Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GMINIE RĘDZINY

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-242 Rędziny, ul. Wolności 87
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3279014 , fax. 034 3279085
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Wolności 87 87
    42-242 Rędziny, woj. śląskie
    tel. 034 3279014, fax. 034 3279085
    REGON: 15139816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.redziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ I OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GMINIE RĘDZINY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. W I części realizacji zamówienia: BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZYŁACZAMI W GRANICACH PASA DROGOWEGO W ULICACH: a) KOŚCIELEC: ul. Mykanowska, Warszawska, Karolina, Madalińska, Dojazdowa (nazwa tymczasowa), Przelotka (pomiędzy ulicami Wolności i Ogrodowa), Ogrodowa (część ulicy). b) RUDNIKI : ul. Wojska Polskiego (część ulicy). Łącznie do wykonania : - 5.832,5 mb kanalizacji ? 200-500mm; - 627 mb kanału tłocznego; - 111 szt. studzienek ? 1200 i ? 1400mm; - 264 przyłącza do posesji w granicach pasa drogowego; - 884 mb przewiertów pod drogami ? 355 - 711mm B. W II części realizacji zamówienia: BUDOWA MECHANICZNO-BIOLOGICZNEJ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW SB-300 O WYDAJNOŚCI 300 m3/d W MIEJSCOWOŚCI KAROLINA Łącznie do wykonania : 1. Roboty budowlane: (budynek, blok reaktora, pomosty, wiata, silosy, składowisko osadu) ; 2. Zagospodarowanie terenu (zieleń, ogrodzenie, droga dojazdowa, droga wewnętrzna); 3. Przyłącza: wodociągowe, telefoniczne, energetyczne, kanalizacyjne; 4. Sieci miedzyobiektowe: kanalizacja ścieków surowych, oczyszczonych, sanitarnych, deszczowa; 5. Przepompownie ścieków surowych i dowożonych 6. instalacja sanitarna ( punkt zlewny, rurociągi blok rektora biologicznego, wentylacja itp.); 7. Instalacja elektryczna (w oczyszczalni, w przepompowni, instalacje zasilające i sterownicze, instalacje odgromowa i wyrównawcza. Itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : - dla części I zamówienia = 100.000,00 zł ; -dla części II zamówienia = 100.000,00 zł; nalezy złożyć w terminie do dnia 21 grudnia 2009r do godz. 9:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Rędzinach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: - złożyli dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: DLA CZĘŚĆI I - KANALIZACJA SANITARNA ? wykonali w generalnym wykonawstwie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zadania o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Jako zadanie o tematyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowym Zamawiający rozumie realizację dotyczącą budowy kanalizacji sanitarnej (wyłącznie) o wartości nie mniejszej niż 7.000.000 zł brutto z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje ). Zadanie to powinno zawierać w swym zakresie co najmniej 500 mb kolektora tłocznego, 5000 mb kolektora grawitacyjnego, budowę min. 1 szt. przepompowni ścieków z urządzeniami towarzyszącymi jak przyłącza, ogrodzenie, przewierty pod drogami, odtworzenie nawierzchni dróg. ? dysponowali osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika budowy, kierowników robót w branżach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - KIEROWNIK BUDOWY; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót; c) konstrukcyjno- budowlanej w zakresie dróg - kierownik robót Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione powyżej. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika budowy, kierowników robót poszczególnych branż są uprawnione bez ograniczeń w swoich specjalnościach do kierowania robotami wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz oświadczeniami wskazanych osób o gotowości uczestnictwa w realizacji zamówienia wg samodzielnie napisanego załącznika. Zamawiający wymaga, aby osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiadała co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji inwestycji budowlanych w tym, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych podobnych robót. DLA CZĘŚĆI II - OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW A. wykonali w generalnym wykonawstwie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zadania o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Jako zadanie o tematyce porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowym Zamawiający rozumie realizację (na podstawie jednej umowy) dotyczącą budowy nowej oczyszczalni ścieków w technologii odpowiadającej dokumentacji o przepustowości nie mniejszej niż 300 m3/dobę wraz z robotami towarzyszącymi, jak budowa dróg dojazdowych, urządzenie terenu, sieci energetyczne, wodociągowe, telefoniczne o wartości nie mniejszej niż 6.000.000 zł brutto; Referencje dotyczące modernizacji oczyszczalni ścieków nie będą brane pod uwagę. B. dysponowali osobami zdolnymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika robót, kierowników w branżach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kierownik robót; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - kierownik robót ; c) konstrukcyjno- budowlanej - KIEROWNIK BUDOWY; Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione powyżej. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót, kierowników poszczególnych branż są uprawnione bez ograniczeń w swoich specjalnościach do kierowania robotami wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz oświadczeniami wskazanych osób o gotowości uczestnictwa w realizacji zamówienia wg samodzielnie napisanego załącznika. Zamawiający wymaga, aby osoby pełniące funkcję kierownika budowy i kierowników robót, posiadały co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji inwestycji budowlanych w tym, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych podobnych robót. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody netto ze sprzedaży na poziomie nie niższym niż wartość wycenionego przedmiotu zamówienia ( wartość podana w formularzu ofertowym ). W celu potwierdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego spełnienia powyższego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatnie trzy lata obrotowe ( 2006-2008 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 zł. (oddzielnie dla każdej części) Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym/których posiada rachunek bankowy, potwierdzającą w sposób jednoznaczny wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na realizację zadania - jeszcze nie zaangażowaną dla innych działań Wykonawcy. c) posiada polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 3.000.000 zł. (oddzielnie dla każdej części)Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy na cały okres objęty zamówieniem oraz zobowiązuje się do przedkładania kolejnej polisy Zamawiającemu w wypadku zakończenia okresu ubezpieczenia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) złożą formularz ofertowy wraz z dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ; 6) spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy sporządzony ściśle wg wzoru druku załączonego do SIWZ - załącznik nr 1; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 3) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - załącznik nr 3; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ratyzaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje, ) z uwzględnieniem wymogu pkt 5.1 ppkt 2 część I i częśc II SIWZ i wykorzystaniem załącznika - załącznik nr 4; 10) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 5; 10a) kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników branżowych wraz z kserokopiami aktualnej przynależności do okręgowej izby budownictwa (zgodnie z pkt.5.1.2) 11) wykaz robót, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom - załącznik nr 6; 12) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13) polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 3.000.000 zł. Jeżeli polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony obejmuje okres krótszy niż termin realizacji zamówienia, Wykonawca składa oświadczenie, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do przedłużenia polisy na cały okres objęty zamówieniem oraz zobowiązuje się do przedkładania kolejnej polisy Zamawiającemu w wypadku zakończenia okresu ubezpieczenia. 14) oświadczenie Wykonawcy do wniesienia zabezpieczenia i formy należytego wykonania umowy w przypadku uzyskania zamówienia w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie - wg załącznika nr 1; 19) zobowiązanie Wykonawcy w przypadku uzyskania zamówienia do ubezpieczenia budowy i robót na czas trwania kontraktu, na kwotę brutto zaoferowaną w przetargu z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej - wg samodzielnie napisanego załącznika; 20) oświadczenie o dokonaniu wizji terenu przeznaczonego pod realizację zadania - załącznik nr 7; 21) kosztorys ofertowy ( wg załączonych przedmiarów robót do SIWZ ); 22) proponowany harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy w układzie miesięcznych przepływów finansowych dla całego trwania kontraktu - według samodzielnie napisanego załącznika. Harmonogram musi zawierać: - podział przedmiotu zamówienia na poszczególne części ( elementy ), które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego, - terminy wykonania wyszczególnionych części oraz ich ceny; ceny te muszą wynikać z załączonego do oferty kosztorysu ofertowego; 23) oświadczenie o zrealizowaniu zamówienia zgodnie z harmonogramem rzeczowo- terminowo- finansowym - załącznik nr 8; 24) projekt umowy - załącznik nr 9; 25) kosztorys ofertowy - kanalizacja - załącznik nr 10; 26) kosztorys ofertowy - oczyszczalnia ścieków - załącznik nr 11; 27) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.redziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach