Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w części ulicy Tetmajera w Miasteczku Śląskim

Gmina Miasteczko Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-610 Miasteczko Śląskie, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 393 80 01 , fax. 32 393 80 02
  • Data zamieszczenia: 2020-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Śląskie
    Rynek 8
    42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 393 80 01, fax. 32 393 80 02
    REGON: 27625879900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w części ulicy Tetmajera w Miasteczku Śląskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do działek budowlanych oraz budowie kanału tłocznego wraz z przepompownią ścieków w części ulicy Tetmajera w Miasteczku Śląskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższej dokumentacji: 1) Projekt budowlano wykonawczy budowy kanalizacji sanitarnej w części ulicy Tetmajera w Miasteczku Śląskim, w części obejmującej: a) Opis techniczny, rysunki, karty katalogowe, b) Warunki techniczne, Decyzje, Uzgodnienia, sporządzony przez Firmę Projektowo Usługową Zbigniew Lorenc; 2) Projekt budowlano wykonawczy zasilania elektrycznego przepompowni ścieków, sporządzony przez Firmę Projektowo Usługową Zbigniew Lorenc; 3) Projekt budowlany zjazdu z drogi publicznej, wykonany przez VIA PONS Piotr Legomski; 4) Geotechniczne badania podłoża gruntowego, wykonane przez Przedsiębiorstwo MORION Spółka z o.o.; 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, wykonana przez Firmę Projektowo Usługową Zbigniew Lorenc; 6) Opracowanie dotyczące zestawienia drzew do wycinki, wykonane przez Firmę Projektowo Usługową Zbigniew Lorenc; 7) Przedmiar robót, wykonany przez Firmę Projektowo Usługową Zbigniew Lorenc. I. Zakres inwestycji obejmuje budowę: - głównego kolektora grawitacyjnego ścieków sanitarnych wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych jednorodzinnych oraz działek budowlanych, - odcinka kanalizacji tłocznej wraz ze studzienką rozprężną oraz podłączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej, - przepompowni ścieków wraz z zagospodarowaniem oraz wyposażeniem, - przyłącza hydrantowego do przepompowni ścieków, - zjazdu publicznego pełniącego funkcję dojazdu do działki w celu obsługi przepompowni. - przyłącza elektrycznego w celu zasilania urządzeń przepompowni wraz z jej oświetleniem. II. W wyniku realizacji inwestycji zostanie wybudowana następująca infrastruktura: - rurociąg grawitacyjny Ø 200 mm PVC – długość 291,2 m; - rurociągi (przyłącza) Ø 160 mm PVC – łączna długość 84,05 m; - rurociąg tłoczny Ø 90 PE – 348,70 m; - studnia kanalizacyjna Ø 1200 mm z kręgów betonowych – 8szt.; - studnie Ø1200 z kręgów betonowych z kaskadą zewn. – 1 szt.; - studzienki kanalizacyjne Ø 425 z tworzywa sztucznego – 15 szt.; - przepompownia ścieków Pcz. Ø 1200 z polimerobetonu – 1 szt.; - przyłącze wodociągowe do hydrantu p.poż. na terenie przepompowni - Ø 90 PE - długość 51,15m; - przyłącze elektryczne do przepompowni Pcz.; - zjazd na teren przepompowni ścieków. III. W zakres inwestycji wchodzi również wycinka drzew wskazanych w opracowaniu dotyczącym zestawienia drzew do wycinki. Usunięcia wskazanych drzew należy dokonać zgodnie z Zarządzeniem nr 84/19 Burmistrza Miasta Miasteczko Śląskie z dnia 21 lutego 2019 r. w sprawie określenia zasad gospodarowania drewnem pozyskanym z wycinki drzew z nieruchomości stanowiących własność gminy Miasteczko Śl. Zezwolenie na ww. wycinkę uzyska Gmina Miasteczko Śląskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Szczegóły dotyczące wniesienia wadium zostały określone w rozdziale XXI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz Załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument potwierdzający tą okoliczność, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej oryginalny egzemplarz należy załączyć bezpośrednio do oferty (zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne jego oddzielenie od reszty dokumentów); b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach