Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach Ojca Rafała Chylińskiego, fragmencie ulicy Dominikańskiej oraz fragmencie ulicy Gajewskiego w Warce

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2015-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 00052662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej w ulicach Ojca Rafała Chylińskiego, fragmencie ulicy Dominikańskiej oraz fragmencie ulicy Gajewskiego w Warce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej wg projektu ETAP II - ulice J. Kusocińskiego, R. Chylińskiego oraz odcinek ul. A. Gajewskiego, wg zakresu obrysowanego na projekcie (rys. Nr 1) linią przerywaną koloru zielonego, za wyjątkiem odcinka w ul. J. Kusocińskiego od studni D11 poprzez D28-D29-D30 do studni D31 wykonanego w 2014 r. , z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1. - Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Ojca Rafała Chylińskiego. Niniejsze zadanie stanowi część drugiego etapu inwestycji pn.: Budowa dróg na osiedlu Winiary w Warce. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym wpięcie jej do kanalizacji wykonanej w 2014 r. w ulicy Janusza Kusocińskiego - studnia D31. Zadanie nie obejmuje wykonania przykanalików i posadowienia wpustów ulicznych. W ramach zadania 1 należy wykonać odcinek sieci od studni D31 (studnia została posadowiona w poprzednim etapie) do studni D35 (łącznie ze studnią). Ponadto w ramach niniejszego zadania, w ulicy Rafała Chylińskiego, należy przebudować rozprężną studnię kanalizacji sanitarnej, na przejezdną. Do zadań Wykonawcy realizującego zadanie należeć będzie budowa głównych rurociągów wraz ze studniami kanalizacyjnymi i trójnikami umożliwiającymi wpięcie przykanalików w kolejnym etapie realizacji inwestycji. Wszystkie trójniki należy zaślepić, w sposób szczelny jednocześnie umożliwiający sprawny demontaż podczas budowy przykanalików. Studnie kanalizacyjne należy również przygotować do późniejszego montażu przykanalików, tzn. przygotować otwory i zaślepić je korkami. Zadanie 2. - Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Aleksandra Gajewskiego. Niniejsze zadanie stanowi część drugiego etapu inwestycji pn.: Budowa dróg na osiedlu Winiary w Warce. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym wpięcie jej do kanalizacji wykonanej w ramach pierwszego etapu (2013 r.) oraz wybudowanej w 2014 r. kanalizacji deszczowej w ulicy Janusza Kusocińskiego - studnia D31. Zadanie nie obejmuje wykonania przykanalików i posadowienia wpustów ulicznych. W ramach zadania 2 należy wykonać odcinek sieci poprzez wpięcie go do wykonanego w poprzednim etapie odcinka sieci (ul. A. Lewandowskiej) do studni D27a oraz od studni D31 w kierunku trójnika t28, zgodnie z załącznikiem graficznym, rys nr 1 opracowania - Projekt Wykonawczy Kanalizacja Deszczowa Etap II. Studnie D27a należy wykonać w ramach niniejszego etapu, natomiast studnia D31 została wykonana w poprzednim etapie. Do zadań Wykonawcy realizującego zadanie należeć będzie budowa głównych rurociągów wraz ze studniami kanalizacyjnymi i trójnikami umożliwiającymi wpięcie przykanalików w kolejnym etapie realizacji inwestycji. Wszystkie trójniki należy zaślepić, w sposób szczelny jednocześnie umożliwiający sprawny demontaż podczas budowy przykanalików. Studnie kanalizacyjne należy również przygotować do późniejszego montażu przykanalików, tzn. przygotować otwory i zaślepić je korkami. Zadanie 3. - Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Dominikańskiej. Niniejsze zadanie stanowi część drugiego etapu inwestycji pn.: Budowa dróg na osiedlu Winiary w Warce. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym wpięcie jej do kanalizacji wykonanej w ramach pierwszego etapu (2013 r.) oraz wybudowanej w 2014 r. kanalizacji deszczowej w ulicy Janusza Kusocińskiego na odcinku od studni D11 do studni D31. Zadanie nie obejmuje wykonania przykanalików i posadowienia wpustów ulicznych. W ramach zadania 3 należy wykonać odcinek sieci poprzez wpięcie go do wykonanego w poprzednim etapie odcinka sieci (skrzyżowanie ul. Dominikańskiej i ul. Lewandowskiej) do studni D11 oraz od studni D11 w kierunku trójnika t5, zgodnie z załącznikiem graficznym, rys nr 1 opracowania - Projekt Wykonawczy Kanalizacja Deszczowa Etap II. Studnia D11 została posadowiona w poprzednim etapie. Do zadań Wykonawcy realizującego zadanie należeć będzie budowa głównych rurociągów wraz ze studniami kanalizacyjnymi i trójnikami umożliwiającymi wpięcie przykanalików w kolejnym etapie realizacji inwestycji. Wszystkie trójniki należy zaślepić, w sposób szczelny jednocześnie umożliwiający sprawny demontaż podczas budowy przykanalików. Studnie kanalizacyjne należy również przygotować do późniejszego montażu przykanalików, tzn. przygotować otwory i zaślepić je korkami. Opis dotyczący zadania 1, zadania 2, zadania 3: Podstawowym celem inwestycji jest uporządkowanie gospodarki kanalizacji deszczowej na przedmiotowym terenie. Teren na którym realizowana będzie inwestycja posiada kategorię dróg gminnych o nawierzchni gruntowej. Teren na którym prowadzona będzie budowa graniczy z działkami z indywidualną zabudową jednorodzinną. W pasie drogowym przebiega wodociąg, kanalizacja sanitarna, gazociąg, kable telekomunikacyjne oraz energetyczne. Całość prac budowlanych należy wykonać według dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania całości opracowania projektowego Kanalizacji Deszczowej Etap II wg Projektu Wykonawczego bez względu na podane jednostki obmiarowe bez przykanalików. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz długości wybudowanych sieci dla poszczególnych średnic i ulic. Powyższe materiały dołączy do dokumentów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Po zakończeniu robót budowlanych teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. Należy odtworzyć nawierzchnie jezdni i chodników z zachowaniem zagęszczeń warstw zgodnie z normami i wiedzą techniczną. W roku 2013 r. Gmina Warka, dokonała kompleksowej budowy ulicy A. Lewandowskiej oraz fragmentu ulicy Jesiennej, bezpośrednio przylegających do terenu objętego niniejszą inwestycja. W związku z powyższym bezwzględnie zabrania się niszczenia w/w ulic poprzez przechowywanie materiałów budowlanych, postoju maszyn itp. Zamawiający w sposób szczególny będzie zwracał uwagę na stan powyżej wymienionych ulic po zakończeniu inwestycji. W przypadku uszkodzenia nawierzchni chodników, ścieżki rowerowej, krawężników, jezdni itp. , Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy, włącznie z wymianą materiałów (kostka, krawężniki itp.) na nowe. Na drogach dojazdowych do terenu na którym prowadzona będzie inwestycja istnieje ograniczenie tonażowe do 3,5 T. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i zatwierdzenia stosownej, czasowej organizacji ruchu, zezwalającej na dojazd do placu budowy, po uzyskaniu pozytywnej opinii Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenie złożonej oferty w/w prace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik Nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym oraz ustawą o drogach publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikacji i wymaganiami Zamawiającego, a kierowanie i nadzorowanie robót mogą wykonywać osoby, które posiadają wymagane prawem uprawnienia i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Integralną częścią specyfikacji jest projekt techniczny i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, który określa parametry techniczne , jakościowe - z odwołaniem się do aprobat i atestów, standardu oraz sposobu wykonania urządzeń technologicznych. Podane informacje należy uwzględnić na etapie przygotowywania oferty. Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Oferent powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty. Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach oraz zakres prac określony w SIWZ, realizowanych zgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy na podstawie dostarczonego przedmiaru robót i załączyć go do oferty. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys ofertowy ze względu na ryczałtowy sposób wynagradzania , będzie miał również charakter informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ oraz STWiOR. Zamawiający nie będzie badał zgodności podstawy wyceny, ani ilości robót w złożonych przez oferentów kosztorysach ofertowych. Załączone kosztorysy mają charakter informacyjno pomocniczy. Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające z dokumentacji, SIWZ, STWiOR, jak również nie ujęte w dokumentacji projektowej , a niezbędne do wykonania zadania jak np. odtworzenie nawierzchni w celu doprowadzenia do przejezdności tłuczniem kamiennym 4÷31,5 mm, warstwa 15 cm, na szerokości wykonanych wykopów. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń/materiałów (rozwiązań) równoważnych w stosunku do urządzeń/materiałów (rozwiązań) projektowych. W wypadku złożenia oferty na urządzenia/materiały równoważne, parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe oferowanych urządzeń/materiałów równoważnych muszą być najmniej takie same, jak parametry urządzeń projektowych. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowymi urządzeń/materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń/materiałów w stosunku do przyjętych w projekcie oraz muszą być załączone do oferty. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 6 i dołączone do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia/materiały były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia/materiały sprawdzone, katalogowe, spełniające wymogi dokumentacji przetargowej, pracujące na innych zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata. Oferta Wykonawcy, w której zostanie stwierdzone , iż zaproponowane rozwiązania nie są równoważne zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1, pkt 2. Wykonawca zobowiązany jest między innymi do: 1. Opracowania i załączenia do umowy harmonogramu rzeczowo - finansowo - terminowego obejmującego wszystkie pozycje kosztorysu ofertowego - dotyczy wybranego w postępowaniu przetargowym Wykonawcy, umożliwiającego fakturowanie częściowe. 2. Prawidłowego wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami wykonania i odbioru robót oraz z aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, Polskim Prawem Budowlany wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami jak również realizacji warunków określonych w opiniach, uzgodnieniach, decyzjach, pozwoleniach. 3. Zorganizowanie placu budowy oraz wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty (łącznie z tablicą informacyjną wg. Dz. U. Nr 108, poz. 953 z 2002 r.) oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania (w ciągu dnia i po zmierzchu) na własny koszt. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. 5. Współpracy z Zamawiającym. 6. Koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców. 7. Opracowania, uzgodnienia i zatwierdzenia oraz wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu własnym staraniem i na własny koszt, po uzyskaniu pozytywnej opinii Zamawiającego. Wykonawca w powyższym opracowaniu musi zapewnić dojazdy do posesji i utrzymanie ich w stanie przejezdności. 8. Przygotowanie obiektów i wymaganych dokumentów odbiorowych (2 egzemplarze) do dokonania odbioru przez Zamawiającego wraz z instrukcją konserwacji wykonanych obiektów budowlanych na własny koszt. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane , ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. 9. Zgłaszanie robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach. 10. Utrzymania terenu robót w należytym porządku (między innymi utrzymywanie terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych - usuwanie gruzu, ziemi i odpadów), zabezpieczenia placu budowy w czasie prowadzenia prac oraz przestrzeganie przepisów BHP. 11. Zapewnienia kierownictwa nad robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe; stosowne oświadczenie kierownika budowy wraz z kopią uprawnień i zaświadczeń z izby, w dwóch egzemplarzach, dostarczone Zamawiającemu w dniu wprowadzenia na budowę. 12. Zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych. 13. Likwidacji placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. 14. Zapewnienia własnym staraniem i na swój koszt, na czas budowy, wszelkich mediów oraz ponoszenia kosztów tych mediów. 15. Wykonania dokumentacji powykonawczej budowlanej uwzględniającej wszelkie zmiany (wraz z uzgodnieniami zmian w ZUD oraz zgodą projektanta - w razie potrzeby) w trzech egzemplarzach na własny koszt. 16. Przeprowadzenia przed odbiorem przewidzianych w przepisach prób i sprawdzeń wykonanej sieci kanalizacji deszczowej ( w tym monitoring wizyjny wykonanej sieci w wersji papierowej i na płycie CD przed odbiorem końcowym) . O terminie ich przeprowadzania Wykonawca zawiadamia Zamawiającego oraz inspektora nadzoru nie później niż 5 dni przed terminem wyznaczonym do wykonania prób i sprawdzeń. 17. Przygotowania obiektu w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w tym przygotowania wszystkich niezbędnych dokumentów (między innymi treści wniosku i załączników) we współpracy z Zamawiającym oraz poniesienia kosztów z tym związanych. 18. Pokrycia wszelkich ewentualnych szkód powstałych z winy Wykonawcy podczas realizacji zamówienia. W razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót lub ich części bądź kradzieży urządzeń i materiałów naprawia je niezwłocznie i doprowadza do stanu poprzedniego Wykonawca 19. Ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacja prac. 20. Skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego, usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca. 21. Ponoszenia odpowiedzialności za szkody i straty w robotach spowodowane przez Wykonawcę przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 22. Posiadania na okres od daty rozpoczęcia do terminu ukończenia robót polis ubezpieczeniowych na własny koszt obejmujących co najmniej: - ubezpieczenia od zniszczenia wszelkiej własności prywatnej spowodowanego działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy, w tym np. uszkodzenia pojazdu - ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowany działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy w odniesieniu do osób upoważnionych do przebywania na terenie robót oraz osób trzecich, które nie są upoważnione do przebywania na terenie robót, - ubezpieczenie od zniszczeń robót objętych umową, zniszczeń i kradzieży materiałów i sprzętu oraz innego mienia podczas robót. 23. Obsługi geodezyjnej niezbędnej do zrealizowania zadania (np. tyczenie wraz ze stosownym wpisem do dziennika budowy, szkice tyczenia) włącznie z dokumentacją geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, na własny koszt. Przekazanie powyższej zatwierdzonej dokumentacji geodezyjnej Zamawiającemu w co najmniej 5 egzemplarzach, w terminie do 30 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego. Do dokumentacji odbiorowej Wykonawca załączy 1 egzemplarz dokumentacji geodezyjnej podpisany przez uprawnionego geodetę. W ramach zadania będącego przedmiotem zamówienia do zadań Wykonawcy należało będzie również wykonanie dokumentacji geodezyjnej dla odcinków sieci od trójnika t1 w kierunku trójnika t2 oraz od studni D24 w kierunku trójnika t20, wykonanych w 2013 r. 24. Zgłaszania obiektów i robót do odbioru. 25. Prowadzenia Dziennika Budowy i udostępnianie go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów oraz innym osobom upoważnionym np. Organom Nadzoru Budowlanego. 26. Przygotowanie obiektów i wymaganych dokumentów do dokonania odbioru przez Zamawiającego. 27. Informowania inspektora nadzoru o terminie zakończenia robót ulegających zakryciu oraz terminie odbioru robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest na własny koszt odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego. 28. Umożliwiać wstęp na teren wykonywanych robót pracownikom organów Państwowego Nadzoru Budowlanego, do których należy wykonanie zadań określonych ustawą Prawo Budowlane oraz udostępnienie im danych i informacji wymaganych tą ustawą. 29. Umożliwiania wstępu na teren prowadzonych robót upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego i Projektanta 30. Do realizacji przedstawionego wyżej zakresu robót należy zastosować normy określone w dokumentacji technicznej oraz STWiOR, wszelkie obowiązujące normy i przepisy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz sztuka budowlaną. 31. Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe), w tym wykaz długości wybudowanych sieci dla poszczególnych średnic i ulic. Powyższe materiały dołączy do materiałów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa - załącznik nr 8, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik oraz przedmiary robót - załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach