Gmina Jelcz-Laskowice ogłasza przetarg
- Adres: 55-230 Jelcz-Laskowice, W.Witosa 24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3817122, 3817145 , fax. 071 31817111
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jelcz-Laskowice
W.Witosa 24 24
55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
tel. 071 3817122, 3817145, fax. 071 31817111
REGON: 93193488000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelcz-laskowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Chwałowicach -Dębinie- IV i V etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa kanalizacji sanitarnej w Chwałowicach -Dębinie- IV i V etap a) Zakres IV etapu - Budowa kanałów sieci grawitacyjnej śr. 200- 4740 mb. - Budowa przykanalików śr. 160 - 1100 mb. - Budowa kanalizacji tłocznej - 1610 mb - Przepompownia ścieków - 3 szt. b) Zakres V etapu Budowie kanałów sieci grawitacyjnej śr. 200- 2550 mb. - Budowie przykanalików śr. 160 - 490 mb. - Budowie kanalizacji tłocznej - 1000 mb -Przepompownia ścieków - 2 szt. c) Wykonanie remontu dróg gruntowych w których realizowana będzie kanalizacja sanitarna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie zewnętrznej sieci kanalizacyjnej o długości minimum 6,0 km każda , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie c) wykażą że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownik robót/ posiada wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierowników z uprawnieniami w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz drogowych . Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) przedłożą polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN b) przedłożą informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 1 000 000 PLN 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Uwaga: Zamawiający dokona oceny powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z punktem 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy), 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie zewnętrznej sieci kanalizacyjnej o długości minimum 6,0 km każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownik robót/ posiadający wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierownika z uprawnieniami w zakresie instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz drogowych Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 2 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 5) polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 PLN (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 6) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 1 000 000 PLN. 7) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 8) wykaz podwykonawców - zał. Nr 6 (załączyć w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kontrakt pn. Renowacja kanałów kanalizacji sanitarnej w Strzelinie
Dodano: 2015-02-03 - Naprawy i remonty urządzeń odwodnienia ulicznego i włazów studni kanalizacyjnych na terenie miasta Wrocławia
Dodano: 2014-10-15 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przebudowy kolektora północnego Etap V
Dodano: 2014-09-24 - Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ramach projektu pn. Rozwiązanie gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Nowogrodziec - Etap Ic
Dodano: 2014-06-30 - Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Wrocławskiej i Parkowej w Środzie Śląskiej
Dodano: 2014-05-08 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z tłocznią ścieków dla terenu inwestycyjnego w Dobroszycach w ramach realizacji Projektu: Przygotowanie terenu inwestycyjnego w Dobroszycach
Dodano: 2014-04-14 - Utrzymanie kanalizacji deszczowej w tym bieżące utrzymanie oraz roboty awaryjne, eksploatacyjne i remontowe sieci deszczowych w 2014 roku na terenie m. Legnicy.
Dodano: 2014-04-03 - Modernizacja z rozbudową ZSP w Lubawce - etap V. Przyłącze kanalizacyjne
Dodano: 2014-03-21 - Budowa kanału ogólnospławnego w Lubawce ul. Dolna
Dodano: 2013-12-03 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie układu odprowadzania ścieków z osiedla Marszowice Malownicze w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z sięgaczami w ul. Marszowickiej, Małomickiej, Bojanowskiej, Krzelowskiej, Łanowskiego oraz przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Haisiga we Wrocławiu
Dodano: 2013-11-21