Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ulicy Nadrzecznej w Wildze

Urząd Gminy w Wildze ogłasza przetarg

  • Adres: 08-470 Wilga, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 853 070 , fax. 256 853 071
  • Data zamieszczenia: 2019-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wildze
    ul. Warszawska 38
    08-470 Wilga, woj. mazowieckie
    tel. 256 853 070, fax. 256 853 071
    REGON: 55122000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://e-bip.pl/Start/13/PublicOrders

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ulicy Nadrzecznej w Wildze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ulicy Nadrzeczna w Wildze. Zakres zamówienia obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej w układzie grawitacyjnym. Zakres robót obejmuje: - odcinek sieci grawitacyjnej – od studni SS5 do PS-1 i SS17 do SS2. Sieć kanalizacyjną grawitacyjną zaprojektowano z rur litych PVC SN8 o średnicy 200 mm długość L= 313,5 m. na trasie kanału zaprojektowano studnie inspekcyjne PVC o śr. 1000 mm w ilości 3 szt. śr. 600 mm w ilości 6 szt. śr. 425 mm w ilości 6szt. przykrytych włazem żeliwnym typu ciężkiego kl. D 400kN w terenach komunikacyjnych montowanych na betonowych pierścieniach lub płytach odciążających oraz kl. D 150kN w terenach zielonych. Zamówienie obejmuje również odwodnienie wykopów, dokumentację z inspekcji rur kamerą oraz inwentaryzację geodezyjną powykonawczą zadania. W trakcie przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest szczególnie starannie przeanalizować dokumentację określającą zakres prac. Szczegółowy zakres robót a także warunki realizacji zadania określa przedmiar robót i plan sytuacyjny stanowiący załącznik do SIWZ, oraz wzór umowy, na podstawie których Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia mediów we własnym zakresie. 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SIWZ (z załącznikami), obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017, poz. 1332 ze zm.), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przejętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, by nie wystąpiły żadne uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej (nadziemnej i podziemnej), zlokalizowanych na terenie placu budowy i w jego otoczeniu. W przypadku wystąpienia uszkodzeń infrastruktury Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 1.3. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń w I gatunku, zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarze robót. 1.4. Wszystkie zastosowane wyroby budowlane muszą spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących wymagania Normy Europejskich PN-EN (normy zharmonizowane). 1.5. Zamawiający informuje, że w myśl zapisów ustawy o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2014r. (t. j. Dz. U. 2018 poz. 142) zabrania się składowania materiałów budowlanych w tym: kostki, żwiru, asfaltu, ziemi lub innych materiałów w obrębie systemu korzeniowego drzew, powodując tym zagęszczenie gruntu i zasypywanie szyi korzeniowej drzew co jest szkodliwe i doprowadza do ich zamierania w kolejnych latach. 1.6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwe eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwe akustycznie technologii prowadzenia robót. 1.7. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu wraz z uporządkowaniem terenów przyległych. 1.8. Wykonawca po wybudowaniu obiektu zobowiązany będzie wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przez uprawnionego geodetę. 2) Użyte w SIWZ oraz w dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ zapisy opisujące przedmiot zamówienia nie mają na celu naruszenia art. 29, 30, 30a ustawy Pzp. Nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązania, nie są one w żaden sposób wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania a jedynie przykładowe. 2.1 Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych od materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji. 2.2 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów, maszyn i urządzeń, za montaż i uruchomienie, za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami specyfikacji technicznych, programem zapewnienia jakości. Roboty oraz zastosowane materiały, maszyny, urządzenia i wyposażenie muszą: a) gwarantować osiągnięcie wymaganych parametrów technologicznych określonych w dokumentacji, b) być objęte gwarancją jakości przez okres minimum 3 lat. 2.3 Dopuszcza się zamienne rozwiązania w oparciu o produkty innych producentów pod warunkiem: a) Spełnienia tych samych lub wyższych właściwości technicznych, b) Przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty). 2.4 Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości) oraz dokumentację techniczno-ruchową. 2.5 Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w dokumentach i projektach budowlanych, i wykonawczych powinny być traktowane jako Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego. 2.6 W projektach budowlanych i wykonawczych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w przedmiarach robót do przywołanych norm oraz technicznych systemów odniesienia dodaje się zdanie „dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym". 2.7 W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. Wykonawca winien wnieść wadium przetargowe najpóźniej do dnia i godziny złożenia oferty. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana. Wadium Wykonawcy, który wygra przetarg zostanie zwrócone z chwilą podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 5) Formy i miejsce wniesienia wadium Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2019 poz. 310 z późn. zm.). 6) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Garwolin Nr 90 9210 0008 0046 7021 2000 0050, z dopiskiem Wadium na „Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ulicy Nadrzeczna w Wildze” Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; b) pełnomocnictwo (oryginał lub poświadczona kopia) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub poświadczona kopia) - załącznik Wykonawcy, c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt. 2 niniejszej SIWZ; d) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 10 (przedmiar robót) do SIWZ, który jest integralną częścią formularza ofertowego. e) potwierdzenie wniesienia wadium przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach