Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej w ramach wieloletniego zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa nowych kwater wraz z alejkami na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Zachodniej wraz z ogrodzeniem”

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej w ramach wieloletniego zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa nowych kwater wraz z alejkami na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Zachodniej wraz z ogrodzeniem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacyjnej zewnętrznej przeznaczonej do odprowadzania ścieków opadowych (kanalizacji deszczowej) pod nowe kwatery na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Zachodniej w Słupsku w ramach wieloletniego zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa nowych kwater wraz z alejkami na Cmentarzu Komunalnym przy ul. Zachodniej wraz z ogrodzeniem”. Dokumentacja projektowa, w tym projekt budowlano-wykonawczy dla zadania inwestycyjnego obejmuje swym zakresem rozbudowę kwater z alejkami oraz odwodnienie terenu z rozbudową instalacji wodociągowej (załącznik nr 11 do SIWZ). Zakres niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia obejmuje wykonanie części robót wynikających z dokumentacji projektowej, w zakresie budowy kanalizacji deszczowej (załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ) 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Odprowadzenie wód deszczowych przez wpusty: a) PVC DN 200 o długości L=2,7m – Wp3-D1, b) PVC DN 250 o długości L=112,81m – D2-D1-Di2-5); 2) Wykonanie drenażu: odcinek D2-Di2; 3) Inne roboty towarzyszące, wynikające z opisu w SIWZ i specyfiki technicznej zamówienia. 3. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) Zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zadania; 2) Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia i ubezpieczenia; 3) Zastosowanie sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zastosowanie się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego; 4) Zapewnienie, aby osoby, którymi posługuje się Wykonawca przy realizowaniu umowy nie spożywały alkoholu, ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie robót realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego od osób, o których mowa powyżej zgodę na kontrolę trzeźwości tych osób, podczas ich pobytu na terenie robót realizowanych dla Zamawiającego; 5) Zaopatrzenie placu budowy w wodę, energię elektryczną, ewentualne ogrodzenie oraz pozostałe niezbędne elementy placu budowy – we własnym zakresie, a także zainstalowanie na własny koszt liczników wody i energii elektrycznej w okresie realizacji robót, wyposażenie pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia robót, w tym wyposażenie pracowników w odzież roboczą, oznakowaną czytelną nazwą firmy; 6) Zabezpieczenie i utrzymanie terenu budowy jak i w bezpośrednim sąsiedztwie w trakcie realizacji robót ze względu na specyfikę miejsca prowadzenia robót (cmentarz komunalny) oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z terenu budowy; 7) Koszty składowania i dowozu materiałów nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są ujęte w cenie oferty; 8) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia; 9) Zorganizowanie i prowadzenie robót z należytą starannością, z zachowaniem procesu technologicznego; 10) Zapewnienie bieżącej czystości w otoczeniu terenu, na którym wykonywane są roboty oraz uporządkowania go (oczyszczenia z piasku, błota, liści itp.) po zakończeniu robót; 11) Zabezpieczenie na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informacji o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzonej przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą należy przekazać w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w formie zeskanowanej w rozdzielczości min. 300 dpi mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formacie bmp lub tiff bez kompresji - w jednym egzemplarzu; 12) Zapewnienie kontroli jakości robót i materiałów oraz przekazanie Zamawiającemu deklaracji zgodności na materiały i prefabrykaty przed ich wbudowaniem. Natomiast badania materiałów (atesty, aprobaty, certyfikaty) należy przekazać Zamawiającemu przy robotach zanikających oraz przy odbiorze końcowym całości robót; 13) Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z Zamawiającym i działania na jego rzecz w całym okresie realizacji zamówienia; 14) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu powstałe w wyniku niewykonania bądź nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszego zamówienia. Wykonawca będzie ponosił też odpowiedzialność za inne działania lub zaniechania pracowników świadczących niniejszą usługę i osób trzecich, którymi będzie posługiwał się w celu wykonania niniejszego zamówienia oraz będzie ponosił pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników świadczących niniejszą usługę i osób trzecich, wynikające bezpośrednio z wykonywanych prac, spowodowane z winy Wykonawcy; 15) Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacja zamówienia. 4. WYMAGANIA OGÓLNE: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia; 2) Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót; 3) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za jakość i terminowość wykonania umowy oraz wobec Zamawiającego i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania robót/prac, w tym dostawy urządzeń; 4) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia; 5) Materiały, które będą wbudowane muszą odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, z późn. zm.); 6) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zadania. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 992). Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty; 7) Przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych, które nie zostaną użyte do wbudowania na miejscu. Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt; 8) Za wypadki oraz szkody powstałe na przejętym terenie od momentu otrzymania zgłoszenia do momentu odebrania prac przez Zamawiającego, w czasie wykonywania robót/prac, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca. 9) Całość robót/prac należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe; 10) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością z uwagi na specyfikę miejsca prowadzenia robót (cmentarz komunalny); 11) Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych w miejscach zbliżeń do drzew i krzewów, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub korzeni i części nadziemnej krzewów powinny być wykonane ręcznie, w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony; 12) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie wykonywanych robót w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 13) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie roboty i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 5. GWARANCJA I RĘKOJMIA NA WYKONANE ZAMÓWIENIE. 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót budowlanych, przy czym okres gwarancji na urządzenia zainstalowane zgodnie z dokumentacją projektową będzie odpowiadał co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru. Okres gwarancji na wykonane zamówienie stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze 40 % i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale XIV SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia będzie objęty rękojmią przez okres równy okresowi udzielonej gwarancji na wykonane Zamówienie; 3) Zamawiającemu przysługują roszczenia z tytułu rękojmi niezależnie od roszczeń z tytułu udzielonej gwarancji na wykonane zamówienie. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 917, z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji zamówienia 1 osoby, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia, wykonująca czynności polegające na wykonywaniu robót ziemnych. Szczegółowe wymagania w tym zakresie opisano w rozdziale III pkt 12 SIWZ. 7. Zamawiający nie wymaga przedstawienia na piśmie Programu Zapewnienia Jakości (PZJ). Zagadnienia sposobu wykonywania robót, możliwości technicznych, kadrowych i organizacyjnych gwarantujących wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną budowy kanalizacji deszczowej zostaną omówione przy przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące polskich złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z zachowaniem terminów podanych w pkt III.7) 1.1) niniejszego ogłoszenia, 3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa dokumenty, o których mowa w rozdziale III. 4) niniejszego ogłoszenia oraz dokumenty, o których mowa w rozdziale III.5.1) niniejszego ogłoszenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4) niniejszego ogłoszenia. 4. Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników do oferty należy dołączyć uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego Wykonawcy. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach