Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej Serock ul. Stokrotki

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 828 805 , fax. 227 827 499
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 227 828 805, fax. 227 827 499
    REGON: 15570119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej Serock ul. Stokrotki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w rejonie ul. Stokrotki w Serocku wraz z przepompownią ścieków i przyłączami kanalizacyjnymi zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy Usługi – Kosztorysy – Projektowanie Alicja Wojciechowska, ul. Grunwaldzka 1, 05-120 Legionowo, stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. 3.2 Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowę kompletnej przepompowni ścieków wraz z niezbędną infrastrukturą (komora zasuw, studnia rozprężna, studnia przepływomierza, ogrodzenie , droga, AKPiA, eN), 2) budowę kanału sanitarnego w ulicy Warszawskiej i ulicy Stokrotki w Serocku z rur PVC Ø0,20 m, L = 541 m, rura stalowa nierdzewna 300x6 mm, L = 10,5 m. UWAGA!!! Fragment kanału Ø 315 mm o długości L = 89,30 m oraz Ø 200 mm o długości L = 82,60 m z przedmiotowego projektu został już wybudowany, tj. odcinki sieci: Sz-S1-S2-S3-S4-S26-S27, S3-> S10 (10m), s4-s5 (10 m), S26->S29 (10m), S27->S28 (10 m), w związku z powyższym zamówienie nie obejmuję budowy ww. odcinków (inwentaryzacja wybudowanej sieci stanowi załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ), 3) budowę 30 sztuk przyłączy kanalizacyjnych na odcinku od kanału do granicy działki lub od kanału do pierwszej studni rewizyjnej na terenie prywatnej posesji wraz odtworzeniem nawierzchni chodników, zjazdów oraz trawników do stanu sprzed budowy. Wykonawca, na etapie sporządzania oferty zobowiązany jest dokonać wyceny budowy wszystkich przyłączy wskazanych w dokumentacji technicznej (do pierwszej studni). Na etapie realizacji zadnia Wykonawca wykona tylko przyłącza wskazane przez Zamawiającego. Gmina po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia i zapoznaniu się z kosztami budowy poszczególnych przyłączy kanalizacyjnych, poinformuje właścicieli nieruchomości o możliwości podpisania umowy z Gminą i budowy przyłączy przez Gminę jako inwestora zastępczego w ramach zawartej umowy z wyłonionym Wykonawcą. W zamian właściciel nieruchomości zobowiązany będzie wpłacić na rzecz Gminy wartość budowy przyłącza na terenie swojej posesji od granicy działki do pierwszej studzienki. Gmina w umowie z Wykonawcą zastrzega sobie prawo do pomniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o wartość budowy odcinków przyłączy nie wykonanych z uwagi na rezygnację przez właścicieli nieruchomości z budowy przyłączy przez Gminę. Ponadto Wykonawca wyłoniony w przetargu w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu zestawienie kosztów budowy przyłączy kanalizacyjnych od granicy działki do pierwszej studzienki na terenie prywatnych nieruchomości. Wykonawca przed przedłożeniem oferty zweryfikuje zakres robót do wykonania na poszczególnych posesjach związanych z budową przyłączy kanalizacyjnych, w szczególności w zakresie odtworzenia nawierzchni. 4) odtworzenie nawierzchni drogi gminnej ul. Stokrotki o pow. 525m2 i nawierzchni z kostki betonowej z wykorzystaniem materiału pochodzącego z wcześniejszej rozbiórki (90%) oraz zakup nowej (10%) i ponowne jej ułożenie, na podbudowie: a) warstwa odsączająca z mieszanki piaskowo – żwirowej o grubości 5 cm, b) warstwa dolna podbudowy o grubości 15 cm z kruszywa o frakcji 31,5-63 mm, c) warstwa górna podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa o frakcji 0-31,5 mm, d) podsypka cementowo – piaskowej o grubości 4 cm, e) kostka betonowa gr. 8 cm. 5) odtworzenie dróg o nawierzchni nieutwardzonej: drogi o nawierzchni nieutwardzonej, w których zostanie wybudowana kanalizacja należy przywrócić do stanu sprzed budowy poprzez utwardzenie tłuczniem kamiennym 0-31,5 mm o grubości 8 cm po zagęszczeniu, na szerokości 5 m, utwardzenie nie obejmuje odcinka drogi prywatnej - działka nr ew 38/6 obr. 14 m. Serock, na odcinku kanalizacji od S30 do S32, 6) monitoring TV wybudowanej sieci, 7) opracowanie i uzgodnienie z PGE Dystrybucja S.A. instrukcji współpracy przewoźnego agregatu prądotwórczego z wybudowaną przepompownią ścieków, 3.3 Charakterystyka terenu, na którym będzie realizowane zadanie: Ulica Warszawska w Serocku stanowi drogę publiczną kategorii drogi gminnej, natomiast ulica Stokrotki jest to droga wewnętrzna (własność Miasta i Gminy Serock). W bezpośrednim sąsiedztwie planowanej inwestycji znajdują się budynki mieszkalne jednorodzinne oraz działki przewidziane do zabudowy. Przepompownia ścieków położona jest w granicach administracyjnych miasta Serock, w jego południowej części, tj. wzdłuż ul. Warszawskiej po jej wschodniej stronie, przy skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i ul. Adama Mickiewicza. Warunki gruntowe i kategoria geotechniczna dla planowanej inwestycji zostały zawarte w opinii geotechnicznej zawartej w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp każdy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (Biuletyn Informacji Publicznej) informacji „z otwarcia ofert” (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) składa to oświadczenie każdy z jej uczestników. Uwaga – oświadczenie/wypełniony załącznik nr 6 nie należy składać do oferty. Aby złożenie oświadczenia było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp). Zamawiający wymaga złożenia takiego oświadczenia w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza złożenia go w formie elektronicznej poprzez środek komunikacji elektronicznej (e-mail, ePUAP) – dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach