Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku od wiaduktu do ronda z ul. Polną (I, II, III etap) oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Uścikowo (obszar objęty aglomeracją).

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, ul. Staszica
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 961 502 , fax. 612 961 502
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach sp. z o. o.
    ul. Staszica
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 612 961 502, fax. 612 961 502
    REGON: 63021851800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwik-oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku od wiaduktu do ronda z ul. Polną (I, II, III etap) oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Uścikowo (obszar objęty aglomeracją).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku od wiaduktu do ronda z ul. Polną (I, II, III etap) oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Uścikowo (obszar objęty aglomeracją). Zamówienie zostało podzielone na dwie części: _____________________________________________________________________________________ Część 1: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Oborniki ul. 11 Listopada, ul. Staszica na odcinku od wiaduktu do ronda z ul. Polną (I, II, III etap): Zadanie obejmuję budowę: Projektowana budowa kanalizacji sanitarnej obejmuje III etapy (podział z uwagi na zlewnie): Etap I: • Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: 0,94 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej: 0,31 km • Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej: 1,20 km • Tłocznie sieciowe: 3szt. • Przepompownie przydomowe: 1szt. Etap II: • Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: 0,31 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej: 0,07 km • Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej: 0,47 km • Tłocznie sieciowa: 1 szt. Etap III: • Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: 0,25 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej: 0,01 km • Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej: 0,02 km • Tłocznie sieciowe: 1 szt. OGÓŁEM: • Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej ok.: 1,5 km • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej ok.: 0,39 km • Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej ok.: 1,69 km • Tłocznie sieciowe: 5 szt. • Przepompownie przydomowe: 1szt. Budowa prowadzona jest na terenach kolejowych, terenach kolejowych - obszary zamknięte, w pasach drogowych dróg krajowych, powiatowych i gminnych oraz na terenach prywatnych. Na terenach kolejowych zaprojektowano ogółem ok. 930 mb sieci kanalizacji sanitarnej. Przejścia poprzeczne sieci kanalizacji sanitarnej pod drogą krajową i powiatową wykonać metodami bezwykopowymi. Na sieci zaprojektowano studnie betonowe z zabezpieczeniami antykorozyjnymi a na zakończeniach przyłączy DN160 - studzienki tworzywowe. Zakres obejmuje odtworzenia nawierzchni do stanu pierwotnego lub zgodnie z decyzjami zarządców dróg. Wszystkie szafy sterownicze tłoczni sieciowych należy wyposażyć w sterowniki swobodnie programowalne PLC, dotykowe panele operatorskie oraz moduły komunikacyjne GSM do przesyłu danych z funkcją obsługi zdarzeniowej. Obiekty tłoczni należy wpiąć i skonfigurować z istniejącym monitoringiem na oczyszczalni w Obornikach poprzez prywatny APN - kartę SIM dostarcza Zamawiający. Wykonawca przed rozpoczęciem robót winien uzyskać m.in. zgody na prowadzenie robót budowlanych na terenach kolejowych i pokryć wynikające z tego tytułu koszty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. _____________________________________________________________________________________ Część 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Uścikowo (obszar objęty aglomeracją): Projektowana budowa kanalizacji sanitarnej obejmuje: • Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości łącznej: ok. 1,9 km w tym ok. 0,6 km metodą bezwykopową wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 187 (w pasie drogowym). • Przyłącza kanalizacji sanitarnej o długości łącznej ok.: 0,27 km • Sieci kanalizacji tłocznej o długości łącznej ok.: 0,91 m • Przepompownia / tłocznia sieciowa – 1 szt. • Studnie betonowe z armaturą odpowietrzającą i czyszczącą – 2 kpl. Budowa prowadzona jest w pasach drogowych dróg wojewódzkich i gminnych oraz na terenach prywatnych. Przejścia poprzeczne oraz wzdłużne sieci kanalizacji sanitarnej w pasie drogi wojewódzkiej wykonać metodami bezwykopowymi. Na sieci zaprojektowano studnie betonowe z zabezpieczeniami antykorozyjnymi a na zakończeniach przyłączy DN160 - studzienki tworzywowe. Zakres obejmuje odtworzenia nawierzchni do stanu pierwotnego lub zgodnie z decyzjami zarządców dróg. Szafę sterowniczą tłoczni ścieków należy wyposażyć w sterownik swobodnie programowalny PLC, dotykowy panel operatorski oraz moduł komunikacyjny GSM do przesyłu danych z funkcją obsługi zdarzeniowej. Obiekt tłoczni należy wpiąć i skonfigurować z istniejącym monitoringiem na oczyszczalni w Obornikach poprzez prywatny APN - kartę SIM dostarcza Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: Część 1: 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Część 2: 60 000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je przelewem na konto zamawiającego wskazane w Dziale II ust. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Załącznik do oferty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A IDW). 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 5) (jeżeli dotyczy) Dokument wykazujący równoważność złożonej oferty tj. produktu lub procesu równoważnego zaoferowanego przez wykonawcę w ofercie, ze wykazaniem danych technicznych dotyczących wszystkich parametrów i właściwości wymaganych przez zamawiającego dla danego produktu równoważnego (opisanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach