Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Krajnik i przebudowa rurociągu kanalizacji odprowadzającej ścieki z ujęcia wody Krzypnica

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 163 051, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
    Szczecińska 5
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 163 051, , fax. -
    REGON: 81119587500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Krajnik i przebudowa rurociągu kanalizacji odprowadzającej ścieki z ujęcia wody Krzypnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w m. Krajnik PVC-U SN8 DN 200 mm o długości około 568,12 mb wraz z odejściami kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC-U SN8 DN 160 mm o długości łącznej ok. 196,27 mb, studniami rewizyjnymi DN 1000 mm - 16 sztuk, studniami rozprężnymi DN 1000 mm – 2 sztuki, kanalizacją sanitarną tłoczną PE 100 PN 10 SDR 17 DN 110 mm o długości około 90,36 mb oraz zbiorczą przepompownią ścieków DN 1800 mm wyposażoną w dwie pompy o wydajności Qp = 29 m3/h i wysokości podnoszenia H=41,0 mH2O, a także przebudowa rurociągu kanalizacji tłocznej odprowadzającej ścieki z ujęcia wody Krzypnica PE 100 PN 10 SDR 17 DN 110 mm o długości łącznej ok. 981,84 mb oraz odtworzenie nawierzchni drogowych. 2. Dla właściwego przygotowania oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót, tj. Krajnik – działki o numerze 78/2, 183/1, 184/1, 185, 186/1, 186/2, 239/5, 239/6 obręb 0028 Krajnik oraz Nowe Czarnowo: działki o numerze 118/6, 118/39, 145/2, 152/2, 152/3, 152/4, 152/5 obręb 0018 Pniewo. 3. Wszystkie nazwy własne materiałów i nazwy producentów, które omyłkowo mogły się pojawić w SIWZ powinny być rozumiane jako wskazanie standardów, a nie konkretne rozwiązania mające zastosowanie w Projekcie Budowlanym, a do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia innych producentów o równoważnych lub wyższych parametrach niż przewiduje Projekt Budowlany lub założenia Zamawiającego. W stosunku do opisanych norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Płatności wynagrodzenia Wykonawcy za odebrane roboty będą realizowane: 1) raz w miesiącu na podstawie faktur przejściowych; 2) na podstawie faktury końcowej – po odbiorze końcowym przedmiotu umowy. 5. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu wszystkie faktury przejściowe i fakturę końcową za odebrane roboty dotyczące miesiąca rozliczeniowego w tej samej dacie, nie później niż do 5-go dnia miesiąca następującego po danym miesiącu rozliczeniowym (za miesiąc rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy). 6. Podstawą wystawienia faktury przejściowej jest protokół odbioru częściowego poszczególnych elementów robót ujętych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik do faktury przejściowej wraz z zestawieniem wartości wykonanych robót w rachunku bieżącym i narastająco. 7. Faktury przejściowe Wykonawca wystawiać będzie do wysokości 80% wartości wynagrodzenia netto za roboty zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, przy czym wartość faktury końcowej nie może być niższa niż 20% wartości umowy. 8. W przypadku realizacji robót z udziałem uzgodnionych Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, do faktury przejściowej Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenie swoich Podwykonawców i ich dalszych Podwykonawców o uregulowaniu zobowiązań finansowych za roboty wykonane przez Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, objętych dotychczasowymi fakturami, wynikającymi z zawartych umów. 9. Podstawą do wystawienia faktury końcowej za przedmiot niniejszej umowy będzie protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy potwierdzony przez Komisję Odbioru Końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) odpowiednie pełnomocnictwa, tylko w sytuacjach określonych w SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej. Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców). Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach