Gmina Przytoczna ogłasza przetarg
- Adres: 66-340 Przytoczna, ul. Rokitniańska 4
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 7494310 , fax. 0-95 7494311
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytoczna
ul. Rokitniańska 4 4
66-340 Przytoczna, woj. lubuskie
tel. 0-95 7494310, fax. 0-95 7494311
REGON: 21096682300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno -tłocznej z towarzyszącymi urządzeniami w miejscowości Przytoczna w ul: Główna (213/4, 213/21, 213/48, 277, 213/5, 213/6, 279/2, 278/2. ), Topolowa ( działka nr 547), Akacjowa ( działka nr 564, 530/5, 529/2) i Klonowa ( działka nr 590) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno -tłocznej z towarzyszącymi urządzeniami w miejscowości Przytoczna w ul: Główna (213/4, 213/21, 213/48, 277, 213/5, 213/6, 279/2, 278/2. ),Topolowa ( działka nr 547), Akacjowa ( działka nr 564, 530/5, 529/2) i Klonowa ( działka nr 590) W skład robót wejdą: - kanalizacja sanitarna grawitacyjna ? 0,20 m PVC : 686,28 m ? 0,16 m PVC : 250,07 m ? wykonanie studni rewizyjnych prefabrykowanych betonowych z betonu B45 o śr 1200mm - 38 sztuk ? wykonanie studni rewizyjnych o średnicy wewnetrznej DN 425 mm - 7 szt, DN 315 mm -1 szt; ? wykonanie przykanalików z rur PVC : 0,16 mm - 295,03 m ? wykonanie studni rewizyjnych o średnicy wewnetrznej DN 425 mm - 13 szt, DN 315 mm -18 sztuk; - kanalizacja tłoczna ? 90 mm PE : 100,14 m ? dostawa i montaż przepompowni ścieków - 1 szt ? zasilenie w energię elektryczną przepompowni ścieków - 1 kpl. Szczegółowy zakres robót określony został w kosztorysie ślepym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 22 000,00 PLN w terminie do 16.12.2009 r., godz. 1100. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przytocznej z dopiskiem: Wadium - na budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno -tłocznej z towarzyszącymi urządzeniami w miejscowości Przytoczna Nr rachunku 42 8367 0000 0050 0281 6000 0001 Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych. Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w Kasie Urzędu (pokój nr 17) a kopię dopiąć do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy (z zastrzeżeniem w punkcie 7): 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca nie uzupełni na wezwanie Zamawiającego dokumentów, oświadczeń pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 ustawy, tzn.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, co najmniej roboty podobne, co do rodzaju i zakresu rzeczowego ( każde na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł) 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.; posiadają uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 4) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotowego zakresu zamówienia, 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Zakres odpowiedzialności musi obejmować wykonywanie robót instalacyjnych. 2. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum, wymaga się wówczas, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w punkcie 1 ust. 2- 5 niniejszego rozdziału. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji: Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1. Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1.1 wypełniony formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 1.2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.3 oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 pkt. 1 i 2 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich lat robót budowlanych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 1.6 Wykaz osób, będących uczestnikami w wykonywaniu zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 1.7 Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (podwykonawców) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 1.8 Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zakres odpowiedzialności musi obejmować wykonywanie robót instalacyjnych. 1.9 Zaakceptowany poprzez zaparafowanie projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 1. formularz cenowy - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII, niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę y uprawnioną e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII punkt 1.3 niniejszej specyfikacji przedstawia każdy członek konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentacji go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamiast dokumentów, o których mowa w dziale VII punkt 1.2 i 1.7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji robót instalacyjnych Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym punkcie zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w rozdziale VII.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przytoczna.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kłodawa ul. Jachtowa, Brzegowa, Wioślarska, Rybacka, Sezamkowa i Kaktusowa
Dodano: 2016-07-27 - Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów mostowych i przepustów, elementów odwadniających teren wraz z robotami towarzyszącymi oraz czyszczenie i naprawa kanalizacji deszczowej przy drogach wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie - Obwód Drogowy Sulęcin oraz Obwód Drogowy Ośno Lubuskie
Dodano: 2016-04-04 - Robota budowlana Machary GO.SOP.016.29.15
Dodano: 2015-07-24 - Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów mostowych i przepustów, elementów odwadniających teren wraz z robotami towarzyszącymi oraz czyszczenie i naprawa kanalizacji deszczowej przy drogach wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie : Zadanie nr 1 - Obwód Dróg Wojewódzkich Kłodawa oraz Obwód Dróg Wojewódzkich Drezdenko Zadanie nr 2 - Obwód Dróg Wojewódzkich Sulęcin oraz Obwód Dróg Wojewódzkich Ośno Lubuskie
Dodano: 2015-03-13 - Roboty w zakresie napraw i konserwacji obiektów mostowych i przepustów, elementów odwadniających teren wraz z robotami towarzyszącymi oraz czyszczenie i naprawa kanalizacji deszczowej przy drogach wojewódzkich na terenie: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich Zielona Góra Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich Kożuchów Zadanie nr 3 - Obwód Dróg Wojewódzkich Kłodawa oraz Obwód Dróg Wojewódzkich Drezdenko Zadanie nr 4 - Obwód Dróg Wojewódzkich Sulęcin oraz Obwód Dróg Wojewódzkich Ośno Lubuskie
Dodano: 2015-02-06 - Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej dla ośrodka wczasowego oraz rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Pszczew
Dodano: 2015-01-23 - Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowościach Bródki i części Nietkowic (II etap)
Dodano: 2014-11-25 - Budowa kanalizacji sanitarnej - etap II - Drezdenko - Północ
Dodano: 2014-09-04 - Sieć kanalizacyjna z przyłączami w m. Jasień, obejmująca ul. Graniczną, Pl. Armii Krajowej, Podmokłą, Małą, Boczną, Żwirową, Kościelną i Pl. Wolności.
Dodano: 2014-08-18 - Wykonanie kanalizacji sanitarnej i tłocznej z przepompowniami w części miejscowości Bródki i Nietkowice (I etap)
Dodano: 2014-04-24