Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Leśnej i Bolesława Chrobrego w Ścinawce Średniej - Realizowania w systemie: zaprojektuj i wybuduj

Gmina Radków ogłasza przetarg

  • Adres: 57-420 Radków, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748735000
  • Data zamieszczenia: 2023-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radków
    Rynek 1
    57-420 Radków, woj. dolnośląskie
    tel. 748735000
    REGON: 890718159
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Leśnej i Bolesława Chrobrego w Ścinawce Średniej - Realizowania w systemie: zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zadania jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Ścinawce Średniej w formule „zaprojektuj i wybuduj:2. Zakres zadania obejmuje:2.1 Prace projektowe, w tym: wykonanie dokumentacji terenowo – prawnej, opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej dla wykonania robót wraz z wszelkimi niezbędnymi opiniami i pozyskaniem map do celów projektowych, wykonanie opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, w tym między innymi projektów odtworzenia nawierzchni, tymczasowej organizacji ruchu, usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, łączności radiowej, operatów wodnoprawnych, uzyskanie wymaganych prawem decyzji, uzgodnień i opinii dla dokumentacji (łącznie z zatwierdzeniem projektu i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę), uzyskanie wszystkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zaprojektowania i wykonania prac budowlanych oraz przekazania sieci kanalizacyjnej wraz z obiektami do eksploatacji; uzyskanie zgód właścicieli sieci w zakresie dostępu do mediów, niezbędnych na okres prowadzenia robót; uzgodnienie lokalizacji projektowanej sieci kanalizacyjnej w zakresie kolizji; opracowanie inwentaryzacji zieleni i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalających na wycinkę lub przesadzenie kolidującej zieleni; wykonanie projektu odwodnienia wykopów i uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odwodnienie wykopów (o ile będzie wymagane); uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany oraz pozwolenie na budowę, opracowanie informacji dot. BIOZ, opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż, opracowanie projektu rozruchu/prób końcowych przepompowni ścieków, zapewnienie nadzoru archeologicznego oraz autorskiego.2.2 Roboty budowlane, w tym budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków w miejscowości Ścinawka Średnia i włączenie jej do istniejącej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ścinawka Średnia, w tym w szczególności:1) kanałów kanalizacji grawitacyjnej i rurociągów tłocznych na obszarze objętym realizacją robót;2) sięgaczy do wszystkich działek graniczących z obszarem objętym realizacją robót (w przypadku, jeżeli obszar objęty realizacją robót graniczy z działką drogową należy wykonać fragment kanału bocznego do granicy działek);3) budowę przepompowni ścieków sieciowych.2.3 Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zadanie zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz właściwe organy administracji państwowej dokumentacją projektową i techniczną. Wykonawca zrealizuje zadanie w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawę Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi. Podane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym ilości robót są ilościami przybliżonymi i nie są wiążące dla Wykonawcy, który jest zobowiązany opracować własny przedmiar robót w ramach opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wszelkie koszty opracowania dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia, prowadzenia i ukończenia robót budowlanych ponosi Wykonawca. Wykonawca dołączy do projektów oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że jest ona kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.2.4. Wykonawca winien zapoznać się z Programem Funkcjonalno Użytkowym, tak aby w trakcie realizacji nie wystąpiły rozbieżności dotyczące samej realizacji obiektu co do jakości, ilości jak i przyjętych rozwiązań technicznych oraz wartości całej inwestycji określonej w ofercie. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawca winien zapoznać się z obiektem oraz przed złożeniem oferty zaznajomić się z problematyką zadania. Jakiekolwiek wątpliwości nawet jeżeli miałyby skutki finansowe winny być przez Wykonawcę wykonane na poziomie kosztu ustalonego Umową. Podpisanie umowy jest ostatecznie potwierdzeniem przyjętych zapisów zawartych w Umowie jak i w projekcie. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji bez uprzedniej zgody Inwestora oraz Inspektora Nadzoru. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub uproszczeń w umowie, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Inwestora i Inspektora, którzy mogą dokonać odpowiednich zmian lub poprawek. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z Dokumentacja Przetargową i PFU. Dane określone w PFU będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji.2.5. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.2.6. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Ścinawka Średnia, ul. Leśna i Bolesława Chrobrego, gmina Radków, powiat kłodzki. 3. Kosztem Wykonawcy jest także:1) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane;2) sporządzenie dokumentacji geodezyjno – powykonawczej,3) koszt badań archeologicznych;4) koszty wpięcia wybudowanej kanalizacji do kanalizacji sanitarnej, będącej w posiadaniu Gminy Radków.3.1. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy.Do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należą wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowania placu budowy, zabezpieczenia i terenu budowy, a w szczególności wykopów, zaplecza budowy (np. naprawy, woda, energia elektryczna, ogrodzenie tymczasowe, dozorowanie budowy itp.).4. Gwarancja i rękojmia.1) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty budowlane Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonej od dnia odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego.2) Za oświadczenie gwarancyjne Strony uznają podpisaną przez obie strony umowę, której projekt stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.3) Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.5. Wizja lokalna.1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.2) W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej przed złożeniem oferty należy skontaktować się z Panem Jarosławem Strugiem pod nr telefonu 74 87 35 020, w godzinach pracy Urzędu.3) Umówienia terminu wizji lokalnej należy dokonać co najmniej 3 dni przed ostatecznym terminem składania ofert.4) W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi na pytania Wykonawcy.5) Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu.6) Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. Tam gdzie w przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt i ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach