Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji radłowskiej: Kontrakt IV - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Radłowie, realizowany zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - czerwona książka

Urząd Miejski w Radłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-130 Radłów, ul. Kolejowa 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6782044 , fax. 14 6782818
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radłowie
    ul. Kolejowa 7 7
    33-130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 14 6782044, fax. 14 6782818
    REGON: 00054565600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji radłowskiej: Kontrakt IV - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Radłowie, realizowany zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - czerwona książka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie I etapu modernizacji oczyszczalni ścieków w Radłowie obejmującego dostarczenie i montaż ; Stacji koagulantu wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi, podpięciem inst. zasilania i AKPiA, zbiornik min 1000 l dwupłaszczowy lub z wanną, dwie niezależne pompy dozujące membranowe o wydajności Q=12,3 l na h przy 4 bar każda lub równoważne, Instalacji koagulantu: rury PP DN 25 L=104 m w rurze ochronnej z PE DN 40; kurek kulowy z przedłużonym trzpieniem DN25 z stali nierdzewnej - szt. 6; mocowanie Kompletnego zestawu do pomiaru azotu azotanowego i azotu amonowego wraz z niezbędnym okablowaniem i doprowadzeniem zasilania, sonda optyczna NO3 NITRATAX plus-2szt., przetwornik pomiarowy SC100 - 2szt., układ przygotowania próbki NH4 ze wspornikiem modułowym FILTRAX - 2 szt., analizator AMTRAX - 1 szt. lub równoważne, Wprowadzenie do istniejącej wizualizacji oczyszczalni ścieków zamontowanych urządzeń wraz z wyświetlaniem ich parametrów Tymczasowej szafy sterowniczej dla etapu I rozbudowy wraz z niezbędnym okablowaniem i doprowadzeniem zasilania Próby końcowe, rozruch, ustawienie parametrów wg algorytmów, wykonanie analiz ścieków potwierdzających uzyskanie założonych parametrów i przeszkolenie obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą Ofertę wadium w wysokości: 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN). 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwaranta poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancjiporęczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f) gwarancja poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła Oddział Radłów Nr rachunku: 10858900060240000000260004 z dopiskiem wpłata wadium - sprawa PPI.271.12.15 2) Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania. 3) Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji/poręczenia wniesionych/złożonych jako wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) Oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium w innych niż pieniężna, dopuszczonych przez zamawiającego formach, należy załączyć w formie oryginału do złożonej oferty lub złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) w Kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie, z siedzibą 33 - 130 Radłów, ul. Kolejowa 7. Kasa Urzędu jest czynna w poniedziałki od 7.30 do 17.00, wtorek-czwartek 7.30 do 15.30 zaś w piątki 7.30 do 14.00. W przypadku złożenia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w Kasie Urzędu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kopię tego dokumentu. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania Ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania Ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium w związku z wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem Oferty, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia Oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; 2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaradlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną