Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej Kunów- Rudka

Zakład Gospodarki Komunalno-Mieszkaniowej w Kunowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, ul. Partyzantów 47
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 2613155 , fax. 0-41 2613155
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalno-Mieszkaniowej w Kunowie
    ul. Partyzantów 47 47
    27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 2613155, fax. 0-41 2613155
    REGON: 29061506000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej Kunów- Rudka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót na zadaniu został szczegółowo określony w projekcie budowlano- wykonawczym , specyfikacji technicznej , przedmiarze robót i kosztorysie. Zadanie obejmuje wykonanie robót ziemnych, robót budowlanych , montażowych i odtworzenie nawierzchni o następującym zakresie 1/wykonanie kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV o średnicy fi 315 - 200 o dł. 4603,50 mb, kanał grawitacyjny KS I - KS XII (111 + 4492,50 mb ) z uzbrojeniem kanałów 2/ wykonanie kanalizacji tłocznej z rur PE 100 SDR17o połączeniach zgrzewanych , średnicy fi 110-90 o dł. 1820 mb, rurociąg tłoczny (1185 + 635 mb) z uzbrojeniem kanałów Roboty prowadzone będą na głębokości do 5,0 m 3/ przejścia przez przeszkody: droga krajowa, drogi gminne, rzeka, cieki , rowy : przewierty poziome sterowane - 8 szt , przewierty poziome, rury ochronne w otwartych wykopach 4/ Wykonanie 3-ch kompletnych pompowni sieciowych na płycie fundamentowej o następujących parametrach: P 1- odbudowa zbiornika z polimerobetonu 1500*6000 o parametrach Qp = 7,16m3 /h H= 14,75 m H2 O , Ns- 4 kW z 2szt. pomp z wirnikiem otwartym P 2 - obudowa zbiornika z polimerobetonu 1500*7850 o parametrach Qp= 6,41 m3 /h ,H= 9,0 m H 2O, Ns - 1,4 kW z 2 szt. pomp z wirnikiem otwartym P 3 - obudowa zbiornika z polimerobetonu 1500*5750 o parametrach Qp = 5,71 m3/h , H= 19,80 m H 2 O, Ns - 4,0 kW z 2szt. pomp z wirnikiem otwartym w zakresie robót budowlanych, montażowych , technologii , wyposażenia i zasilania energetycznego obiektów pompowni z sieci niskiego napięcia. Zgodnie z zaleceniem projektanta na zasilanie rezerwowe przewidzieć dostawę - 2 szt. przewoźnego zespołu prądotwórczego ZAE 4C 90/4 20 kVA /16 kW z gniazdem wtykowym 5 - stykowym 32A i kablem oponowym 5- żyłowy, OW 5x 6 o dł. 10 mb, zakończonym z obu stron wtyczkami pięciostykowymi 32A. 5/ Roboty nawierzchniowe na istniejących obiektach drogowych ,wjazdach i utwardzeniach poprzez odtworzenie nawierzchni asfaltowej i tłuczniowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 zł w terminie do dnia przetargu tj. 18 sierpnia 2009 r - godz.10; 00. Wadium może być wnoszone w: pieniądzu przelewu bankowego na konto Nr 54 8507 0004 2001 0016 3864 0065 w BS Ostrowiec *, kopię załączyć do oferty, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych , gwarancjach ubezpieczeniowych *, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dania 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42 poz. 275) * Oferent zobowiązany jest: złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w kasie Urzędu, natomiast do oferty dołączyć kopię złożonego dokumentu, Dokument gwarancji powinien stanowić bezwarunkową nieodwołalną gwarancje płatności na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu jego bezwarunkowa wypłata następuje bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Treść gwarancji powinna odpowiadać zapisom art.46 ust.4 a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz muszą mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu. Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ; posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznychwniosą wadium Oceny spełnienia ww warunków Zamawiający dokona na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów w pkt. 6 SIWZ. Na podstawie art. 87 ust 1 Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści składanych ofert. Zamawiający uzna za ważne tylko te oferty które zawierać będą wszystkie wymagane dokumenty i zostaną sporządzone zgodnie z wymogami SWIZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 SWIZ Wykonawca dołączy niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : - kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót - dokument rejestracji Wykonawcy z określeniem podmiotu działalności (aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ) potwierdzającej , że Wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym-oryginał lub potwierdzona kserokopia. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę. - wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz wykonanych robót budowlanych ( instalacyjno- montażowych w zakresie kanalizacji grawitacyjnej, tłocznej i budowy pompowni sieciowych - co najmniej 2 szt.) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( o wartości zamówienia co najmniej 1.500.000,00 zł) z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie, - aktualne zaświadczenie z: (oryginał lub potwierdzona kserokopia) ZUS / KRUS , Naczelnika Urzędu Skarbowego (potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert; (Dla wykonawców którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r ) - oświadczenie, że oferent spełnia wymagania określone w art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - podpisany projekt umowy, - dowód wniesienia wadium - Informacja o podwykonawcach (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kunow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach