Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej ul. Sosnowej, Świerkowej, Akacjowej i Brzozowej w Tobolicach Gmina Rzekuń

Gmina Rzekuń ogłasza przetarg

  • Adres: 07-411 Rzekuń, ul. Kościuszki 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7617301 w. 47 , fax. 29 7617302
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzekuń
    ul. Kościuszki 33 33
    07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie
    tel. 29 7617301 w. 47, fax. 29 7617302
    REGON: 55066795900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej ul. Sosnowej, Świerkowej, Akacjowej i Brzozowej w Tobolicach Gmina Rzekuń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kanalizacji deszczowej dróg gminnych ulic: Sosnowa, Świerkowa, Akacjowa i Brzozowa w Tobolicach Gmina Rzekuń. Niniejsze zadanie obejmuje wykonanie: roboty przygotowawcze; roboty konserwacyjne; czyszczenie 4 szt. istniejących studzienek ściekowych wraz z utwardzeniem nawierzchni terenu wokół krat kostka betonową o gr. 8 cm o łącznej powierzchni 5 m2. regulacja wysokościowa krat na istniejących studzienkach ściekowych; wykonanie odciążenia studzienek rewizyjnych zlokalizowanych w pasach drogowych i wjazdach na posesje prywatne, studzienki zlokalizowane w pasach drogowych zwieńczyć włazami klasy D400; wykonanie 4 szt. przecisków rurą stalową o śr. 219 mm na przejściach poprzecznych drenażu pod ul. Brzozową; wykonanie rurociągu drenarskiego o średnicy 150 mm w otulinie z geowłókniny i obsypce 50x50 cm ze żwiru frakcji 16-32 mm; wykonanie przepustów betonowych o śr. 500 mm pod zjazdami na działki prywatne. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót; prowadzenia robót zgodnie z Dokumentacją Budowy i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i SIWZ; wykonania na własny koszt wytyczenia trasy sieci i przyłączy, oraz obsługi geodezyjnej; wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egzemplarzach; przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane; przedstawienia protokołów badań gruntu wskaźnik zagęszczenia; przywrócenie pasa drogowego do stanu pierwotnego; poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego i opracowania projektu czasowej organizacji ruchu; dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia; odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt; zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi, z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w ustawie Prawo Budowlane tj. posiadających certyfikat; zapewnienia przejezdności dróg i utrzymania bezpieczeństwa terenu budowy, oraz robót poza placem budowy, a w szczególności: zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób nieupoważnionych zapewniając bezpieczne dojścia i dojazdy do istniejących posesji; powiadomienie właścicieli prywatnych posesji o zamiarze wykonywania robót; ewentualne zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych; zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej i zebranie niezbędnych informacji do sporządzenia oferty; Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z zakresem rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają SIWZ, projekt budowlany, szczegółowa specyfikacja techniczna, przedmiary robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie ww dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej- w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a dokumentami pomocniczymi w tym przedmiary robót - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324518
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert dołączając do składanej oferty. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 35 8922 0009 0002 4673 2000 0020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje art. 46 - Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzekun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach