Gmina Ryczywół ogłasza przetarg
- Adres: 64-630 Ryczywół, ul. Mickiewicza 10
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0 67 283 70 02, 283 70 69 , fax. 067 283 70 02
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryczywół
ul. Mickiewicza 10 10
64-630 Ryczywół, woj. wielkopolskie
tel. 0 67 283 70 02, 283 70 69, fax. 067 283 70 02
REGON: 00054123300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryczywol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji deszczowej na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w ulicach : Sosnowej, Świerkowej i Brzozowej w Ryczywole - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
: Przedmiotem zamówienia jest budowa pierwszego etapu kanalizacji deszczowej z osadnikiem i separatorem na osiedlu zabudowy jednorodzinnej mieszkaniowej w ulicach Sosnowej, Świerkowej i Brzozowej wraz z kolektorem do rzeki Flinty w Ryczywole. Budowa będzie prowadzona na działkach stanowiących wydzielone pasy uliczne. Przejście z kolektorem w pasie drogi powiatowej nr 2057P zostało uzgodnione z Zarządem Dróg Powiatowych w Rogoźnie. Woda opadowa zostanie uchwycona studzienkami wpustowymi i kolektorami PCV 250, 315, 400, 500 i odprowadzona do istniejącego rowu przed rzeką Flintą. Przed wprowadzeniem do rowu woda deszczowa zostanie poddana procesowi oczyszczania w piaskowniku V=5m3 i separatorze 20.300. Projektuje się kolektory z rur PCV klasy S o złączach kielichowych na uszczelkę gumową. Bezpośrednimi odbiornikami wody deszczowej będą studnie wpustowe segmentowe z osadnikami o głębokości 0,50m. Studnie rewizyjne wykonać z kręgów betonowych D=1000, przykrytych włazami żeliwnymi typu ciężkiego. Do wykonania podsypek i zasypek należy przyjąć 100% piasku z dowozu co zapewni uzyskanie wymaganych wskaźników zagęszczenia gruntu. Trasa przebiegu kolektora wyznaczona na załączonej mapce Osiedle 500 dla przedmiotowego postępowania : 1) od początku ul. Sosnowej ( od drogi powiatowej Nr 1352P ) do skrzyżowania z ul. Brzozową, wzdłuż ul. Brzozowej do ul. Sosnowej - koniec ul. Sosnowej, 2) cała ul. Świerkowa ( od drogi powiatowej Nr 1352P ) do skrzyżowania z ul. Sosnową - dalej do rz. Flinty, 3) część ul. Sosnowej ( od drogi powiatowej Nr 1352P ) do skrzyżowania z ul. Świerkową. W pierwszej kolejności musi być wykonany odcinek kanalizacji w ulicach okalających Przedszkole ( część ul. Świerkowej, część ul. Brzozowej, część ul. Sosnowej ). Roboty te muszą być wykonane do 15.07.2009r. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia : 1. ułożenie kolektorów : a) z rur PCV 250 - 422,5 m, b) z rur PCV 315 - 184,0 m, c) z rur PCV 400 - 405,5 m, d) z rur PCV 500 - 336,0 m 2. wykonanie studzienek rewizyjnych segmentowych D=1000 - 28 szt, 3. wykonanie studzienek wpustowych segmentowych D=500 - 40 szt, 4. ułożenie przykanalików z rur PCV 200 - 150,0 m, 5. montaż piaskownika V=2,5m3 - 1 szt, 6. montaż separatora 30.400 - 1 szt, 7. obudowa wylotu kolektora PCV 250 do rowu - 1 szt, 8. uporządkowanie placu budowy,. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324525
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 9.000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807, 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( V.2004 - V.2008 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co rozumieć należy budowę sieci kanalizacji deszczowej, sanitarnej lub sieci wodociągowej ) i wartości min. 500.000 zł każda. 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnych i wodociągowych, b) personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnych lub wodociągowych. Kierownik budowy musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 3.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 200.000 zł, 2. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że a) każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie ( określone w pkt. 2 ppkt. 1 ), dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami ( określone w pkt. 2 ppkt. 2 ), posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 500.000 zł. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Wykaz osób (tu - kierownik budowy ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ( przez co należy rozumieć np. zawodowe CV ), uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000 zł. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ryczywol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Opłotki w Jarocinie
Dodano: 2016-07-18 - Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie Nadleśnictwa Przedborów w 2016r.
Dodano: 2016-06-21 - Zagospodarowanie terenu w miejscowości Łubianka z przeznaczeniem na kompleks boisk
Dodano: 2014-10-15 - Wykonanie odwodnienia dróg serwisowych wybudowanych w ramach zadania Budowa drogi ekspresowej S5 Gniezno-Poznań oraz wykonanie zjazdów do posesji i wjazdów awaryjnych w km 34+500,00 drogi S5
Dodano: 2013-12-13 - Przebudowa drogi gminnej nr 675958 w miejscowości Wolica osiedle - etap I roboty odwodnieniowe.
Dodano: 2013-09-20 - przebudowa odwodnienia i pobocza w Ostrowiecznie droga nr 4085P i 4082P
Dodano: 2013-09-10 - przebudowa odwodnienia i pobocza w Ostrowiecznie droga nr 4085P i 4082P
Dodano: 2013-08-20 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w Budziszewicach na długości 100m
Dodano: 2013-08-14 - Przebudowa systemu odwodnienia na terenie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Jarocinie oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Jarocinie - etap II
Dodano: 2013-07-10 - Mechaniczna i ręczna konserwacja rowów na terenie miasta Czarnkowa
Dodano: 2013-07-04