Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Laskowcu IV i V etap, i Tobolicach III, IV i V etap.

Gmina Rzekuń ogłasza przetarg

  • Adres: 07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7617301 w. 47 , fax. 29 7617302
  • Data zamieszczenia: 2016-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzekuń
    ul. Kościuszki 33 33
    07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie
    tel. 29 7617301 w. 47, fax. 29 7617302
    REGON: 55066795900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Laskowcu IV i V etap, i Tobolicach III, IV i V etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 Pzp. Postępowanie zostało podzielone na dwie części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. 3. Przedmiotem zamówienia obejmuje 3.1. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA: Budowa kanalizacji sanitarnej w Laskowcu i Teodorowie - IV i V etap. 3.1.1 Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w technologii PVC i PE w zakresie średnic od 90 mm do 200 mm wraz z odnogami do granic nieruchomości w obrębie pasów drogowych o łącznej długości 2555 mb. Odnogi do nieruchomości należy zakończyć korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych. W ramach części zamówienia należy wykonać: a) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - zlewnia PL1, ul. Długa odc. M1.4-M1-PL1; M1-M39, ul. Nowa odc. M39-M41; ul. Cicha odc. M27-M27.5; M41.13-41.11, ul. Polna odc. M41.11.-M41, ul. Szkolna odc. M41-M41.02 b) Przepompownia PL1 c) Rurociąg tłoczny w ul. Długiej odc. t97-t69; PL 1-t92; o2-t70 d) roboty drogowe; 3.2. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA: Budowa kanalizacji sanitarnej w Tobolicach - III , IV i V etap. 1) Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie następujących rodzajów robót: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - ciśnieniowej w technologii PVC i PE w zakresie średnic od 50 mm do 250 mm wraz z odnogami do granic nieruchomości w obrębie pasów drogowych o łącznej długości 2305 mb. Odnogi do nieruchomości należy zakończyć korkami na granicy pasa drogowego i posesji prywatnych. W ramach części zamówienia należy dostarczyć i zabudować 10 kpl. przydomowych przepompowni ścieków wraz z wykonaniem zasilenia elektrycznego z instalacji zalicznikowej właściciela przyłączanej nieruchomości. Ponadto należy wykonać. a) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej- zlewnia PT1 odc. F3- F53; F35-F35.2; F38-F38.3; F18-F18.1; F29-F29.16; b) Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - zlewnia PT4 odc. PT4 - G1.6; c) Rurocoąg tłoczny odc. a62-PT4; G1-y8; d) Przepompownia PT4; e) Rurociąg tłoczny odc. a53-a53.4.1; f) roboty drogowe; Uwaga: Przewidzieć montaż dwóch przyłączy na potrzeby włączenia do kanalizacji działek oznaczonych nr geod. 45/2 i 46/ 5. 4. W ramach zamówienia dla dwóch części Wykonawca będzie zobowiązany również do: a) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia- część 1 zamówienia, a w przypadku części 2 zamówienia uzyskania decyzji częściowych na użytkowanie po wykonaniu każdego etapu robót. Ponadto Zamawiający z każdej faktury częściowej/końcowej zatrzyma kwotę w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto etapu do czasu uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu. b) udzielnie gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres 60 lub 72 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzależniony od wpisu zamieszczonego w formularzu ofertowym przez Wykonawcę); c) wykonania na własny koszt wytyczenia trasy drogi, sieci oraz obsługi geodezyjnej; d) wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach; e) poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego i opracowania projektu czasowej organizacji ruchu zarówno dróg powiatowych jak i gminnych; f) przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; g) przedstawienia do zaakceptowania na piśmie dokumentacji techniczno - ruchowej (DTR) przepompowni ścieków przed jej montażem; h) przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów w zakresie szczelności na eksfiltrację ścieków do gruntu i filtrację wód gruntowych do kanału, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia) i instalacji elektrycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania ww. badań w trakcie procedur odbiorowych. W przypadku niezgodności wyników badań, Zamawiający obciąży kosztem wykonanych badań sprawdzających Wykonawcę robót, i) przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów w zakresie szczelności, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia); j) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; k) odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; l) zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; ł) Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. m) prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; n) dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; o) odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; p) zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; r) zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; s) ewentualne zastosowane nazwy producentów własne w dokumentacji przetargowej służą wyłącznie do określenia parametrów technicznych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia oznaczają lub równoważny. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Za urządzenia i materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie obiektu; t) Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają załączone do SIWZ: projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiary robót (przedmiary robót maja charakter pomocniczy). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej- w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a dokumentami pomocniczymi (tj. przedmiarami robót)- przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 5. Inne informacje W przypadku I i II części zamówienia rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej niż od 01.07.2016 r. Ewentualny nadmiar urobku po zabudowie sieci i uzbrojenia odwieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Rzekuń. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia inspekcji telewizyjnej wykonanych kanałów pod kątem prawidłowego wykonania. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w wykonaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający zleci wykonanie inspekcji sprawdzających a kosztami obciąży Wykonawcę do momentu stwierdzenia prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wydzielony modem GPRS współpracujący z istniejącym systemem monitoringu GPRS OPWiK . Wykonawca musi przewidzieć koszty włączenia i uruchomienia nowych przepompowni ścieków w istniejącą aplikację SCADA należącą do OPWiK. Wykonawca musi pobrać od działu technicznego OPWiK aktualne warunki techniczne włączenia nowych przepompowni ścieków do systemu SCADA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium a) dla części 1 w wysokości: 24.000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych i 00/100). b) dla części 2 w wysokości: 26.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając dowód jego wiesienie do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej nr 69 8923 0008 0124 2371 2012 0007 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp. Uwaga: wadium zostanie uznane w przypadku innych form niż pieniężnej, w przypadku, gdzie zabezpieczenie umożliwi jego zatrzymania we wszystkich sytuacjach, o których mowa w art. 46 ustawy Pzp, zarówno w ustępie 4a, jak i 5 tego przepisu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzekun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach