Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Dolna - Etap V oraz budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Górna - Etap III (część 2)

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10 , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160
    34452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Dolna - Etap V oraz budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Górna - Etap III (część 2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ochotnica Dolna (w osiedlach: Pitki, Kołodzieje i Zarębówka oraz w osiedlu Osobie) i w miejscowości Ochotnica Górna (w osiedlu Furcówka) - w ramach realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ochotnica Dolna - Etap V i Ochotnica Górna - Etap III (część 2)". Roboty mają być prowadzone zgodnie z opracowanym dla zadania j.w. na zlecenie Inwestora, tj. Gminy Ochotnica Dolna projektem budowlanym, zatwierdzonym decyzją o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Nowotarskiego Nr 409/13, znak: BA.6740.1.309.2013.PM, z dnia 28.05.2013 roku. Zakres robót będący przedmiotem niniejszego opracowania obejmuje następujące odcinki sieci kanalizacyjnej: Zadanie 1) Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Dolna - Etap V a) Odcinek w osiedlu Pitki, Kołodzieje i Zarębówka w Ochotnicy Dolnej, o długości łącznej 1133,0 m.b., w tym: - kanał grawitacyjny "H" (fi 200mm) - od pompowni ścieków P2 do studzienki st.14H; - kanał grawitacyjny "HA" (fi 200mm) - od pompowni ścieków P2 do studzienki st.8HA; - odcinki boczne (fi 160mm): 7H, 11H, 6HA i 8HA; - pompownia ściekowa ścieków P2 wraz z zasilaniem elektroenergetycznym i rurociągiem tłocznym (fi 75 mm) o długości 335,0 m.b., studzienką rozprężną oraz włączeniem do istniejącego kolektora sanitarnego; b) odcinek w osiedlu Osobie w Ochotnicy Dolnej, o długości łącznej 2444,0 m.b., w tym: - kanał grawitacyjny "I" (fi 200mm) - od włączenia do istniejącego kolektora sanitarnego do studzienki st.34 I; - kanał grawitacyjny "IA" (fi 200mm) - od studzienki st.34 I do studzienki st.17 IA; - kanał grawitacyjny "IB" (fi 200mm) - od studzienki st.17 IA do studzienki st.9 IB; - kanał grawitacyjny "IC" (fi 200mm) - od studzienki st.8 IB do studzienki st.8 IC; - kanał grawitacyjny "ID" (fi 200mm) - od studzienki st.3 IC do studzienki st.4 ID; - kanał grawitacyjny "IE" (fi 200mm) - od studzienki st.9 IB do studzienki st.6 IE; Zadanie 2) Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Ochotnica Górna - Etap III (część 2) a) odcinek w osiedlu Furcówka w Ochotnicy Górnej o długości 464,0 m.b. (kanał grawitacyjny "B" (fi 200mm) - w całości); Łączna długość odcinków kanalizacji będących przedmiotem niniejszego opracowania wynosi: 4041,0 m.b. Teren robót charakteryzuje się dużymi spadkami w kierunkach zgodnych z nurtem potoku Ochotnica przecinającego teren oraz mniejszych potoków i cieków wodnych stanowiących jego dopływy. W terenie występuje zabudowa jednorodzinna niska realizowana zgodnie z obowiązującym Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego. Teren jest uzbrojony w infrastrukturę techniczną - wodociągową lokalną, energetyczną i teletechniczną. Trasa kolektorów przebiega głównie wzdłuż dróg gminnych oraz częściowo po działkach prywatnych. W ramach przedmiotowego zakresu robót planowanych jest kilka przejść przez koryta potoków, tj. przez potok Ochotnica i jego dopływy. Przejścia te będą realizowane poprzez podwieszenie kanału do istniejącej konstrukcji mostku lub poprzez wykonanie konstrukcji samonośnej stalowej, albo przekopem - na tych odcinkach kanał kanalizacyjny ma być zabezpieczony rurą osłonową izolowaną przed przemarzaniem oraz warstwą dociskową z betonu lub narzutem kamiennym. Sieć kanalizacyjna grawitacyjna wykonana będzie z kanałów z rur PCV typu ciężkiego. Przyjęto ułożenie rurociągów na podsypce z kruszywa naturalnego o gr. 20cm. i obsypanie już ułożonych zasypką gr. 30cm. Pozostała część wykopu zostanie zasypana gruntem rodzimym bez kamieni z dokładnym ubiciem - ilości w przedmiarze robót. Wykopy pod kanalizację na trasie przebiegającej przez użytki zielone jak i nieużytki przewiduje się jako szeroko przestrzenne skarpowe. Wykopy w drodze gminnej na niektórych odcinkach należy wykonywać o ścianach pionowych z zabezpieczeniami szalunkowymi. Roboty ziemne w większości prowadzone będą sposobem mechanicznym. Na skrzyżowaniach z urządzeniami podziemnymi i na skrzyżowaniu z trwałymi ogrodzeniami przewiduje się prowadzenie wykopów ręcznie o skarpach pionowych zabezpieczonych szalunkami. Studnie rewizyjne zaprojektowano w technologii z tworzyw sztucznych tj. z PCV i PE zapewniających 100% szczelności. Studnie PCV zaprojektowano o średnicy 400mm które należy zakończyć włazem teleskopowym z pokrywą na obciążenie do 25T w drogach i placach przejazdowych oraz 12T terenach zielonych. Studnie o średnicy 1000mm zaprojektowano z PE, zakończone włazem kanałowym o średnicy 600mm klasy C 250 w wykonaniu betonowo-żeliwnym / korpus żeliwo, pokrywa betonowo-żeliwna/. Włazy muszą być wykonane zgodnie z normą PN-EN 124/2000. Po zamontowaniu kanałów przewidziano poddanie ich próbie szczelności zgodnie z normą PN- 92/B-10735 „Przewody kanalizacyjne, wymagania i badania przy odbiorze.” Wszystkie wykonane odcinki kanalizacji grawitacyjnej przed ich ostatecznym odbiorem technicznym muszą być zmonitorowane kamerą TV, a z przeprowadzonego monitoringu musi być sporządzony raport zawierający m.in. wykresy spadków oraz film na elektronicznym nośniku pamięci (np. płyta CD lub DVD). Zamówienie obejmuje również: - wykonanie przepompowni ścieków, - podpięcie do sieci n/n, - przewierty pod drogami, - odtworzenie nawierzchni - próby szczelności, - uporządkowanie terenu, - doprowadzenie terenu inwestycji do co najmniej takiego stanu - jak przed wykonywaniem robót budowlanych - uzyskanie wymaganych prawem budowlanych zezwoleń dot. przyjęcia obiektów do użytkowania (decyzja na użytkowanie, ew. zgłoszenie do użytkowania wraz z poświadczeniem braku sprzeciwu ze stroni PINB), oraz inne czynności wymienione w przedmiarach robót. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ; -organizacja placu budowy, -zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, -prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, -pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, -przekazanie wytworzonych odpadów podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na transport i utylizację odpadów -wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów (np. wykonanie badań geotechnicznych i geodezyjnych obmiarów powykonawczych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3.000,00 zł. słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Ochotnica Dolna w Pienińskim Banku Spółdzielczym nr 29 8817 0000 2001 0072 1501 0005. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a)dowód wniesienia wadium. b)ofertę przetargową (wzór - zał. A) , c)zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d)w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia: - kserokopii uprawnień zawodowych kierownika/ów budowy w specjalności: instal. sanitarnych poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta, - kserokopii aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność kierownika/ów budowy do Izby, - oświadczeń osób, wykazanych do realizacji zamówienia, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne (instal. sanitarne) w budownictwie, o podjęciu obowiązków kierownika budowy, - kosztorys ofertowy obejmujące całość zamówienia określonego w zał. do niniejszej siwz dokumentacji (przedmiar, dok. proj, mapy itp) oraz ewentualne późniejsze wyjaśnienia. W/w opracowanie stanowić będzie podstawę do sporządzenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i ustalenia płatności, jak również stanowić będzie podstawę do rozliczenia ewentualnych robót niewykonanych, zaniechanych lub nienależycie wykonanych, - umowę lub umowy ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją Umowy, oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych, w zakresie: a) od ryzyk budowlanych (np. CAR, EAR lub CWAR) z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 1/2 ceny ofertowej brutto; b) od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000,00 zł. (dla zadania 2), bądź 500 000,00 zł. (dla zadania 1),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach