Burmistrz Miasta Mława ogłasza przetarg
- Adres: 06-500 Mława, Stary Rynek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 23 654 33 82 , fax. 236 543 652
- Data zamieszczenia: 2018-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Mława
Stary Rynek 19
06-500 Mława, woj. mazowieckie
tel. 23 654 33 82, fax. 236 543 652
REGON: 52482600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ul. Olsztyńskiej w Mławie”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w ul. Olsztyńskiej w Mławie”. Budowa obejmuje wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi w pasie drogowym ulicy Olsztyńskiej w Mławie. Etap przeznaczony do realizacji (fragment opracowanej dokumentacji technicznej wydzielony z całości zadania, oznaczony w załączniku nr 7 kolorem czerwonym): 1) sieć kanalizacji sanitarnej – nie przewidziana do realizacji w przedmiotowym zakresie zamówienia, 2) sieć kanalizacji deszczowej (grawitacja) z rur PP, SN 16, Ø 315 mm, o długości 193,13 m, 3) studnie rewizyjno – połączeniowe o średnicy dn 1200 – 6 szt. i 1500 – 1 szt. na istniejącym kolektorze kanalizacji deszczowej, 4) przykanaliki do wpustów deszczowych do sieci kanalizacji deszczowej z rur Ø160, PP, SN8 w ilości 10 szt. (WP1, WP2, WP3, WP4, WP5, WP6, WP7, WP8, WP9, WP10) o łącznej długości 38,93 m. 5) wpusty deszczowe – studzienki osadnikowe betonowe dn 500 z pierścieniem odciążającym, wpustem ściekowym klasy D400, kołnierzem ¾ – 10 szt. Zadanie obejmuje także poniesienie kosztów wynikających z: - zajęcia pasa drogowego na czas budowy (nie dotyczy dróg gminnych), - doprowadzenie terenu do stanu jak przed rozpoczęciem prac, - kosztów wykopu i wywózki oraz utylizacji urobku, - zagospodarowania we własnym zakresie i składowania nadmiaru ziemi, (nadmiar piasku z wykopów należy wykorzystać do ewentualnej nieprzewidzianej wymiany gruntu w przypadku takiej konieczności co należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania, - opracowania i wprowadzenia projektu czasowej organizacji ruchu, na czas prowadzenia robót budowlanych, - wykonania badania zagęszczenia gruntu oraz innych badań, niezbędnych do wykazania należytego wykonania robót, - kosztów usług geodezyjnych z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej, - usunięcie kolizji z urządzeniami obcymi, - wykonanie inspekcji telewizyjnej kolektora ściekowego. Zamówienie realizowane jest w formie ryczałtu. Wszelkie roboty towarzyszące, niewystępujące w przedmiarach, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo-kosztorysowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót będące załącznikiem do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania pokryw i włazów, zawierających elementy logotypu, stanowiące część monolityczną elementu, zgodnie z załącznikiem nr do SIWZ. 1.2. Teren realizacji inwestycji jest obszarem pasa drogowego dróg gminnych tj. ul. Wojciecha Kossaka, Marii Skłodowskiej-Curie i Olsztyńskiej w Mławie. 1.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo -kosztorysowa opracowana przez Firmę: „ROMEX”, Roman Garwacki, Usługi Instalacyjno-Sanitarne, Projektowe i Nadzór Techniczny, ul. Batalionów Chłopskich 3/34. 09-400 Płock zawierająca: - Projekt techniczny budowlano - wykonawczy - STWiORB - Przedmiary robót. Zamówienie ma charakter ryczałtowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót będące załącznikiem do SIWZ. Wszelkie roboty towarzyszące, niewystępujące w przedmiarach, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy. UWAGA: odwołanie się w przedmiarze do pozycji z KNR ma tylko charakter pomocniczy. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, którym charakteryzują się produkty dostarczone przez konkretnego wykonawcę, pod warunkiem: 1) zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, materiałów i elementów wyposażenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wyroby budowlane i urządzenia wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2) wykazania, że zastosowane wyroby budowlane i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający określa następujące wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy związane z realizacją zamówienia, dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108) w następujący sposób: 1) Zamawiający wymaga aby przy realizacji zamówienia, Wykonawca (Podwykonawca i dalszy podwykonawca) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne (robotnicy budowlani) w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca, przed wprowadzeniem na teren budowy zgodnie z postanowieniami Umowy, nie później niż w terminie 3 dni od dnia zawarcia Umowy, przedstawi Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności, oświadczenie, że wszystkie wymagane przez Zamawiającego osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 3) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, trwało w całym okresie wykonywania zamówienia przedmiotu umowy. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia w terminie 3 dni roboczych od wezwania, dowodów zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie. 5) Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy: 1) Po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne pod rygorem nieważności oświadczenie zawierające informacje dotyczące formy zatrudnienia wymaganych osób z podaniem rodzaju czynności, stanowisk, funkcji, które będą wykonywane w trakcie realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia (imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu). 2) Zamawiający uprawniony jest do wstrzymania się z wydaniem Wykonawcy terenu budowy do momentu otrzymania oświadczenia i wykazu osób, o którym mowa powyżej. Wynikłe z tego powodu opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia będzie traktowane jako opóźnienie z winy Wykonawcy i nie będzie obciążało Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi wraz z narzutami i podsumowaniem elementów dla kolektora kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami i wpustami deszczowymi. 2. Zestawienie podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć realizacje zamówienia lub jego części. W przypadku nie dołączenia do oferty zestawienia podwykonawców zamawiający uznaje, że Wykonawca zamierza realizować zamówienie samodzielnie (załącznik nr 4).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci wodociągowej w ul. Łącznej w miejscowości Jabłonna, gmina Jabłonna.
Dodano: 2024-07-18 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zbuczyn, ul. Graniczna
Dodano: 2024-07-11 - Rozbudowa sieci wod-kan, modernizacja SUW i oczyszczalni ns terenie Gminy Osieck
Dodano: 2024-07-08 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w działce ew. nr. 2/13 w ul. bocznej od Kwiatowej w Michałowie-Grabinie
Dodano: 2024-07-08 - Rozbudowa sieci wod - kan, modernizacja SUW i oczyszczalni na terenie Gminy Osieck
Dodano: 2024-07-05 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Blinno
Dodano: 2024-07-05 - „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Czerwinie, budowa dodatkowej studni dla SUW w Czerwinie, budowa zaplecza na potrzeby sprzętu asenizacyjnego”
Dodano: 2024-07-04 - Budowa sieci kanalizacyjnej oraz budowa stacji podnoszenia ciśnienia sieci wodociągowej w gminie Dębe Wielkie.
Dodano: 2024-07-03 - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Bielsku, realizowana w ramach Części: CZĘŚĆ 1 , CZĘŚĆ 2 , CZĘŚĆ 3
Dodano: 2024-06-27 - Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gminy Rościszewo
Dodano: 2024-06-10