Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej na os. Bogusław w Jarocinie – część II obejmująca etap I i II

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, Cielcza, ul. Gajówka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7473487, 7477318 , fax. 627 473 480
  • Data zamieszczenia: 2017-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Jarocinie
    Cielcza, ul. Gajówka 1
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7473487, 7477318, fax. 627 473 480
    REGON: 25073720900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej na os. Bogusław w Jarocinie – część II obejmująca etap I i II
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie zadania: Budowa kanalizacji deszczowej na os. Bogusław w Jarocinie – część II obejmująca etap I i II. 3.2. Charakterystyka etapu I: a) kolektory kanalizacji deszczowej z rur PP fi 500 mm – 69,5 mb, b) kolektory kanalizacji deszczowej z rur PP fi 400 mm – 21,5 mb, c) kolektory kanalizacji deszczowej z rur PP fi 300 mm – 795,5 mb, d) przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PP fi 160 mm – 210 mb oraz pozostałe elementy wymienione w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami. 3.3. Charakterystyka etapu II: e) kolektory kanalizacji deszczowej z rur PP fi 500 mm – 319,5 mb, f) kolektory kanalizacji deszczowej z rur PP fi 400 mm – 80,5 mb, g) kolektory kanalizacji deszczowej z rur PP fi 300 mm – 1.186 mb, h) przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PP fi 160 mm – 298 mb oraz pozostałe elementy wymienione w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami. 3.4. Zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został wskazany w takich dokumentach jak: projekty budowlano-wykonawcze (stanowiące załącznik do specyfikacji), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiące załącznik do specyfikacji) oraz przedmiary robót (stanowiące załącznik do specyfikacji). W związku z tym, że część zakresu zawartego w projektach budowlano-wykonawczych została wykonana wcześniej, za wiodące uznać należy przedmiary robót, które na potrzeby niniejszego postępowania zostały odpowiednio skorygowane. 3.5. Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w niniejszej specyfikacji, projektach budowlano-wykonawczych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) oraz przedmiarach robót (stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa: lub równoważne. 3.6. Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy do przestrzegania harmonogramu realizacji prac z podziałem na zakres rzeczowy i finansowy. Harmonogram, o którym mowa powyżej, opracuje Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą. 3.7. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres wskazany w ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia gwarancja będzie opiewała na okres podany przez ich producenta. 3.8. Zamawiający informuje, iż zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawców przedstawienia opisu oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przyjętych do wyceny przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, paszporty techniczne, książki techniczne, itp.), w celu oceny zgodności przedstawionej oferty wraz z wymaganiami Zamawiającego. 3.9. Za wytwórcę odpadów – w rozumieniu przepisów prawa – uważa się Wykonawcę wyłonionego w wyniku niniejszego postępowania. 3.10. Termin płatności prawidłowo wystawionych faktur: do 90 dni od dnia ich złożenia u Zamawiającego (zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy w częściach). 3.11. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Ścisłej współpracy z Zamawiającym, b) Przygotowania na swój koszt terenu budowy, składowisk, magazynów, po-mieszczeń socjalnych dla pracowników i zabezpieczenia terenu budowy w czasie jej trwania, c) Pokrycia wszystkich kosztów i opłat koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności za energię elektryczną, wodę, ogrzewania, usługi telekomunikacyjne, d) Organizacji i utrzymania zaplecza technicznego budowy oraz dozoru budo-wy, e) Ubezpieczenia budowy, f) Przejęcia placu i terenu budowy, g) Prowadzenia dziennika budowy, h) Postępowania z wszystkimi odpadami, a zwłaszcza z odpadami niebezpiecznymi, zgodnie z przepisami prawa, czego dowodem będzie m.in.: przedstawianie właściwych kart przekazania odpadów, i) Uczestniczenia w naradach zwołanych przez Zamawiającego, j) Przedkładania sprawozdań rzeczowych – co tydzień lub wg potrzeb Zamawiającego, k) Informowania Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub opóźnienia terminu zakończenia wykonania niniejszej umowy, l) Uzyskania uaktualnienia uzgodnień z użytkownikami sieci znajdujących się w pasie robót oraz uzyskania niezbędnych decyzji do prowadzenia robót, m) Pełnej obsługi dostaw materiałów, urządzeń itd. do wykonania przedmiotu zamówienia, n) Uzyskania decyzji na wejście w pas drogowy, o) Pokrycia opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego i innych utrudnień w trakcie realizacji zadania, m.in.: projektów tymczasowego oznakowania i organizacji ruchu kołowego, p) Odwodnienia terenu budowy, q) Stałego nadzoru archeologiczno – konserwatorskiego nad całością prac – jeśli będzie wymagany, r) W wypadku wystąpienia kolizji do współpracy z użytkownikami sieci w celu usunięcia kolizji, s) Przywrócenia do stanu pierwotnego zniszczonych lub uszkodzonych składników majątkowych, znajdujących się na terenie budowy, t) Odtworzenia elementów infrastruktury, u) Odtworzenia nawierzchni, v) Uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie odbioru robót, w) Pełnej obsługi geodezyjnej zadania (w tym: wytyczenia repery robocze, inwentaryzacja powykonawcza), x) Dostarczenia do dokumentacji odbiorowej płyty CD z przebiegu inspekcji kanału videokamerą wraz z raportem, który będzie zawierał: spadek podłuż-ny, poprawność połączeń, owalność, drożność. Klauzula zawieszająca: Zamawiający zastrzega, iż niniejsze postępowanie lub zawarta umowa na podstawie niniejszego postępowania mogą zostać unieważnione w przypadku niezapewnienia źródeł finansowania inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach