Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej z odtworzeniem nawierzchni ulic i chodników Zlewni Centrum i Zlewni ul. Podmiejskiej oraz Tkackiej w Złocieńcu.

Gmina Złocieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 78-520 Złocieniec, Stary Rynek 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943672022
  • Data zamieszczenia: 2023-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złocieniec
    Stary Rynek 3
    78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943672022
    REGON: 472057810
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej z odtworzeniem nawierzchni ulic i chodników Zlewni Centrum i Zlewni ul. Podmiejskiej oraz Tkackiej w Złocieńcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem pierwszej części zamówienia są roboty budowlane polegające na „Budowie kanalizacji deszczowej z odtworzeniem nawierzchni ulic i chodników Zlewni Centrum i Zlewni ul. Podmiejskiej oraz Tkackiej w Złocieńcu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki nr 1 i 1a do specyfikacji warunków zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3a do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego)Przedmiotem drugiej część zamówienia jest usługa " Wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa kanalizacji deszczowej z odtworzeniem nawierzchni ulic i chodników Zlewni Centrum i Zlewni ul. Podmiejskiej oraz Tkackiej w Złocieńcu”.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, z wyłączeniem przedmiaru robót, oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki nr 1 i 1a do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3b do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy części drugiej zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium dla części pierwszej zamówienia – w wysokości 55 000,00 zł.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto depozytowe zamawiającego PKO BP SA Oddział w Złocieńcu nr: 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 z dopiskiem: „Wadium – Budowa kanalizacji deszczowej – część pierwsza zamówienia”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W odniesieniu do zdolności technicznej zamawiający wymaga, aby wykonawcy dysponowali, co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana przez wykonawcę do:1) dla części pierwszej zamówienia:a) kierowania robotami budowlanymi (będzie pełniła funkcję kierownika budowy), posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie, których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane - posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy w zakresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie (w rozumieniu art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) sieci kanalizacji deszczowej o wartości całkowitej roboty budowlanej co najmniej 500 000,00 zł (brutto),b) kierowania robotami budowlanymi (kierownik robót drogowych) w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie, których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane.2) dla części drugiej zamówienia:a) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie, których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane;b) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń upoważniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie, których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane.2. W odniesieniu do zdolności zawodowej dla części pierwszej zamówienia zamawiający wymaga, aby wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie (zakończyli; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej):1) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie (w rozumieniu art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) sieci kanalizacji deszczowej, o wartości co najmniej 500 000,00 zł (brutto) każda robota budowlanaorazco najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, o wartości co najmniej 300 000,00 zł (brutto) każda robota budowlanalub2) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych wraz z budową lub przebudową sieci kanalizacji deszczowej, o wartości co najmniej 800 000,00 zł (brutto) każda robota budowlana.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej polega, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, zamawiający określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych podmiotów wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdy z podmiotów, na których zdolnościach zawodowych polega wykonawca.3. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs Narodowego Banku Polskiego, zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach