Przetargi.pl
"Budowa kanalizacji deszczowej na terenie gminy Krasne".

Gmina Krasne ogłasza przetarg

  • Adres: 36-007 Krasne, Krasne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8555223 , fax. 17 8555267
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasne
    Krasne 121
    36-007 Krasne, woj. podkarpackie
    tel. 17 8555223, fax. 17 8555267
    REGON: 54643700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrasne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa kanalizacji deszczowej na terenie gminy Krasne".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody deszczowe i roztopowe z drogi gminnej wewnętrznej do istniejącej kanalizacji deszczowej na działce nr 1237/102 w miejscowości Krasne, gmina Krasne w ramach zadania pn. „Budowa kanalizacji deszczowej na terenie gminy Krasne”. Roboty budowlane realizowane będą na działkach nr 1236/5, 1237/58, 1237/67, 1237/88, 1237/102, 2535 w miejscowości Krasne na podstawie prawomocnego pozwolenia na budowę nr AB.6740.12.140.2020 z dnia 26.08.2020 r. 1.2.Zakres robót obejmuje: a)roboty ziemne i rozbiórkowe, w tym rozbiórki istniejących nawierzchni b)wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym: •wykonanie odwodnienia liniowego •wykonanie sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC •włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej c)zabezpieczenie istniejących sieci w miejscach występujących kolizji z projektowaną kanalizacją deszczową d)odtworzenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych oraz z kostki brukowej betonowej 1.3.Studnie kanalizacyjną nr A1 należy wykonać jako studnię betonową DN1000. 1.4.Studnie kanalizacyjne nr A4, A5, A6, A7, A8, A9, A10, A11, A13, A14, A15, A16, A17 należy wykonać jako studnie kanalizacyjne systemowe o średnicy 600. 1.5.Powierzchnię nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych wymagającą odtworzenia należy skalkulować zgodnie z przyjętą przez Wykonawcę technologią wykonywania robót montażowych sieci kanalizacyjnej. 1.6.W cenie oferty Wykonawca powinien uwzględnić koszt wywozu i utylizacji odpadów powstałych podczas rozbiórki Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej składające się z Projektu Budowlanego pn. „Budowa sieci kanalizacji deszczowej w części m. Krasne”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia do podpisywania oferty, jeżeli uprawnienia Osoby/ Osób podpisujących nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo potwierdzające upewnienia do podpisania ofert musi być złożone w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. 3.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, złoży w ofercie , pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dokumentów wynikających z § 9 ust 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach