wykonania: 1) w 2017 roku do kwoty 1.000.000,00 PLN - zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym robót, 2) w 2018 roku do kwoty 1.300.000,00 PLN - zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym robót, 3) w 2019 roku pozostała kwota - zgodnie z harmonogramem rzeczowo finansowym robót, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót będącą załącznikiem do SIWZ Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją przetargową. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego Gminy Stęszew na konto wskazane przez Zamawiającego. NR 10 9048 0007 0027 3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11 - pok. 3, a kserokopię dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach