Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice

Urząd Gminy Wilkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, ul. Wyzwolenia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4990077 w. 307 , fax. 033 4990077 w. 420
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilkowice
    ul. Wyzwolenia 25 25
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    tel. 033 4990077 w. 307, fax. 033 4990077 w. 420
    REGON: 00054981000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice. 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej ul. Klimczoka w Bystrej w Gminie Wilkowice. Budowa kanalizacji obejmuje wbudowanie dwóch odcinków rurociągów od studni D60 do WB7 oraz od D65 do WB8 o średnicy od ?300 do ?500 wraz z zabudową dwóch seperatorów i dwóch wylotów brzegowych. Inwestycja nie obejmuje budowy przykanalików i wpustów ulicznych. Łączna długość kanalizacji wynosi ok. 310 mb KOD CPV: 45.23.21.30-2, 45.23.13.00-8 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik Nr 6 do SIWZ - Wzór umowy Załącznik Nr 7 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 8 do SIWZ - Projekt budowlano - wykonawczy Załącznik Nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321302
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; b. udokumentują, iż dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej/sanitarnej/wodociągowej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, posiadającej wyżej określone uprawnienia; c/ udokumentują wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. dot. budowy/przebudowy sieci kanalizacji deszczowej/sanitarnej/wodociągowej, d. udokumentują posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę cenową sporządzoną wg wzoru oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z niżej wymienionymi dokumentami, oświadczeniami i informacjami: A. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu: 1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ; 3. Uwierzytelniona kserokopia odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokument dołącza Wykonawca; 4. pełnomocnictwo jeśli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik dokument dołącza Wykonawca; 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia z podaniem zakresu wykonanych robót, wartości, terminu realizacji, miejsca wykonania, zleceniodawcy. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ; UWAGA: W przypadku, gdy przedstawione w Wykazie wykonanych robót roboty budowlane obejmują szerszy zakres prac, niż roboty związane z wykonaniem kanalizacji deszczowej, wymaga się od Wykonawcy jednoznacznego określenia w w/w dokumencie zakresu rzeczowego wykonanych robót związanych z wykonaniem kanalizacji deszczowej. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej lub wodociągowej oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert - dokumenty dołącza Wykonawca. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osoby/osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia i przynależących do właściwych izb samorządu zawodowego, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji Wykonawca wskazał osobę/osoby którą/którymi będzie dysponował. 8. Uwierzytelniona kserokopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - dokument dołącza Wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwilkowice.rekord.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach