Przetargi.pl
budowa kanalizacji deszczowej na terenach inwestycyjnych PPNT w Stargardzie

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2013-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa kanalizacji deszczowej na terenach inwestycyjnych PPNT w Stargardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: budowa kanalizacji deszczowej na terenach inwestycyjnych Parku Przemysłowego Nowoczesnych Technologii w Stargardzie 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót i czynności dla wybudowania systemu kanalizacji deszczowej od miejsca wylotu do rzeki Gowienicy do miejsca połączenia z (odrębnie projektowaną) kanalizacją deszczową ulicy Metalowej w zakresie obszarowym i tematyce określonej Projektem Budowlanym oraz przedmiarem robót, a w tym m.in: 1) budowę głównych kolektorów deszczowych o średnicach DN 900 mm i DN 600 mm, 2) odtworzenie istniejącego rowu z wylotem 3) wylotu do rzeki Gowienicy, 4) wzmocnienie skarpy i dna rzeki, 5) wykonanie innych robót ujętych w przedmiarach robót; 6) wykonanie wszelkich innych robót opisanych dokumentacją projektową, w tym również robót nie ujętych w przedmiarach robót (zestawieniach prac planowanych), oraz 7) wykonanie wszelkich innych, nie wymienionych w p. 1) - 6), robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu); dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być spełnione następujące warunki: a) roboty wykonywane są w granicach obszarowch określonych przez projekt budowlany; b) rodzaj robót budowlanych nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień opisywanych i rozwiązywanych przez projekt budowlany lub przedmiar robót; 8) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w projekcie budowlanym, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp, ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 9) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu); Wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) są robotami dodatkowymi. Roboty dodatkowe nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są tym samym objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). Zamówienie dodatkowe to zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej siwz. 3. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) długość instalacji odwodnieniowego ~1500 m, a w tym: a) kd 900 ~800m, kd 600 ~440m b) długość rowu ~250m 4. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany oraz przedmiar robót - wraz z niniejszą specyfikacją do pobrania ze strony internetowej 2) dokumentacja projektowa opisuje dwa etapu inwestycji (I i II). Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłącznie etap II. 3) zastosowanie w dokumentacji i przedmiarach robót nazw systemowych i producenckich poszczególnych materiałów (o ile występują) należy traktować jako podanie przykładowych propozycji materiałowych, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem lub inne równoważne o nie gorszych parametrach. Podanie konkretnych (jeżeli występują) nazw materiałowych stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i jakości materiałów, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia. W przypadku stosowania materiałów równoważnych ich parametry techniczne, walory użytkowe i standard jakościowy mają być nie gorsze od materiałów wskazanych w projekcie budowlanym - pod rygorem nie zezwolenia na ich wbudowanie. Dla oceny równoważności parametrów technicznych należy przyjmować dane zawarte w kartach technologiczno-informacyjnych producenta poszczególnych materiałów. Wykonawcy, który na etapie przygotowywania oferty zamierza zastosować do wyceny materiał, co do którego ma wątpliwości czy spełnia on warunek równoważności, przysługuje zapytanie do Zamawiającego. 4) jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp różnią się od ustaleń niniejszej siwz i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia siwz i przedmiarów robót.] 5) Wykonawca nie ponosi kosztów ewentualnych opłaty za wycinkę zieleni, 6) Wykonawca nie będzie miał obowiązku występowania o zajęcia pasów drogowych 7) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do siwz, który bezwzględnie Wykonawca winien przekazać osobie opracowującej kosztorys ofertowy. 5. Pozostałe obowiązki wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska, bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego - Wykonawca może liczyć na możliwość wykorzystania na plac budowy części parkingu przyległego do Ratusza (patrz materiał fotograficzny) c) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, d) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, e) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, f) koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców, w przypadku zawarcia z nimi stosownych umów w celu realizacji przez nich przedmiotu niniejszej Umowy, g) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu jakichkolwiek okoliczności, które mogą mieć wpływ na jakość wykonywanych robót lub na termin realizacji zamówienia; h) gromadzenie i wywóz materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacja zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia do jego dyspozycji wybranych demontowanych materiałów, i) przedkładanie zamawiającemu niezbędnych danych lub sprawozdań z przebiegu wykonywanych robót z zakresie rzeczowo-finansowym - wg wymogów programu współfinansującego zadanie ze środków unijnych, j) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich zaleceń, wymagań i instrukcji opracowanych przez producentów i dostawców urządzeń i materiałów, dotyczących sposobu i warunków prawidłowego użytkowania; k) bieżące prowadzenie książki obmiaru, l) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłoczne usuwanie w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek, 2) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót dokumentacji powykonawczej. Na dokumentacji powykonawczej naniesione będą wszystkie zmiany i odstępstwa z akceptującym wpisem projektanta. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu komplet niezbędnych atestów, świadectw i certyfikatów wbudowanych materiałów budowlanych, 3) Inwentaryzacja geodezyjna - wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od daty odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych. Dodatkowo wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej 4) Wykonanie - po wybudowaniu sieci kanalizacji deszczowej - przeglądu kamerą ułożonych rur; do odbioru należy przedłożyć protokół z inspekcji dokonanej kamerą, wraz z płytą CD 5) Wykonawca będzie miał obowiązek odtworzenia do stanu pierwotnego istniejącego w sąsiedztwie wykonywania robót terenu; 6) Ze względu na prowadzone obecnie na obszarze PPNT zamierzenia inwestycyjne Zamawiający wymagać będzie aby roboty zostały niezwłocznie rozpoczęte i prowadzone równolegle na dwóch odcinkach:. a) od studni SD16 do studni SD11 na odcinku docelowej, projektowanej drogi, b) od studni SD9 w kierunku Gowienicy - dla umożliwienia odwodnienia sąsiadującego budowanego zakładu przemysłowego 7) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed złożeniem zamówienia na studnie potwierdził u Zamawiającego typy studni na odcinku od S16 do S11 (odcinek pod przyszłą drogę). Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty parametrów studni uwzględniające podłączenie projektowanego odwodnienia drogi ( o ile opracowanie projektowe będzie już znane), 8) Wykonawca w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu proponowany Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 40 000 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach