Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej do nieruchomości przy ul. Ceramicznej w Sierakowicach

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 322 387 550
  • Data zamieszczenia: 2020-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 322 387 550
    REGON: 53994000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej do nieruchomości przy ul. Ceramicznej w Sierakowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania polegającego na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami do nieruchomości przy ul. Ceramicznej w Sierakowicach. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje: • sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ø250 PVC-u o długości 10,5 [m] realizowane metodą przewiertowa w rurze ochronnej stalowej. • sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ø200 PVC-u o długości 185,0 [m] • przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ø160 PVC-u o długości 19,5 [m] • przewiert sterowany CFW-GRP o długości 65,00 [m] • studnie typowe kanalizacyjne ø1200 sztuk 6. • studnie typowe kanalizacyjne ø1000 sztuk 4. wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 2. Zamówienie obejmuje: A. Kompleksowe wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia do użytkowania zrealizowanego zgodnie z projektem, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. B. Inne elementy ujęte w cenie ofertowej składające się na przedmiot zamówienia: a) obsługa geodezyjna robót i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Operat powykonawczy Wykonawca dostarczy w wersji papierowej w 3 egz. oraz 1 egz. w wersji cyfrowej. b) przed przystąpieniem do realizacji zadania wykonawca winien wytyczyć roboty zgodnie z projektem – czynności te należy zgłosić do odbioru przed przystąpieniem do robót budowlanych. c) wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami, w tym inspekcji TV kanałów, d) informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, e) ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, zapewnienie zaplecza socjalnego dla pracowników, f) ubezpieczenie placu budowy, g) uporządkowanie placu budowy, h) zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsca ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, przedstawienie dowodów odbioru odpadów, i) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Wykonawca dostarczy po zakończeniu pisemne oświadczenia właścicieli posesji o przywróceniu terenu do stanu pierwotnego, j) wykonanie dokumentacji fotograficznej stanu przed rozpoczęciem robót, w trakcie prac i po ich zakończeniu przez Wykonawcę i przedłożenie Zamawiającemu w wersji elektronicznej, k) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzgodnieniem, l) wykonanie oznakowania organizacji ruchu na czas budowy zgodnie z uzgodnionym wcześniej projektem organizacji ruchu, m) zabezpieczanie terenu budowy, n) opracowanie instrukcji BIOZ, o) wszystkie inne roboty niezbędne do wykonania zadania Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zamówienia jak i roboty będą wykonane przez Wykonawcę z obowiązującymi przepisami, normami budowlanymi, przepisami BHP. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 266 ze zm.). Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ, Wykonawca zabezpieczy, oznakuje i ubezpieczy teren budowy. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy włącznie z wbudowanymi materiałami. Okres gwarancji i rękojmi ustala się na 60 miesięcy dla całości zamówienia. Udzielając gwarancji wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału lub urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. UWAGA: Zamawiający zaleca odbycie wizyty na terenie budowy. Szczegółowy zakres robót, określony jest w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: 1) pozwolenie na budowę nr 905/19 z dnia 06.08.2019r. wraz z postanowieniem z dnia 17.09.2019r. 2) projekt budowlano – wykonawczy budowy kanalizacji sanitarnej do nieruchomości przy ul. Ceramicznej w Sierakowicach dla potrzeb budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego, 3) geologia, 4) skany uzgodnień, 5) przedmiar robót, 6) STWOiR. UWAGA: Wszelkie nazwy własne produktów użyte w Specyfikacji Technicznej, Dokumentacji Projektowej lub Przedmiarze robót winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami / urządzeniami równoważnymi pod warunkiem spełnienia zapisów STWiOR z zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wymaganych przez Zamawiającego. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca, w szczególności Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokonuje zakupu materiałów, usług oraz ponosi koszty opłat administracyjnych, jak również opłaca pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w związku z realizacją prac stanowiących przedmiot zamówienia powstanie obowiązek uiszczenia jakiejkolwiek należności: podatkowej, administracyjnej lub skarbowej, Wykonawca zobowiązuje się uiścić ją w terminie określonym w obowiązujących przepisach prawa. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia do dnia 27.01.2020 r. do godz. 9.00 wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) kosztorys ofertowy uproszczony, 2) dowód wpłaty wadium, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) - wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ ; 4) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach