Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Cynowej w miejscowości Białe Błota

Urząd Gminy Białe Błota ogłasza przetarg

  • Adres: 86-005 Białe Błota, ul. Szubińska 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3239090 , fax. 052 3239080
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Białe Błota
    ul. Szubińska 7 7
    86-005 Białe Błota, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3239090, fax. 052 3239080
    REGON: 00053143000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialeblota.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Cynowej w miejscowości Białe Błota
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji deszczowej ulicy Cynowej w miejscowości Białe Błota z rur PCV o średnicy ? 250 mm długości 153 m łączonych na wcisk, rur PCV o średnicy ? 200 mm długości 76,60 m (w tym 44,0 m przyłączy do wpustów ulicznych). Studzienki na kanale głównym z tworzyw sztucznych ? 400 mm, jedynie na końcówkach kanałów ? 1200 mm - żelbetowe. Wpusty uliczne typu D 400/600 (w dwóch wypadkach wpust chodnikowy typu C 250 / 600). Wszystkie studnie rewizyjne winne być przykryte włazami typu ciężkiego klasy D 400. Dodatkowo od strony ulicy Cukierniczej proszę uwzględnić jeden zaślepiony wlot ze skrzyni chłonnych celem przyszłego włączenia do kanalizacji. Oznakowania na podstawie stałej organizacji ruchu, opracowanie organizacji ruchu na czas trwania budowy. Szczegółowy zakres robót niezbędny do podania ostatecznej ceny netto i brutto za całość zadania objętego niniejszym postępowaniem zawierają dokumentacje projektowe i SST stanowiące załączniki do SIWZ. Załączone przedmiary uważać należy za materiały pomocnicze. 2. Do zakresu Wykonawcy należy zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej budowy, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych. 3. Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami. 4. Wykonawcę obowiązuje wizja w terenie. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452320002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655) i posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa Budowlanego, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655), c) złożyli wszystkie wymagane dokumenty określone w pkt VII SIWZ, 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana: a) według formuły: (spełnia - nie spełnia) tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu, jako minimum kwalifikujące do udziału w postępowaniu, b) na podstawie art. 26 ust 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655) Zamawiający będzie zobowiązany wezwać wszystkich Wykonawców, którzy nie złożyli w określonym terminie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierając błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, c) dopuszcza się składanie kserokopii dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu ujawnione w KRS lub w zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oferta sporządzona na formularzu oferty stanowiącym (załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655), c) oświadczenie z art. 44 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r, poz. 1655), d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub ksero zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, f) wykaz zakresu robót które będą realizowane przez podwykonawców, g) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, h) wykaz wykonanych w przeciągu ostatnich 3 lat zadań zbliżonych co do zakresu objętego zamówieniem (wymagane wykonanie kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do gruntu) popartych referencjami (minimum 3 listy referencyjne), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, i) wykaz osób odpowiedzialnych (dotyczy kadry kierowniczej) za realizację zamówienia wraz z kserokopiami uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Techników i Inżynierów Budownictwa, j) oświadczenie o udzieleniu rękojmi / gwarancji na okres 36 miesięcy, k) oświadczenie o akceptowaniu treści projektu umowy (załącznik nr 1 do SIWZ), l) dowód wniesienia wadium. UWAGA: Przedłożone dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem na każdej ze stron. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.bialeblota.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach