Przetargi.pl
Budowa kanalizacji oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie agl. Aleksandrów Kujawski

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej sp. zo.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Kościelna 14
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2824770 , fax. 54 2824770
  • Data zamieszczenia: 2013-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Wodociągowej sp. zo.o.
    ul. Kościelna 14 14
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2824770, fax. 54 2824770
    REGON: 91126460400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pgkiw.alekskuj.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. z udziałem samorządu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji oraz modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie agl. Aleksandrów Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków w Aleksandrowie Kujawskim. W ramach realizacji projektu planuje się budowę oraz modernizację następujących obiektów: 1) Budowa: a) budynek techniczny nr 1 obejmujący: - pomieszczenie urządzeń mechanicznego oczyszczania ścieków; - stację dmuchaw; - stację odwadniania i higienizacji osadu. b) dwa piaskowniki wirowe; c) komora rozdziału ścieków i osadu recyrkulowanego przed reaktorem biologicznym; d) reaktor biologiczny złożony z dwóch ciągów technologicznych obejmujący: - komory predenitryfikacji osadu recyrkulowanego; - komory beztlenowe; - komory niedotlenione; - komory tlenowe; e) komora rozdziału ścieków przed osadnikami wtórnymi; f) dwa osadniki wtórne radialne; g) stanowisko poboru próbek; h) przepompownia osadu i części pływających; i) komora armatury; j) silos na wapno; k) magazyn osadu odwodnionego; l) stanowisko preparatu pix; m) stacja zlewcza ścieków dowożonych; n) zbiornik ścieków dowożonych; 2) Modernizowane: a) pompownia lokalna; b) komory tlenowej stabilizacji osadu (adaptowane z reaktora biologicznego Biooxybloku); c) budynek socjalny; d) budynek techniczny nr 2 (rozbudowany o pomieszczenie kotłowni) e) pomieszczenie krat; f) studzienka wodomierzowa; g) a także sieci technologiczne oraz wod.-kan., elektroenergetyczne oraz opaski, chodniki, drogi 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w SIWZ, Część III - Opis Przedmiotu Zamówienia 3. Pełny zakres i opis przedmiotu zamówienia, zawiera dokumentacja projektowa, na którą składa się: - Projekt budowlany, - Projekty wykonawcze, - Przedmiary robót - jako dokument uzupełniający, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 1) Dokumentacja projektowa jest integralną częścią SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego. Dokumentacja projektowa w formie papierowej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego. 2) Zestawienie dokumentacji projektowej: a) Tom 1 - Projekt budowlany. Branża architektoniczna b) Tom 2 - Projekt budowlany. Branża technologiczna c) Tom 3 - Projekt budowlany. Branża konstrukcyjna d) Tom 4 - Projekt budowlany. Branża architektoniczno- konstrukcyjna e) Tom 6 - Projekt budowlany. Branża drogowa f) Tom 7 - Projekt budowlany branży elektrycznej g) Projekt budowlany- rozbiórka istniejących obiektów wyłączonych z eksploatacji. Branża konstrukcyjna 4. Wykonawca wykonując niniejsze Zamówienie winien uwzględnić wszystkie wymagania Zamawiającego stawiane w SIWZ oraz w Ofercie; 5. Wykonawca zapewni załadunek, dowóz, rozładunek urządzeń i materiałów na miejsce montażu własnym transportem na swoje ryzyko i odpowiedzialność. 6. Koszt transportu winien być wliczony w cenę przedmiotu zamówienia. 7. Na przedmiot zamówienia określony w ust. 5 pkt. 3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia składają się ponadto: 1) organizacja, zagospodarowanie i likwidacja placu budowy oraz właściwe jego oznakowanie, 2) wytyczenie robót budowlanych w terenie, objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkami dokumentacji projektowej, 3) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, 4) sprzątanie oraz zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) zasilanie w energię elektryczną oraz media technologiczne niezbędne do prowadzenia robót i zagospodarowania placu budowy, 6) remonty i naprawę zniszczonej podczas prowadzenia robót nawierzchni w ulicach, drogach i chodnikach, 7) roboty odtworzeniowe dróg i chodników, należy zakończyć protokołem badania zagęszczenia gruntu, 8) przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, 9) próby i odbiory robót z udziałem wymaganych instytucji i Zamawiającego, 10) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z dokumentacją powykonawczą oraz zmianami w ewidencji w 3 egz. w tym 1 na nośniku elektronicznym, 11) dokonanie i uzyskanie odpowiednich zgłoszeń, zezwoleń i pozwoleń umożliwiających użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (m.in. prawa budowlanego, prawa ochrony środowiska, prawa pracy, prawa energetycznego, prawa ochrony przeciwpożarowej) 12) wykonanie rozruchu mechanicznego i technologicznego 13) oraz wszystkie inne roboty, usługi i dostawy które są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Zestawienie materiałów oraz robocizny określone w przedmiarze robót należy traktować jako wyszczególnienie pomocnicze, które ma tylko przybliżyć Wykonawcy zakres i ilość prac do wykonania. W przypadku różnic między projektem a przedmiarem o zakresie oferty decyduje dokument zawierający większy zakres robót. 9. Cena robót podanych w ofercie będzie ceną ryczałtową za całość zamówienia. 10. Wskazane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i sprawdzenia w terenie warunków wykonania niniejszego zamówienia w celu właściwego określenia ceny ofertowej zamówienia. 11. Całość dostaw związanych z realizacją zamówienia leży po stronie Wykonawcy i będzie przez niego nadzorowana i gwarantowana. 12. Całość zamówienia należy wykonać z materiałów nowych, posiadających aktualne atesty. 13. Zamawiający wyjaśnia, że tam gdzie w dokumentacji załączonej do SIWZ (tj. projekcie budowlanym, projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót,), w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia lub w innych dokumentach odnoszących się do przedmiotu niniejszego zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy pzp, Zamawiający przyjmuje oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu niniejszego zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych takich samych lub lepszych od założonych w ww. dokumentach. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne będą takie same lub lepsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach dokumentacji projektowej. 14. Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania odpadów powstałych w wyniku realizacji zadania zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2001 r. nr 62 poz. 628), 15. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881), 2) ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót, jak również ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny, 3) objęcia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych. 16. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymagań przepisów prawa ochrony środowiska i przepisów BHP w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia objętego umową. 17. Wymogi dla okresu gwarancji: 1) Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji ważnej przez minimum 36 miesięcy, od dnia wydania Świadectwa Przejęcia przez Zamawiającego 2) Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty koszt wykonania przeglądów gwarancyjnych co 12 miesięcy od dnia przejęcia Robót potwierdzonego w Świadectwie Przejęcia 3) Gwarancja jakości, musi zapewniać wszelkie naprawy i usuwanie wszystkich usterek i wad jakie powstaną w okresie gwarancyjnym, za wyjątkiem uszkodzeń wynikającej z nieprawidłowej eksploatacji i uszkodzeń mechanicznych spowodowanych przez Zamawiającego; 4) Wykonawca zapewni, że w okresie gwarancyjnym przystąpi do jakiejkolwiek naprawy usuwania usterek i innych działań serwisowych, w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia faktu przez Zamawiającego drogą elektroniczną (email i/lub faks); 5) Przed upływem ostatniego roku gwarancji nastąpi komisyjny przegląd techniczny przedmiotu umowy. Z przeglądu tego sporządzony zostanie protokół. 6) Warunki gwarancji zostały szczegółowo określone we Wzorze Karty Gwarancyjnej, załączonej do części II SIWZ- Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pgkiw.alekskuj.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach