Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 328 50 76 , fax. 34 328 50 57
- Data zamieszczenia: 2013-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
Pl. Józefa Piłsudskiego 10 10
42-256 Olsztyn, woj. śląskie
tel. 34 328 50 76, fax. 34 328 50 57
REGON: 00054718700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej oraz odwodnienia wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Olsztyn Odrzykoń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej oraz odwodnienia wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Olsztyn Odrzykoń 2.2. Inwestycja polega na budowie systemu kanalizacyjnego składającego się z: Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - kanał z rur PCV litych ? 250 mm x 7,3 mm - 699,99 mb - kanał z rur PCV litych ? 200 mm x 5,9 mm - 2469,33 mb - kanał z rur bazaltowych ? 250 mm przeciskowych - 84,92 mb - studnie rewizyjne z ?1200 mm z włazami żeliwnymi z wypełnieniem betonowym typu ciężkiego D400 z wkładką wytłumiającą - 80 szt, - zmiana położenia przyłącza wody: do wykonania przyłącze z rur PE100RC ?63x5,7 - 54,82 mb Przepompownie z rurociągami tłocznymi - rurociąg z rur PE 180x10,3 mm, SDR-17,6 PE100RC łączony elektrooporowo - 1125,34 mb - przepompownie z nadbudową kontenerową z wyposażeniem - 1 kpl. - agregat prądotwórczy z układem SZR (moc awaryjna 13,6 kW, moc ciągła 12,8 kW) - 1 kpl - zagospodarowanie terenu przepompowni (ogrodzenie, utwardzenie terenu i wjazdu, przyłącze wody i przyłącze elektryczne) - 1 kpl. - studzienka pomiarowo - spustowa ? 1500 mm bet. na terenie przepompowni - 1 szt., - studzienki kontrolne kręgów żelbetowych ?1200 z włazami żeliwnymi z wypełnieniem betonowym typu ciężkiego D400 na trasie rurociągu tłocznego - 8szt., - studzienka rozprężna PE z dnem kulistym ?1000 - 1 szt., Przyłącza kanalizacyjne - przyłącza do działek z rur PCV litych ? 160 mm x 4,7 mm - 157szt. o łącznej długości 978,29 mb (w tym 890,20 mb przyłącza i 88,09 mb długość stójek) - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych ? 1000 mm z włazami żeliwnymi wypełnieniem betonowym typu ciężkiego D400 - 12 szt, - studzienki rewizyjne systemowe PCV ? 425 mm z włazem typu ciężkiego D400 - 58 szt. Sieć kanalizacji deszczowej - kanał z rur PCV litych ? 500 mm x 14,6 mm - 828,47 mb - kanał z rur PCV litych ? 160 mm x 4,7 mm - 187,91 mb - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych ?1200 mm - 35 szt, - wpusty uliczne betonowe ?500 z osadnikiem 1,00m oraz kratą żeliwną klasy D400 uchylną na zawiasach - 42 szt, - separator substancji ropopochodnych typu SL - 1 kpl. - rów chłonno - odparowujący wyłożony płytkami EKO - 52,90 mb Odtworzenie nawierzchni dróg po robotach związanych z kanalizacją deszczową sanitarną wraz z infrastrukturami towarzyszącymi - jezdnie z nawierzchni bitumicznej wraz z krawężnikami oraz z kruszywa łamanego - regulacja zasuw i włazów istniejącej infrastruktury technicznej - połączenie nawierzchni bitumicznej z kruszywem oddzielone opornikami betonowymi 2.3. Opracowana dokumentacja projektowa nie obejmuje projektu organizacji ruchu na czas budowy. Dokument ten powinien zostać opracowany oraz uzgodniony z Inspektorem Nadzoru i odpowiednimi instytucjami przez wybranego w procesie przetargowym - wykonawcę. Ewentualne koszty związane z powyższym, wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swojej ofercie w ramach przetargu na wykonawstwo przedmiotowej inwestycji. Wykonawca, wprowadzając na czas prowadzenia robót zmienione organizacje ruchu oraz tymczasowe objazdy, zaopatrzy się na własny koszt w stosowne urządzenia i znaki drogowe, zgodnie z wymaganymi kodeksu ruchu drogowego. Przed przystąpieniem do robót w terenie Wykonawca, pozyska zgodę od właściwego zarządcy drogi na ich prowadzenie podając organizację robót oraz ponosząc opłaty z tym związane na rzecz zarządzającego terenem. 2.4. Wykonawca jest zobowiązany przed rozpoczęciem robót zlecić nadzór branżowy właścicielom uzbrojenia terenu: GOZG, telekomunikacja, zakład energetyczny, PWiK okręgu Częstochowskiego. Kserokopię zleceń Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac. Koszty nadzorów należy uwzględnić w ofercie. 2.5. Wszystkie zastosowane materiały powinny być wykonane zgodnie z PN, posiadać aprobatę techniczną lub być oznakowane znakiem budowlanym. W ofercie wykonawca jest zobowiązany uwzględnić: - rury PCV fabrycznie oznaczone na zewnętrz oraz wewnątrz w sposób umożliwiający identyfikację rur podczas inspekcji telewizyjnej. Wewnętrzny napis ma zawierać: producenta, średnicę rury, grubość ścianki, materiał PCV-U, sztywność SN, rodzaj rury LITA - studzienki rewizyjne z kręgów żelbetowych C35/45 o średnicy ?1000 i ?1200 łączone przy pomocy uszczelek elastomerowych i izolowane na zewnątrz przeciwwilgociowo, - dennice studni wykonane jako monolityczne z betonu samozagęszczalnego C35/45 ze zintegrowanymi przejściami szczelnymi - stopnie złączowe do studni fabrycznie zamontowane w otulinie z tworzywa sztucznego - włazy nastudzienne na kanale - typ ciężki z wypełnieniem betonowym z wkładką wytłumiającą - rury PE co najmniej dwuwarstwowe wykonane w 100% z materiału PE100RC, gdzie poszczególne warstwy PE100RC są połączone ze sobą molekularnie, - połączenia PE - żeliwo za pomocą żeliwnych łączników rurowo kołnierzowych z zabezpieczeniem przed wysunięciem - połączenia kołnierzowe za pomocą śrub, nakrętek podkładek za stali nierdzewnej klasy A2. Nie dopuszcza się wykuwania otworów w studniach celem zabudowania przejść szczelnych bądź stopni złazowych. Wszystkie planowane do zabudowy materiały należy przedstawić do akceptacji inspektorowi nadzoru. 2.6.Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną. 2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.7.1. Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiary Robót, Dokumentacja - stanowiąca jako zbiór załącznik nr 1 do SIWZ, 2.7.2. Wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 2.8. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej. 2.9. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały - zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu obioru końcowego bez usterek i wad. 2.10.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2.11. Wykonawcy, którzy zdecydują o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń w zakresie j.w. zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentów zawierających parametry oferowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinie na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych. 2.12. Nazwy podane w dokumentacji technicznej podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych ). 8.2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 8.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8.4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8.6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 pzp. z zastrzeżeniem ust. 4a pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8.8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UZBROJENIE BUDOWNICTWA MIESZKANIOWEGO Budowa kanału deszczowego spinającego kanalizację z ul. Brożka i Heweliusza do kanalizacji w ul. Korfantego
Dodano: 2016-04-08 - BUDOWA POMPOWNI ŚCIEKÓW SANITARNYCH I DESZCZOWYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY ULICY ŻYWIECKIEJ W ZABRZU
Dodano: 2016-03-25 - BUDOWA POMPOWNI ŚCIEKÓW SANITARNYCH I DESZCZOWYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ PRZY ULICY ŻYWIECKIEJ W ZABRZU
Dodano: 2016-02-17 - Remont rowu odwadniającego i kanału ulgi do cieku Pisarzówka dla terenów w rejonie ulicy Szkolnej i ulicy Nadbrzeżnej w Pisarzowicach wraz z remontem wylotów
Dodano: 2016-01-20 - Budowa niezbędnych elementów sieci kanalizacji sanitarnej umożliwiających połączenie gminnej sieci kanalizacji z budynkami położonymi w sołectwach Bystra, Meszna, Wilkowice na terenie Gminy Wilkowice w roku 2015 - ETAP II
Dodano: 2015-12-02 - Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Rudziniec - Etap II
Dodano: 2015-09-10 - Budowa przykanalików kanalizacji sanitarnej do posesji mieszkalnych na terenie Gminy Wilamowice
Dodano: 2015-09-10 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Olchowej w Mesznej
Dodano: 2015-08-31 - Kontrakt nr 21f-1 pn. Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w gminie Radziechowy-Wieprz
Dodano: 2015-07-21 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ramach wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń kanalizacyjnych w Gminie Tychy - roboty budowlane - 2015r.
Dodano: 2015-05-22