Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Jana Kazimierza w Nieporęcie.

Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta ogłasza przetarg

  • Adres: 05-126 Nieporęt, Pl. Wolności 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7670416, 7670442 , fax. 022 7670441
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieporęt reprezentowana przez Wójta
    Pl. Wolności 1 1
    05-126 Nieporęt, woj. mazowieckie
    tel. 022 7670416, 7670442, fax. 022 7670441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Jana Kazimierza w Nieporęcie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod CPV 45232440-8. Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w osi jezdni ul. Jana Kazimierza w Nieporęcie (droga wojewódzka nr 633) na odcinku od torów kolejowych do ul. Szkolnej. Z północnego odcinka kanału w ul. Jana Kazimierza (na odcinku od torów kolejowych do ul. Podleśnej) ścieki zostaną odprowadzone projektowanym kanałem w ul. Chabrowej do istniejącej przepompowni ścieków P9, na osiedlu Górki. Istniejący odcinek kanału Dn200 mm od przepompowni P9 w ul. Chabrowej ze względu na jego wypłycenie, należy rozebrać i ułożyć w jego miejsce kanał Dn 200 mm ze spadkiem 50-00, umożliwiającym podłączenie projektowanej kanalizacji. Dla odprowadzenia ścieków z południowego odcinka kanału ul. Jana Kazimierza (rejon od ul. Podleśnej do ul. Szkolnej), przewiduje się małą podziemną tłocznię kanalizacyjną, zlokalizowaną w ul. Chłodnej. Płaszcz tłoczni o średnicy 2,5 m z żelbetowych elementów prefabrykowanych z betonu o klasie wytrzymałości nie niższym niż B.45, wodochłonności W8 i mrozoodporności F-50. Nominalny dopływ do tłoczni 6 m3-h. Zbiornik tłoczni - prostopadłościan o wymiarach 800×1500×500 mm, materiał 0H18N9, elementy montażowe A4/stal kwasoodporna. Pompy wirnikowe - 2 szt. o parametrach pracy Q = 15 m3-h, H = 9 m. Moc silnika 1,1 kW. Poziom ochrony silnika IP55. Zaprojektowano urządzenie zabezpieczająco-sterujące, które zabezpiecza i steruje pracą dwóch asynchronicznych silników elektrycznych agregatów pompowych i umieszczone jest w poliestrowej szafie sterowniczej o stopniu ochronności IP66. Szafa zabezpieczająco sterująca musi spełniać wymagania MPWiK. Praca tłoczni w pełni automatyczna, pomiar poziomu ścieków sondą ultradźwiękową. Jako sterowanie awaryjne poziomami ścieków przewiduje się konduktywne sondy poziomu ścieków. Monitoring przystosowany do technologii przesyłania danych w trybie adresowanych pakietów cyfrowych GPRS, dostępnych w systemie GSM. Zamówienie obejmuje podłączenie sterowania tłoczni do systemu monitoringu MPWiK - Zakład Kanalizacji Obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego. Zaprojektowano kanały z rur PVC U o sztywności obwodowej SN 8 kN-m2 o średnicy Dz 200 mm o długości 1498,5 m, przykanaliki Dz 160 mm o długości 753,5 m. Przewód tłoczny z rur PE Dn 90 mm o długości 6,5 m. Studnie kanalizacyjne rewizyjne prefabrykowane żelbetowe ? 1,2 m oraz inspekcyjne ? 425 mm PE z rurą teleskopową. Projektowana kanalizacja jest częścią kanalizacji obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego i będzie użyczona przez Gminę Nieporęt do eksploatacji przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A, Zakład Kanalizacji Obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego, 05 - 135 Wieliszew ul. 600Lecia 20. Budowa kanalizacji będzie się odbywała pod nadzorem technicznym MPWiK. Koszty nadzoru technicznego ze strony MPWiK są po stronie Zamawiającego. Budowa kanalizacji w ul. Chabrowej na odcinku ok.230 mb musi być prowadzona pod nadzorem archeologa. Koszty nadzoru i badań archeologicznych ponosi Zamawiający. 2. Kod CPV 45231300-8. Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. Przewód wodociągowy zaprojektowano po zachodniej stronie ul. Jana Kazimierza pomiędzy projektowanym kanałem sanitarnym i istniejącym krawężnikiem drogowym. Projektowany przewód będzie włączony do istniejącego przewodu wodociągowego Dz 160 mm w rejonie torów kolejowych oraz w istniejący przewód Dz 160 mm w ul. Szkolnej. Przewód wodociągowy zaprojektowano z rur Dz 160 mm PVC - U SDR17 PN10 o długości 1154,5 m i Dz 110 mm PVC - U SDR17 PN10 o długości 7,5 m oraz przewód z rur PVC Dz 90 mm o długości 102,00 m. Na przewodzie co około 100 - 150 m hydranty podziemne. Przyłącza wodociągowe z rur PEHD DN63 SDR17 PN10 o długości 664,5 m. Na przyłączach zasuwy odcinające domowe z miękkim uszczelnieniem zlokalizowane w chodniku. Roboty kanalizacyjne i wodociągowe wykonywane będą we wspólnym wykopie. Głębienie wykopów pod osłoną ścianki z grodzią G62. Zgłębianie grodzic przy użyciu wibromłotów o dużej częstotliwości i małej amplitudzie. W miejscach zbliżenia do budynków osłabionej konstrukcji grodzice będą wciskane. Długość frontu robót odwodnieniowych i wykopu dogłębionego L = 20 m. Ścianka szczelna będzie chronić wykop na długości 40 m t.j 10 m przed frontem robót odwodnieniowych i 10 m za frontem robót. Obniżenie poziomu wody w wykopie przy pomocy igłofiltrów, długości 6 m z filtrem o dużej przepustowości min. ?2 lub ?4 i długości lf = 1m. Pompowanie należy prowadzić w sposób ciągły. Odbiornikiem pompowanej wody będzie istniejący kanał deszczowy ? 400 mm w ul. Jana Kazimierza. 3. Kod CPV 45233142-6. Roboty drogowe w zakresie naprawy dróg. Roboty drogowe - odtworzenie nawierzchni po robotach montażowych - wykonanie konstrukcji dla KR4. Warstwy konstrukcyjne wykonać wg wymagań MZDW: - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowana mechanicznie 20 cm - warstwa podbudowy z betonu asfaltowego BA0-25 13 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA0-20 z polimeroasfaltem 6 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA0-12,8 z polimeroasfaltem 4 cm Warstwy podbudowy i warstwę wiążącą ułożyć na długości budowanej kanalizacji do wysokości istniejącej powierzchni jezdni. Warstwę ścieralną należy ułożyć na całej szerokości jezdni ul. Jana Kazimierza i długości budowanej kanalizacji i sieci wodociągowej. 4. Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Zamówienie obejmuje także obowiązki Wykonawcy polegające na: 1) powierzeniu kierowania robotami kierownikowi budowy, posiadającemu odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: a) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, b) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, c) w specjalności drogowej. 2) zapewnieniu obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej, w tym również na mapach należących do zasobu PKP S.A., 3) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy (ul. Jana Kazimierza - droga wojewódzka, ul. Różana, Chabrowa i Podleśna - drogi gminne), 4) wykonanie robót i czynności wynikających z projektu, o którym mowa w pkt 3, w tym zapewnienie komunikacji kołowej i pieszej w miejscach skrzyżowań wykopu z istniejącymi wjazdami i dojściami do posesji poprzez ułożenie pomostów przejazdowych i kładek, 5) zapewnienie nadzoru specjalistycznego budowy w pasie drogowym drogi wojewódzkiej, na terenie PKP z branżowych jednostek kolejowych oraz przy kolizjach z gazociągami, kablami telekomunikacyjnymi i innym uzbrojeniem, 6) wykonanie badania zagęszczenia gruntu po robotach budowlanych, 7) inwentaryzacja stanu technicznego budynków w odległości do 20 m od miejsca zabicia grodzic na całej długości, 8) wykonanie badań fizykochemicznych i bakteriologicznych wody po wybudowaniu przewodu wodociągowego, 9) podłączenie sterowania tłoczni do systemu montoringu MPWiK - Zakład Kanalizacji Obrzeża Jeziora Zegrzyńskiego w Wieliszewie. 6. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, iż w ofercie należy przyjąć stosowanie materiałów i urządzeń spełniających normy i parametry techniczne wyspecyfikowane w dokumentacji projektowej oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych, nie gorsze w zakresie parametrów technicznych i jakościowych od urządzeń wskazanych w tej dokumentacji technicznej. 7. Zamawiający posiada projekt budowlano - wykonawczy odwodnienia wykopów na czas budowy, z zastrzeżeniem, że zakres robót obejmujących odwodnienie musi być dostosowany do stwierdzonych, w trakcie realizacji robót, warunków hydrogeologicznych. Koszty odwodnienia objęte są wynagrodzeniem ryczałtowym za wykonanie umowy, ich wysokość określa cena ryczałtowa podana w formularzu ofertowym, której wartość (wysokość) nie podlega zmianie, niezależnie od warunków hydrogeologicznych występujących w trakcie budowy. Do udziału w przetargu wymagana jest akceptacja tego warunku. V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- dotycząca robót objętych niniejszym postępowaniem, stanowiące załączniki nr 7, 8, 9 i 10 do SIWZ . 2. Zamawiający udostępnia do wglądu dokumentację projektową (techniczną) i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na stronie internetowej Zamawiającego, to jest www.bip.nieporet.pl oraz w siedzibie Zamawiającego, to jest w Urzędzie Gminy Nieporęt, pod adresem 05 - 126 Nieporęt, Pl. Wolności 2A, Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. nr 2 tel. (0-22) 767-04-35, 767 - 04 - 16, w godzinach pracy Urzędu Gminy t.j. poniedziałek w godz. od 800 do 1800, w pozostałe dni w godzinach godz. od 800 - do 1600. 3. Wykonawca otrzymuje od Zamawiającego przedmiar robót objętych zamówieniem, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, wyceny zamówienia i podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 (słownie: sto tysięcy) złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Banku Spółdzielczym w Legionowie O-Nieporęt nr 25 8013 1029 2003 0003 7415 0002, z dopiskiem Budowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Jana Kazimierza w Nieporęcie. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminem składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym 1) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 6. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub wraz z ofertą. 7. Wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt 1 zostanie uznane jako wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku, o którym mowa w ust. 3 przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t.j.: a) wykonali w przeciągu ostatnich 5 lat przynajmniej dwie roboty budowlane sieci kanalizacyjnych w gruntach o wysokim poziomie wód gruntowych o długości minimum 1,0 km każda i przynajmniej dwie przepompownie ścieków, b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej 3 osób, będących są członkami właściwej izby zawodowej, w tym: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - specjalistą ds. elektrycznych posiadającym uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych, - specjalistą ds. drogowych posiadającego uprawnienia w zakresie budowy dróg. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 3 000 000 zł (słownie: trzy miliony zł); b) przedstawią informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 3 000 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i tych, którzy nie spełniają warunków z art. 22 ust. 1 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca złoży: 1) oświadczenie, że spełnia wymogi określone przez art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) dokumenty i oświadczenia określone w pkt XII niniejszej SIWZ. 4. Zasady wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia ( konsorcjum). 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, przepisy i wymogi dotyczące wykonawcy stosuje się również do wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) Oferta winna zawierać dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt XII . 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w ust. 1 pkt 4 musi spełnić każdy z wykonawców, warunki określone w ust. 1 pkt 1-3 wykonawcy muszą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa w postępowaniu następujące dokumenty i oświadczenia: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; 5)wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt XI ust. 1 pkt 2 lit. b. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa jeden z nich; 6)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa jeden z nich; 7)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie instalacji elektrycznych oraz w zakresie budowy dróg oraz aktualne zaświadczenia, że osoby te są członkami właściwej izby zawodowej; 8)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej dwiema robotami budowlanymi sieci kanalizacyjnych w gruntach o wysokim poziomie wód gruntowych o długości minimum 1,0 km każda oraz budowami dwóch przepompowni ścieków, z określeniem długości sieci, warunków gruntowych oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje); 9)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 3 000 000 (słownie: trzy miliony) złotych; 10)informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 3 000 000 (słownie: trzy miliony) złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 11)oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4A i 4B do SIWZ; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie znajduje § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 11 należy przedstawić w oryginale. 5. Wykonawca powinien wraz z ofertą złożyć także oświadczenie wskazujące, które części zamówienia Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom, zgodnie z wzorem oświadczenia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla podmiotu lub osoby reprezentującej wykonawców w postępowaniu powinno być wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nieporet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach