Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z przyłączami i przepompowniami przydomowymi w miejscowościach: Kamienny Dwór, Wólka Pietkowska, Topczewo - Gmina Wyszki

Gmina Wyszki ogłasza przetarg

  • Adres: 17-132 Wyszki, ul. Piórkowska 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7305890 , fax. 085 7305899
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszki
    ul. Piórkowska 2 2
    17-132 Wyszki, woj. podlaskie
    tel. 085 7305890, fax. 085 7305899
    REGON: 05065967400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej wraz z przyłączami i przepompowniami przydomowymi w miejscowościach: Kamienny Dwór, Wólka Pietkowska, Topczewo - Gmina Wyszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy zł) w terminie do dnia 19.01.2010 r. do godz. 10.00 - kserokopię wpłaty wadium dołączyć do oferty przetargowej.Informacja na temat wadium zawarto w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru (Zał. Nr 1) w zgodzie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i złożenie w wyznaczonym miejscu i terminie. 2. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 pkt 1-10 ustawy. 3. Spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-2 ustawy. 4. Złożenie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. 5. Oferta winna być złożona w podwójnej kopercie. Na zewnętrznej kopercie zamieścić napis jak w pkt. X ust 5 niniejszej specyfikacji. Zamkniętą kopertę, zawierającą ofertę z załącznikami złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 3 do dnia 19.01.2010 r. do godz. 10?? 6.Posiadanie stosownych uprawnień - w załączeniu potwierdzone kserokopie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. - Ważność aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przyjmuje się do 6 miesięcy od daty jego wystawienia przez organ wydający bądź potwierdzenia za zgodność z oryginałem przez tenże organ. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym). 3.Oświadczenie, że Oferent spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-4 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1-10 ustawy (oświadczenie stanowi Zał. nr 2) 4.Parafowany przez wykonawcę formularz - Istotne Postanowienia Umowy z wykorzystaniem wzoru - (Zał. nr 3). 5.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Potwierdzenie wniesienia wadium. 7.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 8.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania w tym celu Wykonawca powinien wypełnić i załączyć do oferty formularz stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy również dołączyć następujące dokumenty: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez Wykonawców muszą spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, która musi określać w sposób nie budzący wątpliwości Wykonawców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia, zasady reprezentacji, zasady odpowiedzialności w tym w szczególności odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 2)W odniesieniu do wymagań przedstawionych przez Zamawiającego każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3)Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Wykonawcą występującym jako reprezentant pozostałych Wykonawców. 5)Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela strony Wykonawca dołącza do oferty. 6)Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Zmawiający zaleca, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. 7)Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie, części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach