Przetargi.pl
budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Zaniemyśl dla miejscowości Zwola-Majdany-Łękno.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-020 Zaniemyśl, ul. Średzka 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2857580 , fax. 061 2857747
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Średzka 9 9
    63-020 Zaniemyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2857580, fax. 061 2857747
    REGON: 00054630200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Zaniemyśl dla miejscowości Zwola-Majdany-Łękno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kolektory kanalizacji sanitarnej. Projektem kanalizacji sanitarnej objęta jest istniejąca i projektowana zabudowa mieszkalna na terenie wsi ZWOLA i MAJDANY położonych w południowo zachodniej części gminy Zaniemyśl.. Trasy głównych kolektorów zbiorczych(K-1,K-2,K-3,K-5, K-6,K-7, K-8 i K-9) poprowadzono w ciągach dróg powiatowych nr 3765 P i 3735 P. Kolektory boczne zlokalizowane zostały głównie w ciągach istniejących lub projektowanych dróg gminnych. Ścieki z poszczególnych posesji odprowadzone zostaną grawitacyjnie przyłączami poprzez studzienki rewizyjne do kolektorów zbiorczych (zakres nie objęty zamówieniem). Z uwagi na konfigurację terenu i rozmieszczenie zabudowy poszczególne kolektory zbiorcze doprowadzać będą ścieki do lokalnych przepompowni usytuowanych w najniższych punktach terenu, skąd dalej przetłoczone zostaną do sieci kanalizacyjnej wyżej położonej. Całość terenu podzielono na 11 zlewni przynależnych do poszczególnych przepompowni. 2. Uzbrojenie kolektorów kanalizacji sanitarnej. Uzbrojenie kolektorów grawitacyjnych kanalizacji sanitarnej stanowić będą studzienki rewizyjne i połączeniowe. Studzienki połączeniowe typu kanalizacyjnego z kręgów betonowych o średnicy 1,0m przekryte włazami żeliwnymi typu ciężkiego /przejazdowego/ zlokalizowane na połączeniach min. dwóch kanałów. Studzienki rewizyjne z PVC 425 mm z pokrywami żeliwnymi typu przejazdowego/ciężkiego/ zlokalizowane zostały przy włączeniach przyłączy do kolektorów zbiorczych oraz na odcinkach prostych kolektorów w odległości max co 50 m. Studzienki rewizyjne w terenach zielonych lub upraw rolnych przekryte zostaną pokrywą betonową na stożku. 3. Rurociągi tłoczne Rurociągi tłoczne wykonane zostaną z rur ciśnieniowych PVC /PN 10/ o średnicy 90/4,3 mm do 160/5,9 mm o łącznej długości 5,012 km . Na profilach naniesiono niweletę osi rurociągów, spadki dna i lokalizację załamań trasy. Na załamaniach trasy rurociągów wykonać bloki oporowe z betonu B-20 o objętości po 1,5 m3 każdy. 4. Przepompownie ścieków . Projektowane przepompownie sieciowe od P-1 do P-8 jak również minipompownie P-6A i P-9 stanowić będą kompletne urządzenia zbiornikowo - tłoczne umożliwiające odbiór ścieków z kanałów grawitacyjnych i przetłoczenie ich rurociągami tłocznymi do kolejnej i końcowej przepompowni przy ul. Plażowej w Zaniemyślu. Wydajność poszczególnych przepompowni obliczono dla istniejącej i perspektywicznej zabudowy mieszkalnej w poszczególnych zlewniach, przyjmując jednostkowy odpływ ścieków w ilości 0,10 m3/Mk/d przy współczynnikach nierównomierności odpływu dobowego = 1,3 i współczynnik nierównomierności godzinowej =1,6. 5. Kolektorami oznaczonymi jako K-8,K-8-1,K-8-2,K-8-3,K-8-4,K-8-5 odpływać będą grawitacyjnie ścieki sanitarne do projektowanej przepompowni P-8 zlokalizowanej w południowej części wsi Zwola. Przepompownia P-8 tłoczyć będzie ścieki rurociągiem RT-8 do przepompowni P-7, do której dopływać będą także ścieki kolektorami K-7, K-7-1,K-7-2 i K-7-3. Z przepompowni P-7 ścieki ze zlewni P-8 i P-7 przetłoczone zostaną do P-6. Z przepompowni P-6 kolejno do P-5,P-4.P-3,P-2 aż do P-1. Przepompownia P-1 wszystkie ścieki powstające na terenie wsi Zwola przetłaczać będzie projektowanym rurociągiem tłocznym RT-1 do istniejącej przepompowni przy ulicy Plażowej w Zaniemyślu, skąd dalej przetłoczone zostaną poprzez przepompownię w Łęknie do gminnej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na terenie wsi Łękno. Przepompownia P-9 odbierająca ścieki z terenu wsi Majdany przetłaczać je będzie rurociągiem RT-9 bezpośrednio do istniejącej sieci kanalizacyjnej w m. Zaniemyśl. 6. Zaprojektowano kolektory zbiorcze grawitacyjne o łącznej długości 9,375 km o średnicy Dz = 200 mm z rur PCV o złączach kielichowych, klasy S. Dla wszystkich kolektorów zbiorczych sporządzono profile podłużne w skali 1:100/1000, na których przedstawiono niweletę dna kanału, projektowane spadki i głębokości oraz lokalizację studzienek rewizyjnych i połączeniowych. Projektowane głębokości kanałów wynikają z warunków ukształtowania terenu i możliwości grawitacyjnego odpływu ścieków w poszczególnych zlewniach Obliczenia hydrauliczne kanałów wykonano w oparciu o PN/B-10710 . 1. pompownie ścieków w ilości 11 szt. 2. rurociągi tłoczne z rur PCV fi 160/110/90mm o dł. łącznej 2.045/2677/290 mb 3. kolektory grawitacyjne z rur PCV fi 200mm o łącznej długości 9.375 mb 4. wszelkie inne roboty niezbędne do osiągnięcia celu w jakim realizowana jest planowana inwestycja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100.000,00 zł. , słownie: stotysięcyzłotych .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów wg warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo-finansowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.3) Projekt umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych min. 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przy czym roboty winny obejmować min. 5 km sieci grawitacyjnej i min.1,5km sieci tłocznej z przepompowniami, z podaniem daty i miejsca wykonania a ich wartość łączna winna wynosić łącznie min.2.000.000,00 zł. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje z zakresem rzeczowym i wartościowym). C.2) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - dane podać liczbowo. C.3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (dot. kier.budowy, robót i majstrów). C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień: kserokopia uprawnień Kierownika Budowy wraz z przynależnością do Izby. D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych wyrażoną w ilości cyfr min.7-cyfrowa lub zdolność kredytową wykonawcy od min.2.000.000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.2) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na wartość min.1.000.000,00 zł. w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaniemysl.pl BIP - Zamówienia Publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach