Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Choceń.

Urząd Gminy w Choceniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-850 Choceń, ul. Sikorskiego 4
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2846617 , fax. 054 2846740
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Choceniu
    ul. Sikorskiego 4 4
    87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2846617, fax. 054 2846740
    REGON: 00053711900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chocen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Choceń.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Choceń w miejscowości Choceń - ul. Polnej, - ul. Czerniewickiej - ul. Parkowej, a także w następujących miejscowościach: - Jarantowice, - Borzymie, - Czerniewice, - Wilkowiczki, - Zakrzewek. W ramach realizacji inwestycji powstanie: 28.960,00 mb kanalizacji sanitarnej (kolektor grawitacyjny, kolektor tłoczny, przykanaliki), oraz 12 pompowni ścieków. Jednocześnie z uwagi na przepustowość wybudowanej oczyszczalni ścieków w Choceniu (200 m3/dobę), do której będzie przyłączona projektowana sieć Gmina Choceń przewiduje rozbudowę oczyszczalni tak, aby mogła przyjąć wszystkie ścieki zaplanowane w ramach niniejszego projektu. Wymagało to będzie jej rozbudowy do przepustowości 300 m3/dobę. W ramach realizacji inwestycji przewidziany jest następujący zakres działań: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Choceniu ( łącznie z częścią elektryczną i technologiczną) Kanalizacja sanitarna z przyłączami, przepompowniami i infrastrukturą towarzyszącą - Choceń - ul. Czerniewicka, Zakrzewek, Wilkowiczki, Czerniewice Sieć zewnętrzna kanalizacji, przykanaliki, pompownia - Choceń - Parkowa Sieć zewnętrzna kanalizacji, przykanaliki - wzdłuż ul. Polnej w Choceniu Sieć zewnętrzna kanalizacji - pompownia P1 - wzdłuż ul. Polnej w Choceniu Sieć zewnętrzna kanalizacji, przykanaliki - Borzymie Sieć zewnętrzna kanalizacji - pompownia P1, P2- Borzymie Sieć zewnętrzna kanalizacji, przykanaliki, pompownia i tłocznia - Jarantowice Projekt obejmuje również naprawę uszkodzonych nawierzchni oraz przełożenie części infrastruktury znajdującej się pod ziemią kolidującej z budowaną siecią kanalizacyjną. Do wybudowanych kolektorów sanitarnych zostaną włączone poszczególne posesje za pomocą przykanalików. 1.2. Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót związanych z przedmiotem zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną Wykonania Robót oraz przedmiarem robót (kosztorys ofertowy ślepy). Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. I tak: - Załącznik nr 2 do SIWZ - projekt umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ - przedmiar robót ( kosztorys ofertowy - ślepy) - załączone przedmiary uważać należy za materiały pomocnicze. - Załącznik nr 4 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna i dokumentacja projektowa 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. 3) Wykonawca zobowiązany jest w momencie podpisania umowy do złożenia harmonogramu terminowego realizacji zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 7) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 10) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 11) Do zakresu Wykonawcy należy opracowanie organizacji ruchu na czas budowy i zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 12) Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 110 000,00 zł słownie: sto dziesięć tysięcy 00/100zł. Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kowalu nr 12 9557 0006 0011 8239 2000 0007 lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Zał. nr 1C)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Dokument potwierdzający warunek A 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert) (Dokument może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy) 4.2. Dokument potwierdzający warunek B 1. Wykaz wykonanych, robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Wykonawca musi udokumentować, że w podanym okresie wykonał co najmniej jedną inwestycję o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia i wartości 8.000 000,00 zł 2. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 3. wykaz osób odpowiedzialnych ( dotyczy kadry kierowniczej) za realizację zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa , (Dokument potwierdzający może być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy - wg załącznika nr 1B) 4.3. Dokument potwierdzający warunek C 1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Uwaga ! Wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy nie może być mniejsza niż 10 % ceny ofertowej. 2. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zaświadczenie lub informacja.) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chocen.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach