Przetargi.pl
BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. PADEREWSKIEGO, REMONT ISTNIEJĄCEGO CHODNIKA WRAZ Z WJAZDAMI NA POSESJE, REMONT I WYMIANA JEZDNI Z GRUNTOWO-TŁUCZNIOWEJ NA MINERALNO-ASFALTOWĄ

Miasto Luboń ogłasza przetarg

  • Adres: 62-030 Luboń, pl. E. Bojanowskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 813 00 11 , fax. 61 813 00 97
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Luboń
    pl. E. Bojanowskiego 2 2
    62-030 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. 61 813 00 11, fax. 61 813 00 97
    REGON: 00052461900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. PADEREWSKIEGO, REMONT ISTNIEJĄCEGO CHODNIKA WRAZ Z WJAZDAMI NA POSESJE, REMONT I WYMIANA JEZDNI Z GRUNTOWO-TŁUCZNIOWEJ NA MINERALNO-ASFALTOWĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Paderewskiego, remont istniejącego chodnika wraz z wjazdami na posesje, remont i wymiana jezdni z gruntowo-tłuczniowej na mineralno - asfaltową. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Paderewskiego Budowa kolektorów kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Paderewskiego (od D7 do D20), z odprowadzeniem wód deszczowych do odbiornika tj. Strumienia Junikowskiego wraz z budową separatora i remontem - wymianą kolektora na odcinku ul. Krasickiego i Puszkina (D1-D7). Kanał deszczowy w ul. Paderewskiego będzie składać się z dwóch odcinków, tj. kolektora KD - 1 i KD - 2, które zostaną połączone przez studnię połączeniową S-11 w najniższym punkcie wysokościowym ww. ulicy, a następnie poprowadzony zostanie wspólny kanał KD - 1 przez teren działek osób prywatnych (55/2 i 36) do ul. Krasickiego, a następnie w kierunku rowu - Strumienia Junikowskiego poprzez działkę nr 3/34. Zakres zamówienia obejmuje budowę kanałów deszczowych o łącznej długości 655,0 m wraz ze studniami rewizyjnymi ? 1200 i ?1000 oraz przykanalikami. Kolektor deszczowy podzielono na: 1. odcinek KD - 1 o średnicy ? 500 i długości 255,0 m, 2. odcinek KD - 1 o średnicy ? 400 i długości 220,0 m, 3. odcinek KD - 2 o średnicy ? 400 i długości 180,0 m, Na końcowym odcinku kolektora należy zamontować separator koalescencyjny podczyszczający wody opadowe i roztopowe, a następnie kanał zakończyć wylotem betonowym. Na przebudowywanym odcinku kanału (od separatora do D7 ) odtworzyć konstrukcje nawierzchni a na odcinku ul. Krasickiego warstwę ścieralną nawierzchni drogowej wykonać na całej szerokości jezdni po wcześniejszym jej frezowaniu. Budowa nawierzchni drogi i remont chodnika w ul. Paderewskiego na długości ok. 342,43 m. Jezdnia ul. Paderewskiego. Konstrukcję nawierzchni jezdni na długości ok 250,0m należy wykonać jako KR2, a na pozostałym odcinku (ok. 92,43 m) wykonać jako KR3. Jezdnia będzie ograniczona obustronnie krawężnikami obniżonymi na odcinkach wjazdów na posesje oraz przejściach dla pieszych. Chodnik ul. Paderewskiego. Remont chodnika polegać będzie na rozebraniu istniejącej nawierzchni z płytek betonowych i ułożeniu nowej z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej. Chodnik realizowany będzie jako jednostronny - lewostronny na całej długości budowanej jezdni ul. Paderewskiego o szerokości 1,50 m z poszerzeniem do 2,0 m na końcowym odcinku, tj. ok. 62,0 m. Od strony istniejącej zieleni oraz ogrodzeń chodnik ograniczony będzie obrzeżem betonowym. Zjazdy na posesje. Zjazdy na posesje w ciągu remontowanego chodnika wykonane zostaną z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie betonowej B - 7,5. Zjazdy na posesje zlokalizowane po prawej stronie ograniczone będą obrzeżem betonowym na ławie betonowej z oporem i wykonane z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie betonowej B - 7,5 . Zamawiający wymaga wykonania pokryw włazów do studni rewizyjnych na istniejącej kanalizacji sanitarnej i budowanej kanalizacji deszczowej jako tzw. włazy naprawcze żeliwno-betonowe w obudowie z betonowej płyty prefabrykowanej (włazy ciche). Przed rozpoczęciem prac budowlanych na ul. Paderewskiego prowadzone będą roboty sieciowe polegające na wymianie istniejącej sieci gazowej. Prace te realizowane będą na zlecenie PGNiG SPV4. Przewidywany termin zakończenia prac sieciowych to 20.09.2013r. Ze względu na prowadzone prace sieciowe przekazanie placu budowy następować będzie etapami. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia zawarte w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium o wartości 25 000,00 PLN Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank PBS O/Luboń konto 92 9043 1038 3038 0018 5244 0008. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie zamawiającego pokój: Kancelaria w holu. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty - informacja o sposobie jego wniesienia np. na druku oferty. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 09.09.2013 r. do godz. 9:55 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 8.13 (SIWZ) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 8.9., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Pzp art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Pzp art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn należących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubon.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach