Przetargi.pl
„Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku PŚ - A i 57 A – S4, kontenerowej instalacji do podczyszczania ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz drenażem odcieków w ramach zadania pn. Budowa systemu kanalizacji dla Działu Zagospodarowania Odpadów w Zielonej Górze przy ul. Wrocławskiej 73”

Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 65-120 Zielona Góra, Zjednoczenia
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
  • Data zamieszczenia: 2020-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Zjednoczenia 110 C
    65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 62 322 91 97, , fax. 68 322-91-11
    REGON: 36908843400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgk.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku PŚ - A i 57 A – S4, kontenerowej instalacji do podczyszczania ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz drenażem odcieków w ramach zadania pn. Budowa systemu kanalizacji dla Działu Zagospodarowania Odpadów w Zielonej Górze przy ul. Wrocławskiej 73”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot niniejszego zamówienia stanowią roboty budowlane dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku PŚ - A i 57 A – S4, kontenerowej instalacji do podczyszczania ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz drenażem odcieków w ramach zadania pn. Budowa systemu kanalizacji dla Działu Zagospodarowania Odpadów w Zielonej Górze przy ul. Wrocławskiej 73”. 2) Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w roku 2019 wykonała część systemu kanalizacji w Dziale Zagospodarowania Odpadów na odcinku, na którym Miasto Zielona Góra prowadziło inwestycję finansowaną ze środków unijnych, tj. rondo im. A. Huszczy – rondo płk. W. Pileckiego – ścieżka rowerowa. Do wykonania pozostała część objęta niniejszym zamówieniem. 3) Niniejsze przedsięwzięcie będzie polegało m. in. na wykonaniu robót budowlano – montażowych w zakresie: a) budowy kanalizacji sanitarnej tłocznej na odcinku PŚ-A, 57a-SR o długości wynoszącej 1505,9m oraz kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na odcinku SR-S4 o długości 59,4m; b) budowy kontenerowej instalacji podczyszczania ścieków, drenażu odcieków z kwatery o dł. 59,4m i tłocznej długości 1505,9m do studni zlokalizowanej obok cmentarza przy ul. Wrocławskiej; c) budowy rurociągu technologicznego kontenerowej instalacji do podczyszczania ścieków oraz doziemnej zewnętrznej instalacji wody zasilającej kontener o całkowitej dł. 193,8m d) wykonania zasilania kontenerowej instalacji podczyszczania odcieków; e) budowy obiektu technicznego opisanego jako kontenerowa instalacja podczyszczania odcieków, sieci sanitarnej z przepompowniami i studnia pomiarową, przewodów energetycznych zewnętrznych i wewnętrznych, masztu z anteną do elektronicznego monitorowania prac instalacji technologicznej oraz układu drogowego, murku oporowego związanego z w/w elementami; f) wykonania instalacji sanitarnych wewnętrznych w kontenerze tj. wodo-kanalizacyjnej, grzewczej i wentylacji na działce nr 201 obr. 40; g) wykonania wewnętrznej instalacji elektrycznej kontenera, tj. instalacji oświetlenia, gniazd ogrzewania elektrycznego, gniazd ogólnych, instalacji wyrównawczej i ochrony od porażeń; h) wykonania drenażu odcieków polegającym na odprowadzeniu podczyszczonych ścieków przemysłowych z Działu Zagospodarowania Odpadów do kanalizacji sanitarnej na terenie Cmentarza Komunalnego (zlewnia tłoczni PS-22); i) wykonania sieci monitoringu radiowego, polegającego na rozszerzeniu obecnej sieci o nową stację; j) wykonania rozdzielnicy technologicznej przepompowni ścieków k) rozruchu technologicznego wraz ze szkoleniem pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Termin oraz forma wnoszenia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 03.08.2020r. do godz. 13:00 (musi być na rachunku Zamawiającego); 2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 13 1020 5402 0000 0302 0385 0773 PKO Bank Polski S.A.- postępowanie nr DZ.260.79.2020 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310). 3) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą – może być w oddzielnej kopercie. 4) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu terminem wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg załącznika nr 7 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg załącznika nr 8 do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach