Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi w ul. 3- go Maja w Koluszkach na odcinku od ul. Brzezińskiej do ul. Czarneckiego

Urząd Miejski w Koluszkach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-040 Koluszki, ul. 11-go Listopada 65
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7256700 , fax. 044 7145840
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koluszkach
    ul. 11-go Listopada 65 65
    95-040 Koluszki, woj. łódzkie
    tel. 044 7256700, fax. 044 7145840
    REGON: 59064836200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej drogi w ul. 3- go Maja w Koluszkach na odcinku od ul. Brzezińskiej do ul. Czarneckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na : 1) budowę kanalizacji deszczowej w ulicy 3 - go Maja w Koluszkach na odcinku od ulicy Brzezińskiej do ulicy Czarneckiego o orientacyjnej długości 750 mb. 2) wykonanie odtworzenia całej nawierzchni bitumicznej drogi po zrealizowanych robotach kanalizacyjnych. 3) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie obejmującym ewentualne usunięcie kolizji istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z projektowaną siecią kanalizacji deszczowej oraz, 4) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas realizacji robót. 5) pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaną dokumentacją projektową. Miejsce realizacji: ul. 3 - go Maja w Koluszkach ( na odcinku od ulicy Brzezińskiej do ulicy Czarneckiego w Koluszkach ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Załączenie wypełnionego formularza oferty i formularza cen jednostkowych za poszczególne elementy i składniki dokumentacji projektowo- kosztorysowej, 2) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 / 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058 ) 3) Załączenie wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych. Na potwierdzenie należy załączyć następujące uprawnienia: a) budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej o zakresie wodociągowo - kanalizacyjnym - minimum 1 osoba. b) budowlane do projektowania w zakresie drogowym - minimum 1 osoba z aktualnymi zaświadczeniami w/w osób o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Załączenie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat prac związanych z projektowaniem kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o długości powyżej 1,0 km każda realizacja, potwierdzonych referencjami, że prace zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 2 referencji nie będzie rozpatrywana. 5) Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. 6) W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) Spełnienie innych wymagań zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty i formularz cen jednostkowych za poszczególne elementy i składniki dokumentacji projektowo- kosztorysowej, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 / 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058 ) 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych. Na potwierdzenie należy załączyć następujące uprawnienia: a) budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej o zakresie wodociągowo - kanalizacyjnym - minimum 1 osoba. b) budowlane do projektowania w zakresie drogowym - minimum 1 osoba z aktualnymi zaświadczeniami w/w osób o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat prac związanych z projektowaniem kanalizacji sanitarnych lub deszczowych o długości powyżej 1,0 km każda realizacja , potwierdzonych referencjami, że prace zostały wykonane z należytą starannością. Oferta bez 2 referencji nie będzie rozpatrywana. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym niż 6 miesięcy od terminu składania ofert, ale potwierdzonej przez organ wydający ( nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert ), że stan faktyczny jest aktualny z zapisami w w/w dokumencie. 6) W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach