Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI DĄBROWICA

Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 88
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882830 , fax. 84 6863584
  • Data zamieszczenia: 2012-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
    ul. Kościuszki 88 88
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882830, fax. 84 6863584
    REGON: 95036903700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.e-zeto.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI DĄBROWICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych projektu: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowica, obejmujące budowę: a)przewodów kanalizacyjnych zbiorczych (głównych i bocznych) grawitacyjnych z rur PP 200 mm o łącznej długości ok. 3 568,5 m b)przewodów kanalizacyjnych przerzutowych tłocznych z rur PE 90 mm o łącznej długości ok. 1 336,5 m c)przewodów kanalizacyjnych przyłączeniowych z rur PP 150 mm o łącznej długości ok. 4 006,5 m d)przewodów kanalizacyjnych tłocznych z rur PE 50 mm o łącznej długości ok. 62,0 m e)przewodów kanalizacyjnych tłocznych z rur PE 40 mm o łącznej długości ok. 199,5 m f)pompowni głównych (sieciowych) - 5,0 kpl g)pompowni przydomowych - 7,0 kpl W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1.wykonania robót budowlanych z materiałów własnych, zgodnie z dokumentacją projektową ,specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, w szczególności Prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, 2.wykonania wszelkich innych prac oraz czynności niezbędnych do wykonania budowy kanalizacji sanitarnej wynikających z przepisów Prawa budowlanego, uzgodnień branżowych i zaleceń wynikających z dokumentów załączonych do projektu budowlanego (np. pozwolenie na budowę, decyzja środowiskowa i inne) 3.zapewnienia obsługi geodezyjnej (wytyczenie oraz inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza w 3-ch egz.) 4.zapewnienia obsługi geologicznej (badania zagęszczenia podłoża itp.) 5.odbudowy nawierzchni dróg, chodników 6.wykonania przyłączy kablowych nn zalicznikowych, zasilających przepompownie ścieków; 7.wykonania przepięć (podłączeń) instalacji kanalizacyjnych budynków do wykonanych przyłączy kanalizacyjnych 8.opracowania i uzgodnienia projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz ponoszenia opłat za zajęcie pasów drogowych na czas prowadzenia robót i umieszczeniu urządzeń nie związanych z funkcjonowaniem drogi za czas od wbudowania do odbioru końcowego inwestycji 9.opracowania planu BIOZ 10.odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy i oznakowania terenu budowy, 11.zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 12.zapewnienia nadzoru specjalistycznego dla robót wymagających takiego nadzoru, 13.utrzymana terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz ponoszenia kosztów ich utylizacji. 14.prowadzenia robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa, ewentualnej naprawy uszkodzonych urządzeń w szczególności odbudowy nawierzchni dróg, chodników , wjazdów itp. , wypłaty odszkodowań za zniszczenie mienia, 15.dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 16.dostarczenia wymaganych oryginałów lub potwierdzonych przez kierownika budowy kopii certyfikatów, aprobat technicznych i atestów na materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia. 17.prowadzenia dokumentacji budowy i przygotowania oraz przekazania dokumentacji powykonawczej 18.przekazania Zamawiającemu danych i dokumentów niezbędnych do przekazania do eksploatacji i na stan właściwym jednostkom organizacyjnym, 19.sporządzenia wykazu wykonanych przyłączy zawierającego: imię i nazwisko właściciela posesji, nr domu, nr działki ,nr zamontowanej pompy - jeżeli dotyczy 20.dokonywania bezpłatnego przeglądu gwarancyjnego przynajmniej 1 raz w roku w okresie objętym gwarancją. Zakres przedmiotu zamówienia określają stanowiące załączniki do SIWZ: a)dokumentacja projektowa, Uwaga : Zakres robót objęty niniejszym zamówieniem stanowi element projektu budowlano-wykonawczego budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kolonia Sól, Dąbrowica i Zagrody Dąbrowickie. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje przebieg kanalizacji zamieszczony na rysunkach od nr 4 do nr 10. Na rysunku nr 10 zakres objęty zamówieniem obejmuje również kolektor tłoczny aż do studni S188 włącznie b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Wymagane warunki gwarancji na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji - min. 5 lat od daty odbioru końcowego Czas przyjazdu serwisu od chwili zgłoszenia usterki urządzenia nie może być dłuższy niż 24 godziny Bezpłatne przeglądy techniczne w okresie gwarancji nie rzadziej niż 1 raz w roku Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne w stosunku do towarów/materiałów/urządzeń/ rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych to towary/materiały/urządzenia/rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary/materiały/urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/materiały/urządzenia/rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PEKAO SA, Nr konta bankowego 21 1240 2816 1111 0010 3394 2987 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, ze zm.). 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - kanalizacja sanitarna w miejscowości Dąbrowica 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca któregoo ferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbilgoraj.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach