Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Makarówka i Władysławów oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Liwki Włościańskie

Urząd Gminy Huszlew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-206 Huszlew, Huszlew 77
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 3580123, 3580108 , fax. 083 3580108
  • Data zamieszczenia: 2014-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Huszlew
    Huszlew 77 77
    08-206 Huszlew, woj. mazowieckie
    tel. 083 3580123, 3580108, fax. 083 3580108
    REGON: 00053349800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.huszlew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Makarówka i Władysławów oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Liwki Włościańskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi do budynków mieszkalnych w miejscowości Makarówka i Władysławów oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Liwki Włościańskie składająca się z: - sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy PCV200mm - 3414,50mb - sieci kanalizacji grawitacyjnej o średnicy PCV160mm - 1767,00 mb - przewodów tłocznych o średnicach PE 160mm - 3454,50mb - przepompowni ścieków- 5kpl. - przyłącza elektryczne do przepompowni - 5 szt. - sieci wodociągowej PCV110mm - 813mb - przyłącze wodociągowe PE 40 - 29mb przyłącze wodociągowe - 2 szt. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej w drugim etapie odprowadzi ścieki bytowo - gospodarcze z budynków mieszkalnych - 82 przyłącza. Podstawą do wyceny jest dokumentacja projektowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy. 1) Wymagania dodatkowe rozwiązań materiałowych i wykonania: 2.1.Przewody (sieć i przyłącza) Przewody zbiorcze kanalizacji grawitacyjnej oraz przyłącza kanalizacyjne wykonać z rur kanalizacyjnych o następujących parametrach: -sieć i przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej - rury PP -B OD 200 o sztywności minimum SN8 wg normy PN-EN 13476-3+A1:2009 Wymaga się aby system rur i kształtek był jednego producenta Rury i kształtki powinny, uniemożliwiać wyjęcie uszczelki z wydłużonego kielicha (zapobiega to dostaniu się zanieczyszczeń pod uszczelkę oraz gwarantuje szczelność połączenia na eksfiltrację ścieków i infiltrację wód gruntowych). Rury od wewnątrz powinny mieć znakowanie (średnica, klasa, sztywność, itp.) w celu identyfikacji podczas inspekcji telewizyjnej. Przewody tłoczne kanalizacji należy wykonać z rur o następujących parametrach: Rura PE HD 100 SDR 17 PN 6 Przewody sieci wodociągowej wykonać z rur PCV110 PN10 z uszczelką wbudowaną w fazie produkcji. Przyłącza wodociągowe wykonać z rur PE HD PN 10 SDR 17. 2.2.Uzbrojenie sieci i przyłączy kanalizacyjnych Uzbrojenie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej stanowić będą studzienki z kręgów żelbetowych o średnicy wewnętrznej 1000mm oraz studnie systemowe z tworzywa o średnicy 400-425mm. Studzienki żelbetowe o średnicy 1000mm 1.Każdy element studzienki musi być trwale oznakowany, oznakowanie musi zawierać conajmnej następujące informacje: nazwa producenta, symbol elementu, wskaźnik nośności dla płyt żelbetowych, klasę betonu. Beton stosowany do wyrobu elementów studzienki musi spełniać wymagania -Klasa C35/45 wg PN-EN 206-1 -Wodoszczelność W8 -Nasiąkliwość do 5% -Mrozoodporność F 150 -Stopnie żeliwne powlekane antypoślizgowe -Wszystkie elementy łączone na uszczelki DIN. Zwieńczeniem studzienki jest pokrywa typu ciężkiego lub zwężka żelbetowa łączona na uszczelką klinową. Włazy żeliwne: Produkt wykonany zgodnie z normą PN - EN - 124:2000, potwierdzony certyfikatem Materiał: żeliwo szare EN-GJL-200, zgodnie z normą PN - EN - 1561; Klasa wytrzymałości: D400; Prześwit - średnica otworu: > ?600 mm; Wysokość korpusu - min 115 mm Mocowanie pokrywy za pomocą rygli - zabezpieczenie przeciw kradzieżowe, Studzienki systemowe z PP OD/DN 400 lub OD/DN 425 z rurą trzonowa karbowana stanowiącą przewód pionowy o sztywności obwodowej minimum SN 8. Zwieńczeniem studzienek będzie właz żeliwny na rurze teleskopowej typu ciężkiego kl D400 w ciągach jezdnych oraz B125 i A 15 poza ciągami komunikacyjnymi. Włazy w gruntach rolnych i terenach zielonych wynieść 15cm ponad istniejący teren, a w terenach zalewowych (w miejscach ustalonych z inwestorem) min. 60cm ponad teren. Posadowienie podstawy studni betonowych oraz posadowienie studzienek z tworzyw sztucznych wg instrukcji producenta i rysunków zawartych w projekcie. Rury PVC , kształtki i studzienki muszą być ze sobą kompatybilne, a więc stanowić jeden system i być produkowane przez jednego producenta (ze względu na różnice w tolerancji wymiarów) 2.3.Przepompownie strefowe - Wewnętrzna średnica zbiornika 1200mm - Zbiornik wykonany jako monolityczny z polimerobetonu. - Właz kwasoodporny ze stali AISI 316 nieprzejezdny o wymiarach 600x700mm w pasie drogowym zbiornik przepompowni w wersji przejezdnej. - Zbiornik wyposażony w drabinkę złazową kwasoodporną ze stali AISI 316 ze stopniem serwisowym, przewody hydrauliczne ze stali nierdzewnej ze stali kwasoodpornej AISI 316, w zawór zwrotny kulowy, zawór płuczący, zasuwę z pokrętłem, łańcuchy do pomp ze stali kwasoodpornej AISI 316, deflektor ze stali kwasoodpornej i inne. - Zbiornik wyposażony w wywiewki zakończone filtrami antyodorowymi, 2.4.Uzbrojenie sieci i przyłączy wodociągowych Zasuwy kołnierzowe żeliwne miękkouszczelnione PN10, z obudowami teleskopowymi i skrzynkami ulicznymi wykonanymi z żeliwa . Nawiertka na rurze i zasuwy na przyłączu wodociągowym DN 40/PN10 Hydrant przeciwpożarowy żeliwny DN80, PN10 z zabezpieczeniem w przypadku złamania. 3.Nadmiar ziemi z wykopów należy odwozić w miejsca wskazane przez inwestora na odległość do 5 km 4.Wykonania inspekcji telewizyjnej sieci kanalizacji po jej wykonaniu wraz z raportem inspekcji, przy czym inspekcja ma potwierdzić prawidłowe wykonanie rurociągu, Inspekcja telewizyjna sieci kanalizacji sanitarnej musi charakteryzować się następującymi cechami: czytelna ostrość obrazu, wszystkie kinety i połączenia rur muszą być sfilmowane na całej długości, zapis inspekcjima potwierdzać faktycznie spadki dna kanału, suma odcinków sfilmowanych musi zawierać całość przedmiotu zamówienia. Dokumentacja po wykonaniu inspekcji obejmuje: płytę CD z nagranym raportem, mapę z zaznaczoną trasą kanału, numerami studzienek, początkiem i końcem inspekcji, wykresy spadku dna kanału, fotoraport ewentualnych uszkodzeń ( w takim przypadku powtórna teleinspekcja naprawionego odcinka kanału), opis studzienek kanalizacyjnych, obmiar wykonanych prac z wyszczególnieniem kolejnego numeru inspekcji, długości badanych odcinków, ulicy, materiału, z którego wykonany jest kanał, ilości wykonanych fotografii. 5. Monitoring kompatybilny z poprzednim lub dostarczenie nowego obejmującego istniejące już pompownie. Ponadto, każda pompownia winna być wpięta do funkcjonującego systemu monitoringu i wizualizacji w technologii GPRS i wyposażona w odpowiedni moduł zapewniający kompatybilność i współpracę z istniejącym systemem. Szafka sterownicza przepompowni ścieków ma zapewnić monitorowanie i zdalne sterowanie pracą przepompowni w technologii GPRS z poziomu stacji monitorującej oraz wysyłanie zdarzeniowe wiadomości tekstowych -SMS - w przypadku powstania stanów alarmowych na danym obiekcie. Oprogramowanie obiektów ma współpracować z istniejącym systemem(dodatkowa zakładka w istniejącym oprogramowaniu). Nie dopuszcza się możliwości współdziałania dwu lub więcej różnych systemów sterowania i monitoringu za wyjątkiem monitoringu i sterowania pracą oczyszczalnio ścieków jako odrębnego obiektu.Na etapie realizacji robót Wykonawca uzgodni z operatorem urządzeń kanalizacyjnych rozwiązania dotyczące systemu monitoringu i wizualizacji oraz zdalnego sterowania pracą pompowni. 6.Przed przystąpieniem do prac należy przedstawić do akceptacji dla inspektora nadzoru wykaz materiałów który wykonawca planuje użyć prze realizacji inwestycji . Należy również wskazać kopalnie i przedstawić badania laboratoryjne kruszywa stosowanego do wymiany gruntu. 7. Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie pełnego rozeznania, na terenie gdzie mają być wykonane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W ramach rozeznania należy sprawdzić zgodność danych podanych w dokumentacji projektowej z rzeczywistością, w szczególności: - lokalizację i ukształtowanie terenu, - istniejące przeszkody i kolizje widoczne na zewnątrz, - stan zagospodarowania i uzbrojenia terenu, - możliwości zagospodarowania placu budowy, w tym składowania materiałów, - warunki gruntowo wodne. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w specyfikacji SIWZ. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Równoważne materiały i urządzenia należy wyszczególnić w załączniku nr 11 do SIWZ. 9. Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz inne roboty zgodnie z zatwierdzonym projektem. 10. Zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi ujemnymi skutkami, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 11. Urządzenie terenu budowy, wykonanie przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej.12. Zapewnienie obecności Kierownika Budowy na terenie realizacji zamówienia przez cały czas wykonywania robót budowlano-montażowych 13. Geodezyjne wytyczenie obiektów oraz zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej. 14. Opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu drogowego na czas wykonywania robót oraz wykonanie oznakowania. 15. Zapewnienie obsługi geologicznej związanej z odwonieniem wykopów. 16. Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i do składowania materiałów i sprzętu w ustalonych miejscach w należytym porządku oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. 17. Umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. 18. Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, jak również dokonanie odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót zanikających do odbioru. 19. Naprawę uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego sieci wodociągowych gazowych itp. (w tym rurociągów drenarskich) w tym ewentualne przebudowy kolizji istniejącego uzbrojenia terenu. 20. Demontaż, naprawę i montaż ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, w tym trwałych użytków zielonych oraz ewentualne poniesienie kosztów odszkodowań za ograniczenia z korzystania z nieruchomości w trakcie realizacji inwestycji oraz wszelkich innych odszkodowań związanych z wejściem oraz prowadzeniem robót na działkach w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, demontażu, napraw i ponownym montażu istniejących elementów zagospodarowania terenu, kolidujących z prowadzonymi robotami oraz napraw istniejącego uzbrojenia terenu i obiektów uszkodzonych w trakcie realizacji robót. 21. uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na własny koszt: - zajęcie pasa drogowego - związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji, - innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 22. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń, ich części bądź robót w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego. 23. Uporządkowanie terenu po wykonanych robotach, w tym odtworzenie stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy, przywrócenie ich do stanu pierwotnego (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 24. Skompletowanie dokumentów odbiorowych, w tym: - dokumentacja techniczna powykonawcza, - inwentaryzacja geodezyjna, - instrukcje rozruchu i eksploatacji, - instrukcje współpracy agregatu prądotwórczego z siecią PGE (przepompownie ścieków) 25. Zapewnienie w razie potrzeby nadzoru archeologicznego, 26. Przeszkolenie pracowników użytkownika w zakresie obsługi pompowni. 27. Wykonawca w cenie oferty ujmie wykonanie trzech tablic reklamowych promujących zadanie o wymiarach 1x1,5 m mocowane na stelażu metalowym montowane przed rozpoczęciem prac . 28. Poniesienia kosztów odwodnienia terenu i obniżenia poziomu wód gruntowych umożliwiających realizację robót, Zamawiający nie przewiduje dodatkowych środków finansowych w przypadku na prace związane z (odwodnieniem). Koszty odwodnienia należy wkalkulować w koszty robót ziemnych. 29. Przejścia pod drogami należy wykonać metodą przecisku lub przewiertu w rurach osłonowych stalowych zgodnie z warunkami zarządcy drogi. 30. Oferent nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Oferent wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. 31. Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. 29) oznacza, że Oferent akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Oferent nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu. 32. Wystąpienie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji pozwolenia na użytkowanie, jeśli nie jest wymagane pozwolenie na użytkowanie wykonawca do wyznaczonego terminu złoży do właściwego organu nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy. 33. Wykonawca po zakończeniu robót przedstawi zamawiającemu kosztorys powykonawczy i różnicowy na wykonane roboty. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac i złożenia oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach  załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 Prawa zamówień publicznych, należy przyjąć, że  wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny. Wbudowane materiały oraz urządzenia powinny być kompatybilne z urządzeniami zamontowanymi w istniejącej już sieci kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków oraz nie powodować zakłóceń pracy urządzeń wcześniej zamontowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości - 50 000,00 zł. (słownie zł.: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620 2. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Gminy Huszlew : 20 8038 0007 0000 1111 2000 0100 BS o/Huszlew z dopiskiem wadium - Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Makarówka i Władysławów oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowości Liwki Włościańskie Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4. Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń i wystawiony na: Gmina Huszlew, Huszlew 77, 08 -206 Huszlew., NIP 496-02-41-880 , REGON 030237523 5. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 pkt od 2 do 5 SIWZ, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach