Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Nałęczowskiej w Bochotnicy (od km 21+467 do km 22+517)

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Nałęczowskiej w Bochotnicy (od km 21+467 do km 22+517)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Budowie kanalizacji deszczowej w ul. Nałęczowskiej w Bochotnicy (od km 21+467 do km 22+517) Kod Słownika Zamówień CPV: 45110000-1,45112000-5, 45231300-8, 45246200-5 zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia: Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje: - roboty pomiarowe, - rozbiórkę nawierzchni bitumicznej, - rozbiórkę nawierzchni z brukowca, - rozbiórkę podbudowy z kruszywa, - wykonanie wykopów z pełnym umocnieniem ścian, - podłoża pod kanały, - montaż rurociągów z tworzyw sztucznych, - montaż studni rewizyjnych z tworzyw sztucznych, - montaż studni ściekowych z tworzyw sztucznych, - montaż separatora wód deszczowych, - wykonanie wylotu kanału do rzeki wraz z umocnieniem dna i skarp rzeki, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych: warstwa wiążąca i ścieralna. Wartość zamówienia: 2.020.083,08 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20.200,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy dwieście 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy na minimum 3 budowach o wartości minimum 500 000 zł każda, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i doświadczenie zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Dysponowanie minimum jedną osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej uprawniające do kierowania robotami drogowymi oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i doświadczenie zdolnej do wykonania zamówienia. 3) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 robót budowlanych odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wybudowanie sieci kanalizacji deszczowej o zakresie nie mniejszym niż 0,5 km każda, z podaniem daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Dysponowanie jednostkami sprzętu i środkami transportu wymienionymi poniżej: Koparka o pojemności łyżki 0,25 m3 i więcej -min.2 ; Ładowarka o pojemności łyżki 0,75 m3- min.1; Samochód skrzyniowy o ładowności 5t lub więcej- min.1; Samochód samowyładowczy o ładowności min 10 t - min.2;Żuraw samochodowy o udźwigu 5-6 t- min.1;Ubijaki mechaniczne-min.3;Zagęszczarki mechaniczne-min.3; Pompa wirowa o mocy do 2,5 KW i wydajności do 15m3/h-min.1;Agregat prądotwórczy o mocy ok. 5 KW-min.1;Piła do cięcia asfaltu-min.2; Walec samojezdny stalowy statyczny 10 t-min.1;Skrapiarka do bitumu -min.1; Frezarka drogowa ze sterowaniem elektronicznym lub mechanicznym- min.1 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 3 robót zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonana należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobami zdolnymi do pełnienia funkcji: kierownika budowy do kierowania robotami drogowymi wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych; kierownika robót wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych branży drogowej, kserokopiami aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. Dla osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych należy dołączyć także życiorys zawodowy z wykazanym doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy na minimum 3 budowach o wartości minimum 500 000,00 zł każda. 5) Wykaz potencjału technicznego. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach