Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków przy ul. Odlewniczej i ul. Nieborowskiej

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2021-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Stąporków przy ul. Odlewniczej i ul. Nieborowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przykanalikami (do granic posesji) oraz pompowniami ścieków, w miejscowości Stąporków na: ul. Odlewnicza oraz Nieborowska w której zakres wchodzi: • budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz200x5,9 – o łącznej długości 735,50 m, • budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do wykonania z: - PVC-U SDR 34; SN8; kl.S; Dz160x4,7 – o łącznej długości 85,60 m, • budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej do wykonania z: - PE100 SDR17 PN10 Dz90x5,4 – o łącznej długości 46,20 m, • budowa studzienek kanalizacyjnych (rewizyjnych, przyłączeniowych, rozprężnych): - studnia betonowa DN1000mm – 27 szt. - studnia betonowa DN600mm – 5 szt. - studnia tworzywowa DN315mm – 1 szt. • budowę pompowni ścieków z szafą zasilająco-sterowniczą oraz zagospodarowaniem terenu pompowni, w tym: utwardzenie nawierzchni, wykonanie ogrodzenia placu pompowni, zjazdu i drogi dojazdowej: - P3: D=1,5 m, h=3,75 m, ilość pomp: 2 kpl., wydajność i rodzaj pomp na obecnym etapie dobrać na ograniczoną liczbę użytkowników: 19 osób • przyłącze energetyczne do zasilania pompowni ścieków • włączenie projektowanej sieci do istniejącej kanalizacji sanitarnej nastąpi na działce o nr ewid. 3309/2 obręb ewid. 0002 Stąporków (ul. Odlewnicza) • roboty w pasach drogowych oraz wykonanie przejść pod drogami: - powiatową: nr 0401 T (dz. nr ewid. 3308, 3309/2 - ul. Odlewnicza), - gminną (dz. nr ewid. 3317 - ul. Nieborowska). • przekroczenie rurociągiem tłocznym koryta rzeki Czarna do wykonania w rurze ochronnej stalowej i osłonowej z PE nad powierzchnią terenu z umocnieniem brzegów poprzez darniowanie. • likwidacja istniejącego nieeksploatowanego kanału sieci ciepłowniczej na działkach: 3309/2, 3338/175, 3338/176. 3. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach zgodnie z wykazem zawartym Projekcie Budowlanym zadania inwestycyjnego. 4. Zamawiający oświadcza, że posiada zgody na lokalizację kanału w działkach prywatnych od właścicieli w/w nieruchomości. 5. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja całego przedsięwzięcia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz zapisami SIWZ. 6. Do zadań Wykonawcy należy również wykonanie dokumentacji powykonawczej, prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej zadania, oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem obiektu. 7. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji zadania będzie pobierał opłaty za zajęcie pasa dróg gminnych. Stawki pobierane będą zgodnie z Uchwałą nr XXV/110/2004 Rady Miejskiej w Stąporkowie z dnia 27 sierpnia 2004r. w sprawie wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych. 8. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: a) roboty przygotowawcze, pomiarowe i geodezyjne obejmujące wytyczenie robót w terenie zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, b) wykonanie wykopów liniowych dla rurociągów, odwodnienie wykopów i zabezpieczenie ich szalunkami, c) ułożenie i montaż rur kanalizacyjnych, montaż studzienek, budowa pompowni ścieków, d) wykonanie przewiertów/przecisków i wciąganie rur, e) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, f) wykonanie prób szczelności rurociągów, g) zakrycie rurociągów i zasypanie wykopów, h) wyrównanie terenu i doprowadzenie go do stanu pierwotnego, i) powiadomienie użytkowników istniejącego uzbrojenia o terminie rozpoczęcia budowy, j) opracowanie pełnej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej realizowanego zadania. 8.1.1. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót do doprowadzenia terenu do stanu poprzedniego. 8.1.2. Do obowiązków Wykonawcy należy także: a) sporządzenie lub zapewnienie sporządzenia, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w zakresie określonym w art. 21a ustawy Prawo Budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzaju robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi, b) wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót, c) bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna realizowanego zadania, Zamawiający może żądać aktualnej inwentaryzacji geodezyjnej na każdym etapie realizacji robót, d) usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń dróg powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących w/w zadanie, e) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy w dniu podpisania protokołu przekazania placu budowy, a także po zakończeniu robót, f) umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, g) w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, bez składowania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, h) zorganizowanie zaplecza budowy wraz z instalacją elektryczną i sanitarną, a także dokonanie rozliczenia z dostawcami mediów kosztów powyższych usług we własnym zakresie, i) uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowania obiektu przez Zamawiającego oraz niezbędnych pozwoleń związanych z obsługą budowy i terenów sąsiadujących, j) zgłaszanie w formie pisemnej Zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania robót zamiennych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania zadania inwestycyjnego minimum 7 dni przed planowanym terminem ich wykonania. Każde zgłoszenie wykonania robót zamiennych musi zawierać dokładny opis tych robót oraz uzasadnienie ich wykonania. Wykonawca może przystąpić do wykonania robót zamiennych jedynie po uzgodnieniu ich z Zamawiającym i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Zgoda na przeprowadzenie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy. Roboty zamienne Wykonawca będzie wykonywał w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w umowie i z tytułu ich wykonania nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie, k) jeżeli w toku realizacji zadania wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń pokontrolnych, l) zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu, m) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do usuwania z placu budowy odpadów (np. ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania, gruzu), n) Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu na czas budowy, a także zapewnić dojazd właścicielom nieruchomości, czy służbom takim jak policja, pogotowie ratunkowe, straż pożarna. o) przygotowanie zaplecza budowy, tj. odpowiednich pomieszczeń magazynowych na składowanie materiałów i narzędzi, pomieszczeń socjalnych dla swoich pracowników, ogrodzenie placu budowy wraz z oznakowaniem (tablica informacyjna), p) zapewnienie dozoru terenu budowy jak również ochronę znajdującego się na nim mienia, q) usunięcie materiałów zbędnych z placu budowy na składowisko odpadów, uporządkowanie terenu budowy, przywrócenie stanu pierwotnego drogi dojazdowej na plac budowy. Z wywózki odpadów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający przekazanie odpadów do utylizacji podmiotowi uprawnionemu, r) przywrócenie do stanu pierwotnego wjazdów, ogrodzeń oraz miejsc realizowanych robót. W tym celu Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Inspektorowi Nadzoru kopię protokołu odbioru z każdej posesji przywrócenia do stanu pierwotnego miejsc realizowanych robót odebranych bez uwag przez właściciela posesji lub przedstawienia dokumentacji fotograficznej miejsca realizowanych robót przed rozpoczęciem i po jego zakończeniu w celu udowodnienia przywrócenia do stanu pierwotnego, jeżeli właściciel posesji odmówił przyjęcia robót, s) przywrócenie placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, w szczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tych terenach, spowodowanych realizacją robót. W przypadku niezastosowania się do powyższego Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za przywrócenie powyższych terenów do należytego stanu oraz kosztami poniesionymi na naprawienie szkód spowodowanych realizacją robót, t) w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem od zarządcy drogi, u) wykonanie na własny koszt wszystkich niezbędnych badań, testów i prób oraz wykonanie niezbędnego rozruchu urządzeń i instalacji umożliwiających należyte wykonanie umowy i użytkowanie Obiektu/Przedmiotu Umowy; v) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, w) uzgodnienie dokumentacji powykonawczej z projektantem w razie wprowadzenia nieistotnych zmian od zatwierdzonego projektu budowlanego, x) przygotowanie kompletnego wniosku (dokumentacja powykonawcza, dokumentacja geodezyjna, certyfikaty i atesty na użyte materiały oraz zamontowane urządzenia, protokoły odbioru wykonanych instalacji, protokoły odbioru robót budowlanych częściowych i końcowych) o zakończeniu budowy oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych od właściwego organu, y) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazał gwarancję producenta na zamontowane urządzenia w dniu ich montażu, z) przedmiot umowy realizowany musi być przy udziale osób posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz za pomocą sprzętu posiadającego ważne badania techniczne wykonane przez odpowiednie władze dopuszczające go do użytku, aa) przeszkolenie pracownika ZGKiM w Stąporkowie - Zamawiający wymaga, aby montaż wyposażenia, uruchomienie przepompowni oraz przeszkolenie pracownika z ZGKiM w zakresie jej funkcjonowania odbyło się przez osoby ze strony Wykonawcy - dokonujące montażu, bb) zabezpieczenie na czas realizacji lub na stałe istniejącego uzbrojenia podziemnego (sieć elektroenergetyczna kablowa, sieć gazowa, sieć teletechniczna), cc) wycinka drzew i krzewów kolidujących z trasą kanalizacji sanitarnej, dd) wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego prawidłowego funkcjonowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232410-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach