Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej ulicy Majdan w Chełmie - II

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Chełmońskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5633228 , fax. 082 5633839
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Chełmońskiego 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5633228, fax. 082 5633839
    REGON: 11019875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm-chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Miejska jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej ulicy Majdan w Chełmie - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej ulicy Majdan w Chełmie - II etap. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, przy pojemności łyżki koparki: 0,40 m3 - grunt kat. III-IV, samochód do 5 t (103,50 m3), 2) ażurowe umocnienie ścian wykopów, wraz z rozbiórką, palami szalunkowymi (wypraskami), w gruntach suchych kat. III-IV, przy wykopach o szerokości do 1 m i głębokości do 3,0 m (103,5 m3), 3) zasypywanie wykopów o ścianach pionowych, z ręcznym zagęszczeniem, przy szerokości wykopu od 0,8 do 2,5 m i głębokości ponad 1,5 do 3,0 m - grunt kat. I-III (85,5 m3) 4) zakup piasku z transportem (85,5 m3) 5) przewiert oraz przeciąganie rurociągów przewodowych przy średnicy nominalnej rurociągu 600 mm (292,00 m), 6) studnie rewizyjne z kręgów betonowych, wykonywane w gotowym wykopie, o średnicy kręgów 1200 mm i głębokości studni 3 m (3,00 szt.), 7) osadzenie włazów żeliwnych samopoziomujących w studzienkach i komorach (2,00 szt.). 3. Szczegółowy zakres robót opisanych w pkt. III. 1 i 2 SIWZ określa dokumentacja projektowa (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ). 4. W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) na 16 tygodni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót polegających na przejściu z kanałem pod torami kolejowymi Wykonawca na własny koszt złoży do PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Lublinie wniosek na opracowanie regulaminu tymczasowego prowadzenia ruchu pociągów. Po otrzymaniu zatwierdzonego regulaminu, jeśli roboty będą wymagały zamknięcia toru lub ograniczenia w ruchu pociągów Wykonawca na 15 tygodni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót zgłosi na piśmie tę potrzebę, 3) uzgodnienie i zgłoszenie wszystkich robót prowadzonych na terenie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Lublinie z Sekcją Eksploatacji w Chełmie, 4) zapewnienie nadzoru pracownika Sekcji Eksploatacji w Chełmie nad robotami prowadzonymi na terenie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Lublinie, 5) uzyskanie zgody na wejście w teren kolejowy od PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Lublinie przed przystąpieniem do robót, 6) uzyskanie wszelkich innych dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w terenie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Lublinie, 7) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 8) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 9) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 10) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, 11) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych) wraz z nadzorem właścicielskim, 12) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 13) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 14) uporządkowanie placu budowy, 15) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 16) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 17) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 18) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych, niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, w sposób zgodny i z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia w celu kontroli prawidłowości wykonania niniejszego zamówienia. 19) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 20) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów); 21) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9 400,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy czterysta PLN 00/100) w terminie i na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm-chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach