Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej do miejscowości Sadłowice

Gmina Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24100 Puławy, ul. Dęblińska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 874 121 , fax. 818 874 122
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puławy
    ul. Dęblińska 4
    24100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 874 121, fax. 818 874 122
    REGON: 54912800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej do miejscowości Sadłowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Budowa kanalizacji sanitarnej do miejscowości Sadłowice. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - budowę rurociągu tłocznego PE 110 mm o długości 4 068,50 m (wykop otwarty na długości 589,6 m, przewiert sterowany na długości 3 363,90 m) z Sadłowic do msc. Góra Puławska i włączenie do istniejącego rurociągu; - wykonanie 4 przewiertów sterowanych w pasie drogi wojewódzkiej Nr 743 o łącznej długości 115,0 m; - budowę przepompowni ścieków DN 2000 wraz z zalicznikową elektroenergetyczną linią zasilającą oraz utwardzeniem i ogrodzeniem terenu; - wykonanie zespołu odpowietrzająco –napowietrzającego – 3 sztuki. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem postępowania, d) pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji inwestycji (wytyczenie trasy w terenie oraz inwentaryzacja powykonawcza), e) ewentualne inne nie wymienione prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu. Ponadto w trakcie realizacji robót do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) poniesienie kosztów za zajęcie pasa drogowego (droga wojewódzka Nr 743 - według obowiązujących stawek) oraz przywrócenie pasa drogowego do stanu pierwotnego po wykonanych robotach, zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz warunkami określonymi przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie – Rejon w Puławach, b) uzyskanie ewentualnych innych, stosownych decyzji – niezbędnych przy realizacji zadania, c) zabezpieczenie terenu budowy i prowadzenie robót budowlanych zgodnie z warunkami wydanymi przez Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Lublinie, d) realizacja zaleceń z protokołu Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Starostwa Powiatowego w Puławach, e) powiadomienie administratorów istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego o terminie rozpoczęcia robót, f) uwzględnienie prowadzenia robót budowlanych na terenie Lasów Państwowych - Nadleśnictwa Puławy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania przestrzega zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców – w związku z powyższym, jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, producenci bądź dostawcy materiałów, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w tych dokumentach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 25 000 zł, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu (przelew na konto w Banku BGŻ BNP Paribas w Puławach nr konta 17 2030 0045 1110 0000 0221 9450) z adnotacją „wadium – Budowa kanalizacji sanitarnej do miejscowości Sadłowice”, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). Dowód wniesienia wadium (oryginał) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie (pok. 205) Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. Uwaga: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”. Ponieważ jest to okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający Wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: a) kosztorys ofertowy; b) pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – oryginał (jeżeli dotyczy); c) pełnomocnictwo do reprezentacji - oryginał lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia (jeżeli dotyczy). Ponadto Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia (na wezwanie Zamawiającego i w terminie wskazanym w wezwaniu) w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 2 – 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach