Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
- Data zamieszczenia: 2013-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
REGON: 00052478900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Cichej w Grodzisku Mazowieckim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Cichej w Grodzisku Mazowieckim.Wielkości charakterystyczne dla podstawowego zakresu robót:demontaż istniejącej jezdni-672,75 m2, demontaż istniejącego kanału betonowego fi 300 mm- 12,0 mb, demontaż istniejących studni fi 1200 mm- 2 szt.,kanał deszczowy z rur żel. sferoidalnych fi 400 mm- 145,0 mb, kanał deszczowy z rur PVC fi 315 mm-273,5 mb, studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200 mm-14 szt.,przykanaliki deszczowe z rur fi 200 mm-37,5 mb, studzienki betonowe fi 500 mm z wpustem ulicznym- 11 szt.,odtworzenie nawierzchni jezdni z podbudową-672,75 m2 (warstwa wiążąca z asfaltobetonu dla ruchu KR-3 gr. 7 cm, podbudowa z mieszanki związanej Rc-1,5 MPa spełniająca wymogi normy PN-EN 13285 gr. min. 20 cm z zagęszczeniem do wskaźnika Is 1,0, warstwa ubitego piasku gr. 10 cm ) 2. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady od daty końcowego odbioru robót. Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia należy wykonywać na postawie dokumentacji projektowej oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (przedmiary robót załączono pomocniczo). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:6 000,00 PLNSłownie: sześć tysięcy złotych. 2.Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p. , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie./dopuszcza się równoważną treść zobowiązania/ 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa odwodnienia w ulicy Czubińskiej w Milanówku
Dodano: 2016-07-26 - Rozbudowa kanalizacji deszczowej w ul. Zwycięstwa i Brzozowej w Żurominie - budowa separatorów
Dodano: 2016-07-25 - Budowa odwodnienia na terenie miasta Milanówka
Dodano: 2016-06-30 - wykonanie odwodnienia osuwiska poprzez budowę kanalizacji deszczowej na ul. Kolejowej w Sochaczewie
Dodano: 2016-06-28 - Budowa odwodnienia ulic Wiosennej i Baśniowej w miejscowości Stok Lacki - Folwark
Dodano: 2016-05-18 - Budowa odwodnienia ul. Wylot z odwodnieniem skrzyżowania ulicy Wylot i Wiejskiej na terenie miasta Milanówka
Dodano: 2016-02-26 - Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Miklaszewskiego w Dawidach Bankowych.
Dodano: 2016-02-16 - Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2016-01-28 - Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Długiej w Dawidach Bankowych - Zadanie nr 1 Wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Szlacheckiej w Dawidach Bankowych- Zadanie nr 2
Dodano: 2015-10-02 - Wykonanie odwodnienia w ul. Słowików i Skowronków w Pęcicach Małych - nr sprawy: ZP.271.2.40.2015
Dodano: 2015-08-19