Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami (rejon ulic Wyspiańskiego i Armii Krajowej) w Olszewie Borkach

Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 029 7613223
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
    ul. Władysława Broniewskiego 13 13
    07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
    tel. 029 761-31-07, fax. 029 7613223
    REGON: 00054830100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olszewo-borki.samorzady.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami (rejon ulic Wyspiańskiego i Armii Krajowej) w Olszewie Borkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w szczególności: 1) wykonaniu kanału grawitacyjnego PCV ? 200 , odcinek kanału grawitacyjnego w dokumentacji projektowej S8 - S10 wykonać z rur klasy SN 12, należy izolować kanał termicznie warstwą keramzytu gr. 30cm, pozostały odcinek wykonać z rur SN 10, 2) wykonaniu studni rewizyjnych z tworzyw sztucznych Dn 1000 mm z włazem typ ciężki, studnie posadowić na płytach żelbetowych, 3) wykonaniu studni rewizyjnych z tworzyw sztucznych Dn 600 4) wykonaniu przyłączy kanalizacyjnych z rur klasy S PCV ? 160, rury kanalizacyjne kielichowe z rdzeniem litym o wydłużonych kielichach, na przyłączu zamontować studzienkę rewizyjną PCV 425 mm z włazem typu ciężkiego lub lekkiego, w zależności od narażenia na obciążenia, 5) przejścia przez przeszkody na sieci oraz na przyłączach wykonać w rurach osłonowych 6) wykopy otwarte należy umocnić na całej długości budowanej sieci kanalizacyjnej i budowanych przyłączy; 7) w przypadku występowania wody gruntowej należy zastosować igłofiltry lub wypompować nadmiar wody pompami AP z odprowadzeniem wody do najbliższej studzienki rewizyjnej kanalizacji deszczowej lub odbiornika powierzchniowego, 8) trasę ułożonej sieci kanalizacyjnej oraz przyłączy oznakować taśmą ostrzegawczo-lokalizacyjną z polietylenu w kolorze biało-zielonym z wkładka stalową ze stali nierdzewnej, taśmę układać w wykopie 25-30cm nad rurą, wkładką stalową do dołu, 9) Roboty ziemne w zbliżeniach z budynkami, słupami energetycznymi, uzbrojeniem podziemnym itp. należy wykonać ręcznie. 2. Nomenklatura wg CPV: 45111000-8 roboty budowlane, 45231300-8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 3. Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowo-wykonawczej, specyfikacji technicznej i przedmiarach robót załączonych do SIWZ. 4. Roboty ww. należy wykonać przy użyciu materiałów posiadających atesty i dopuszczonych do użytku zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami i specyfikacją techniczną zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przy przestrzeganiu przepisów prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). 6. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 7. W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty ww. mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania, koszt powyższego ponosi Wykonawca. 8. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych, a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 9. W trakcie prac należy wykonywać dokumentację fotograficzną. 10. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany ponieść koszty: 1) zabezpieczenia i oznakowania robót zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa, 2) rozwiązań (warunki techniczne) uwzględnionych w projekcie budowlanym, a nie ujętych w przedmiarze robót, 3) ubezpieczenia robót, 4) geodezyjnego wytyczenia przedmiotu zamówienia, 5) przeprowadzenia badań, prób i pomiarów niezbędnych do realizacji zamówienia, 6) zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót, dotyczy także dróg gminnych, 7) przewozu do 10km materiału pozyskanego podczas wykonywania prac (piasek, żwir, gruz, cegły inne), będącego własnością Zamawiającego, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 8) uzgodnienia z właścicielami/eksploatatorami sieci infrastruktury technicznej tj. wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, telekomunikacyjnej, gazowej, energetycznej i inne, kolizji na etapie wykonywania prac, 9) wykonania w 3 egzemplarzach inwentaryzacji powykonawczej, 10) opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 11) wykonania w 3 egzemplarzach kosztorysu powykonawczego na roboty dodatkowe lub uzupełniające, jeżeli wystąpią. 14. Wykonawca na swój koszt zapewni: 1) kierownika budowy, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, 2) kierownika robót budowlanych, posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy lub/i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. 15. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu i przywróci do stanu poprzedniego, w przypadku wykonywania prac na gruncie nie będącym w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć podpisane oświadczenie właściciela gruntu o uporządkowaniu terenu i jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz braku roszczeń właściciela z tytułu prowadzonych prac. 16. Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót. 17. Zamawiający na swój koszt zapewni inspektora nadzoru budowlanego. 18. Zamawiający przekaże protokolarnie teren budowy w terminie 3 dni roboczych - licząc od dnia zawarcia umowy. 19. Zamawiający nie dopuszcza odstępstw od dokumentacji projektowej w wykonawstwie i technologii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wniesieniem wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ostrołęce nr rachunku: 44 8922 0009 0000 0361 2000 0030, z adnotacją: Postępowanie Nr RIGKiD.271.6.2013 Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przyłączami (rejon ulic Wyspiańskiego i Armii Krajowej) w Olszewie Borkach. 2. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wykonawca, który nie wniósł wadium w wymaganym terminie oraz w formie określonej niniejszą SIWZ, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Wadium wniesione w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp należy złożyć w oryginale jako luźna, niezszyta część oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach, przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, dokumenty takie muszą zawierać co najmniej następujące informacje: 1) określenie przedmiotu przetargu, 2) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, adres); 3) określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia: Gmina Olszewo-Borki z siedzibą 07-415 Olszewo-Borki, ul. Wł. Broniewskiego 13; 4) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja/poręczenie - dane Wykonawcy; jeżeli ofertę składa podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład, chyba że umowa podmiotu wspólnego stanowi inaczej; 5) określenie kwoty gwarancji/poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium, kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich i wynikać wprost z treści gwarancji/poręczenia; 6) gwarancja/poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp; 7) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni, licząc od dnia w którym upłynął termin składania ofert; 8) z treści gwarancji/poręczenia powinno wynikać, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie, bez konieczności składania dodatkowych dokumentów, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 8. Zamawiający zwraca wadium w terminach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach