Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Mastalerza w Chojnicach

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1 1
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
    REGON: 00052345900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Mastalerza w Chojnicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Mastalerza w Chojnicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót (które mająformę pomocniczą) dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz udzielonym pozwoleniem na budowę przez Starostę Chojnickiego Nr AB.7351-988-08 z dnia 25 lutego 2009 r. Wykonawca winien zapoznać się z terenem budowy i wnieść ewentualne uwagi na etapie i w terminie ogłoszonego przetargu. Zakres zamówienia obejmuje budowę : Sieci kanalizacji deszczowej o średnicach PCV o 200 mm o długości 189,0 m; PCV o 250 mm o długości 207,0 m; PCV o 315 mm o długości 81,0 m oraz PCV o 400 mm o długości 234,0 m wraz ze studzienkami - 17 szt.. , wpustami ulicznymi - 24 szt., przykanalikami ? 160 97,1 mb oraz przebudowę odcinka sieci w ul. 18 Pułku Ułanów z ? 250 na 315 na długości 63,0 mb wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi - z kostki betonowej (polbruk 8) z zagęszczeniem gruntu. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa przyłączy ? 160-230 mb do posesji w pasie drogi. Badania geotechniczne wykazały, iż na terenie budowy kanalizacji deszczowej jest niejednorodność gruntów, obejmujących grunty słabonośne. Wobec czego należy wycenić wymianę istniejącego gruntu na piaszczysto - żwirową wraz z zagęszczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324116
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest spełnić następujące warunki: 1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp tj. a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej trzy roboty budowlane ( w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie ) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. - Kierownik budowy - posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d.posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. e.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; f.udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 60 miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - załącznik nr 3. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Uwaga: Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem, w terminie jak powyżej (z treści pieczęci lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia w ofercie: a. Wykazu osób (załącznik nr 5), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz dokumentów stwierdzających, że osoba (y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych + aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa ( kierownik budowy) b. Wykazu wykonanych co najmniej trzech robót budowlanych (w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 4 do SIWZ. c.W celu potwierdzenia, że posiada aktualne ubezpieczenie Wykonawca musi dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; d. W celu potwierdzenia okresu gwarancyjnego złoży oświadczenie na formularzu oferty. Inne dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp 3. Tabela elementów scalonych - załącznik nr 6 do SIWZ 4. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony według własnych indywidualnych kalkulacji z podaniem składników cenotwórczych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach